piątek, 22 sierpnia 2014

179. Wariant? Wariant!

Maybe
You're watching too much TV
Because crazy in the box
Is everything that crazy's not

~Howdy
Wróciłam z OH! Poznałam nowych kumpli, spędziłam 10 dni z Bath (jakim cudem mnie nie udusiła w nocy poduszką czy coś?), skręciłam (stłukłam?) kolano...
Ogółem było epicko i z całą pewnością nie żałuję, że pojechałam. :3
---
PSy:

Trawniq:
Nie będę polecać polskich kanałów, wspomniałam już iż ich nie oglądam. 

Lili555:
Oni po prostu się sprzedali. Serio, sponsoruje ich bodajże Philips, to używają co odcinek golarki albo jakiegoś innego sprzętu. :I

RainbowxD:
To dziwnie, bo oczy prawie wszędzie rysuję inaczej. <D
Używam Paint Tool SAI. Moim zdaniem jest prostszy w obsłudze niż GIMP i bardziej przejrzysty. 

Tropem psich łap (Plushee?):
Jesteś drugą osobą która wysłała mi link do forum. Nie zarejestruję się na nim, bo widzę, że jest mniej osób niż na pierwszym, a lepiej żeby było jedno forum, niż dwa konkurencyjne. 
Błagam, namów Carly żeby mianowała cię grafikiem, bo wygląd jest genialny.
DLACZEGO TO FORUM (http://www.littlestpetshop.aaf.pl) SIĘ NIE PRZYJĘŁO, PRZECIEŻ JEST O WIELE BARDZIEJ DOPRACOWANE
---

UWAGA UWAGA
MAMY DWA FORA


To pierwsze bardziej dopracowane
To drugie ma więcej użytkowników

Kolekcjonerzy, decyzja należy do was.

~~~

Dzisiaj moi drodzy przedstawię kolejny dowód, który przedstawia jak nieogarniętą osobą jestem i jak bardzo nie zwracam uwagi na to co trzeba. Chodzi o pewną rzecz, którą uświadomiła mi dopiero Carly.

Mam wariant boksera #25!

Jesus, jak to odkryłam, prawie spadłam z krzesła. Nie żartuję.

Typowy nr #25 wygląda tak:
Jest jeszcze wariant, typowy bokser:
Wiadomo, ten jest droższy, rzadszy itd.

A mój Ted... Mój Ted jest jeszcze rzadszy! Nie mogłam nigdzie znaleźć zdjęcia dwudziestki piątki, która jest identyczna jak Teddy.

Ted ma normalną główkę, tyle że farba nie jest matowa, jak u starszych G2, lecz śliska, jest u nowszych. Zauważyłam to po rozpakowaniu, ale miał również szary magnes, więc pomyślałam, że tak po prostu ma być.

Pamiętam że zwracałam uwagę na tułów, jako iż wydawało mi się, że powinien być ciemniejszy, ale nie skojarzyłam sobie, że jest wyjątkowy...
To tułów od beagla, nie boksera!
Wtedy pomyślałam, że tak po prostu miało być. Ot, stary kształt ma inny tułów, nic wielkiego, nic nadzwyczajnego.
OTÓŻ NIE, NAWET STARY #25 POWINIEN MIEĆ TUŁÓW BOKSERA!

Różnica, gdyby ktoś mi nie wierzył. Sama na początku nie wierzyłam.

No bo skąd w mojej kolekcji miałby pojawić się taki unikat? Czy to wgl jest unikat? Może w Europie ta figurka po prostu ma taki tułów?

Kupiłam go za 6zł, a tu proszę - wariant.

~~~
I co o tym sądzicie? Czy wy też macie tę figurkę? Jeżeli tak, proszę, napiszcie czy ma tułów od boksera czy beagla, bo już sama nie wiem co o tym sądzić. ;_;
~NarQ

8 komentarzy:

  1. Przeszukałam całe Nicole i twojego LPS tam nie ma! Jest inny, podobny, tyle, że ma tułów normalnego boksera.
    A to oznacza, że masz w swojej kolekcji unikata :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wciąż to dopracowuję! Jeszcze się zdziwisz.
    A RP według mnie powinno mieć całkiem osobne forum.

    Yay, strasznie się cieszę, że ktoś zrobił takie odkrycie dzięki mnie. :D Ja mam tego typowego #25 i on ma jeszcze inny tułów niż te nowsze boxery, starszy kształt tak ma.
    Tak, masz unikata.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się tam nie znam i nawet nie chce mi się szukać xD Ale sądząc po tym wszystkim, pewnie masz unikata, ciesz się, raduj, może kupię ci balonika, ale u nas odpust dopiero za rok. Chcesz delfinka czy krasnala?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że masz unikata ;-------; ja nie mam ani jednego nawet z magnesem :CCCC
    ODDAWAJ!
    Fajnie że wróciłaś,nudno było bez czytania twoich nowych notek ;-;
    Nan

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo, troszkę nie naturalnie wygląda ten tułów... Hehe, fajnie masz, że masz taki "so Unique", ale teraz na allegro będą sprzedawać te boksery jako "unikaty, inny tułów, itp...". To tylko moje domysły. Kurczę, kiedyś słuchałam popu, a tu teraz pufff! Rock'a słucham. No ale, wydaje mi się, że mam takiego boksera, więc jak będę w domu sprawdzę i zobaczę, jaki mój ma tułów.
    Niech Patch będzie z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Woww, szczęście masz ;3 A ja wszędzie szukam Littlest Pet Shop Frosty Fun, ten zestaw ze świecącą rybą, nigdzie nie ma ;( Jakby ktoś znalazł, niech da znać, bo potrzebni mi do filmu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam tego boksera. Dzięki Twojej notce dowiedziałam się, że mój... też jest unikatem! Ma szary magnesik, no i przede wszystkim - tułów taki sam jak ma Twój Ted! Ale się cieszę, mam unikata!
    ShorthairkaLps, http://lps-tu-i-teraz.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym nie przeczytała tego posta, nie wiedziałabym, że mam w swojej kolekcji unikata <3 I pomyśleć, że chciałam go wymienić na jakąś owcę czy coś <3 W swojej kolekcji mam jeszcze pierwszego LPS'a wyprodukowanego przez Hasbro :))

    OdpowiedzUsuń