niedziela, 2 grudnia 2012

110. Zaległe fotki ;p

photo edited for free at www.pizap.com
Gdzieś obok rozbił się samolot
Trochę dalej trzęsła się ziemia~



~Howdy
Jenyy, mam taki byle jaki nastrój. ;/ Mam strasznie ciężki tydzień w szkole, nie chce mi się uczyć... ehh masakra. D:
---
PSy

Nie ma C: Lol

~~~
Ponieważ czasem jak mi się nudzi, robię sesje które mam zamiar wrzucić na bloga, a później o nich zapominam, nazbierało się kilkadziesiąt zdjęć. ^.^ Większość z nich pousuwałam, ale parętnaście się ostało. ;p Voilà!


Zdjęcie z telefonu. ;] Wyjazd do Bonarki. ;pp Z nudów wzięłam Ginger. 

Zakopianka w deszczu, dum-dum-dum~

Ale nieostreeee

Tu już inna mini-sesja. Znowu Bonarka, ale tym razem jest to mini petek z automatu. ;] Szukajcie siebie na zdjęciach. xD

Jezu ale ja się wtedy bałam że ona spadnie. xDDD Nie wiem co bym wtedy zrobiła bo do schodów/windy chyba trochę było. ;x Chociaż..?

Kawałek gazetki z Leroy Merlin się wziął. xD

I na doniczce. ;3

Pamiętacie letnią sesję..? No zostało parę zdjęć. ;> To jest moje ulubione, nie wiem czemu o nim zapomniałam...

Nieostreeee i krzywe na dodatek. ;[

To też mi się podoba. ^^ 

Patrzcie, bez trzymanki do góry łapami!

To też ładne. ;]

Oto moja Bianka. :D Jeny jaka ona jest gruba. ;o

To jest the best zdjęcie jakie kiedykolwiek zrobiłam LPSowi. Tak, jest banalne. Byle jakie. Robione na szybko. Ale jednocześnie strasznie mi się podoba no i przez parę miesięcy było u mnie na pulpicie. ;) Zdjęcie robione w lipcu. :D Nie powiem wam po czym poznałam. ;>

Nieśmiertelne nie umiera. ;)

Dżizas jakie to stare... Maja na pinezce. ;)

Nowa i nudna sesja na mojej pościeli. xd













Nic ciekawego, naprawdę. ^^''

~~~
Pora na reklamę. ;)

http://www.facebook.com/WygladaszJakJezusZRioDeJaneiro?fref=ts
Moja stronka, założona trzy dni temu. Lol. :D 
Proszę, lajkujcie, może dobijemy do 50. ^^

http://nk.pl/#profile/45719134
Z racji tego, iż na nk powstała społeczniościówka z LPS, postanowiłam założyć nowe konto. xd Zapraszajcie mnie, proszę. ^^
Niedługo recenzja gry. :>

~NarQ


16 komentarzy:

  1. Pierwsza..? Ołki. Zaprosiłam cię. ; ) . O Dżizas! Ja mam tam swoje zdjęcia. o.o" . Ejjj... Super sesja.


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze są chyba zdjęcia z sesjii Lany i Zoey. Zwłaszcza ósme i dwunaste od góry. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Lajkłam stronę i zaprosiłam na nk :3 (na nk- Little monster .~ to moje konto żebyś wiedziała :D xDD)
    Śliczna sesja ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. He, he, uwielbiam twoje sesje ^^
    Szarik i Parvati tak słodko ze sobą wyglądają XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna posciel xD I w ogóle super te zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fotki ;) I słodką masz kicię XD
    ~mARTyna

    OdpowiedzUsuń
  7. Ymm, ładną masz pościel xD

    OdpowiedzUsuń
  8. July ja już jednak mam tą grę lps

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog, śliczne zdjęcia. Zapraszam do mnie: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com/
    Mile widziany komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna pościel i zdjęcia też super, zwłaszcza to z Bianką, ona jest śliczna *-*.
    cute-collection-lps.blogspot.com -zajrzysz?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, z Szarikiem i Parvati najbardziej mi się podoba :3

    Zapraszam do siebie:
    lps-gienio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweet zapraszam na
    LittlestPetshopWanilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweet foty *.* Czym robisz zdjęcia ? Się ma znaczyć jaki model :33 Najbardziej mi się podoba z Szarikiem i Parvati. Z Bianką też sweet ;*** Zapraszam na lps-best.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne fotki!
    Jeśli ktoś lubi Monster High to zapraszam na bloga http://monsterkilpscudnekolekcje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń