poniedziałek, 10 grudnia 2012

111. Mikołaaaj! :D

photo edited for free at www.pizap.com
Hej hej, jak nazywa się twój bóg
Na imię ma Zgiełk, Przypadek czy Przepaść?

~Howdy
Od razu uświadamiam was, że powinnam robić zadanie z polskiego i historii. :D 
~~~
Taa, to wyżej było napisane szóstego. :p To zdanie zresztą też... hmm... cóż, resztę dopiszę jutro. Sorry. C:

---
Kurde, jest 9... Jezu jak mi ciężko jest się zabrać za notkę. :<

~~~
Jest 10 a ja jeszcze tego nie napisałam. Próbuję zabrać się za to od środy wieczorem. -,-''

PSy:

Dzięki do wszystkich, też sądzę że mam fajną pościel. xD

KrólikoManiak:
Szczerze? Nie mam pojęcia. Ale nienawidzę tego modelu i to wystarczy. ;/

~~~
Zajmijmy się tematem, którym usiłuję się zająć już prawie tydzień. Mikołajkiiii! <3
Co dostaliście? ;] Pewnie LPSy. ;>

Ja w gruncie rzeczy nie wiedziałam czego chcę. Wszystko mam. [no okej, dzień przed mikołajkami zespuła mi się MP3, ale trudno, mam telefon] Właściwie to ja chciałam tylko nowe zeszyty do rysunków no i cienkopisy [czarny i czerwony]. No tyle mi do szczęścia potrzeba.

Ale koniec końców dostałam to:

TA-DA!!!

Collie #2742, mój pierwszy LPS G3. ;] 
Niby nazwałam ją Lassie, ale szczerze to nawet nie zwróciłam uwagi na to, czy ma imię, czy nie. Po prostu fajna figurka, ładnie wygląda. Ech, ja chcę z powrotem do czasów w których umiałam się jeszcze bawić... ;/ Jeszcze w wakacje mi się jako-tako udawało, choć bez takiej radochy. :<

Z innej perspektywy, inne tło.

I znowu. :p Po prostu chciałam żebyście ją obejrzali jak najdokładniej. xD

Ogółem mi się podoba, przeżyłam pozytywne zaskoczenie - nie dość że figurka stała mimo swoich cienkich odnóży (ok, siedziała) to jeszcze główka nie była plastikowa (na jaką wyglądała) ale normalna gumowa. ^^''

Jedyny minus to ta dziura na brzuchu. Jak dla mnie powinni z nich zrezygnować całkowicie, bo z tego co widzę jest coraz mniej dodatków z wypustkami. 

Oprócz tego:


YAYYYYY! <3 Igrzyska moje kochane! <3
Cała trylogia. ;]

Jeszcze nie przeczytałam, to dziwne. Ale hamuję się, bo obiecałam sobie przeczytanie Krzyżaków. x.x


Dwie pary kolczyków - uśmieszki i kostki, których od dawna szukałam po sklepach. <3 

Macie jeszcze fotkę napisu 'LPS'. Fajnie wygląda z tymi gwiazdkami. ;>

Jeszcze jedno zdjęcie?! No niech będzie...

Koniec końców nie do końca (xD) przekonałam się do G3, wciąż wolę nasze dobre, stare LPS G2. ;/ Mam nadzieję że te nowe ich nie wyprą z rynku...


CALVIN & HOBBES COŚ SIĘ ŚLINI POD ŁÓŻKIEM!!! <333

Kocham, wręcz ubóstwiam tę dwójkę. ;] Mimo że odkryłam ich dopiero w tym roku (na dodatek miesiąc temu :p) to sądzę, że ten komiks jest jednym z najlepszych w historii komiksów. Może i jest dziecinny, ale humor mnie powala. Miejscami skłania do refleksji i zastanowieniem się nad życiem. ;) Przykład..?
Hobbes: Calvin, sądzisz że Bóg istnieje?
Calvin: ... No... Ktoś tam na górze na pewno chce mnie wykończyć.

Cytat niedokładny, sorki, ale z pamięci, w dodatku z pierwszej części (rodzice się pomylili i kupili mi drugą ;_;). KOCHAM CALVIN'A & HOBBES'A!!!

Mam specjalny marker do koszulek (nie rozmazuje się ani nie zmywa w praniu). Chyba narysuję sobie coś takiego. ;]

I zeszytyyyyyyyyyy! :D
Jak ja kocham zeszyty. Ten czarny jest z panterą, ale nie widać. W kratkowane kartki. ;] To będzie mój notatniko-pamiętnik, już parę razy chciałam coś takiego założyć.

Ten drugi zeszyt przeznaczyłam na rysunki.
Taka mała próbka, "duch" wyszedł do bani. Ten tekst obok to jedna z piosenek Tankiana. 

LOL DON'T LOOK AT THIS

Jedna z pierwszych prób realizmu. Taa, to miał być Tankian. ;_;

Powinnam już dawno skończyć tę notkę. ;pp Oki-doki, do następnego razu. :>
~~~
Nie to że nie mam tematów, tematów mam masę. Tylko chęci i czasu brak. :p
~NarQ


16 komentarzy:

  1. Ale super prezenty! ^_^
    U mnie jest krucho z pieniędzmi i tostała BOMBONIERE Z MILKI [!!!! xD] i 50 zł :/.
    Ale ty pięknie rysujesz! =D Możesz od czasu do czasu dawać na bloga swoje rysunki??? :> Bo są THE BEST! ;D
    Pozdrawiam GOORĄCO! :-]

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne orezenty. ; D Ja dostałam wróżkę LPS, rękawiczki, czekoladę i czekoladowego mikołajka. ; )

    PS. Co do zeszytów i rysunków: Co Ty mówisz (Piszesz). ?! Ten duch jest śśśśśśśśśśliczny!!! *.* . Sama mam identyczny zeszyt (ten gładki, do rysunków). Mam w nim... WoW. Aż jeden rysunek. ; D I to jeszcze jest uładnienie (haha.. jak to brzmi) lalki Blyy... Blee... Bluu.. No Blythe. ; )



    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorr.. Źle się opublikował. ; )


      Vilczósia.

      Usuń
  3. Fajne prezenty. ; D Ja dostałam wróżkę LPS, rękawiczki, czekoladę i czekoladowego mikołajka. ; )

    PS. Co do zeszytów i rysunków: Co Ty mówisz (Piszesz). ?! Ten duch jest śśśśśśśśśśliczny!!! *.* . Sama mam identyczny zeszyt (ten gładki, do rysunków). Mam w nim... WoW. Aż jeden rysunek. ; D I to jeszcze jest uładnienie (haha.. jak to brzmi) lalki Blyy... Blee... Bluu.. No Blythe. ; )



    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kolczyki kostki to ja podobne kupiłam tylko większe koleżance na Mikołajki klasowe :D
    Ja od rodziców dostałam na Mikołajki: wróżka #2861, boston terrier #2750, słonik #2756, wróżka-http://www.hasbro.com/common/productimages/en_US/2e60fb0e5056900b100f9ef6aea6ce20/2E9BF9A95056900B103DA436D84CC1F7.jpg moje marzenie :3
    A od Mikołaja- 5 grudnia bluza z uszami misia, samochód jakis przyjechał i dał mamie coś w folii a potem otworzyła mama i to była bluza, jak piszczałam xD -http://allegro.pl/0kf5498-bluza-tunika-mis-z-uszami-japan-style-kol-i2828410961.html brązowa ;3, nikt jej nie zamawiał, jest bardzo ciepła :3
    i tego samego dnia wieczorem mama zobaczyła jakąś torbę na oknie i tata poszedł po nią a tam była mieszanka krakowska, toffife (czy jak tam xD) i 2 lps: łabędź z Totally Talented Pets i druga wróżka #2860 :3
    A wczoraj tata kupił mi mangę Pandora Hearts tom 2 xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam nie przepadam za G3, ale collie jest jednym z ładniejszych ;3 Jest ten komiks gdzieś na necie?
    ~ LPSFanka.

    OdpowiedzUsuń
  6. O_o"
    G3? Nie dzięki, myślałam że July nigdy nie pozwoli, aby łapa takiego... Sorry że to mówię, ale łapa takiego BADZIEWIA nie postawi w jej domu... Koniec końców to najładniejszy Lps z G3, muszę przyznać, ale szczerze mówiąc, mam ją na czarnej liście XD

    PS: Okeyy, Szarik jest zawieszony. Ale zawieszony to nie zamknięty. To oznacza, że kiedyś jeszcze spróbujesz napisać czy nie? ;P
    PS 2: Kiedy nowy odcinek "Niebiańskiej Szkoły"? XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Lassie jest świetna ;D. To jakaś rodzina Szarika? Co do dziurek, to ja mam spaniela G3, on stoi i ma dziurkę w brzuchu! Ciekawe, po co mu xD. Przecież nie pasuje do tych wypustek na dodatkach.

    OdpowiedzUsuń
  8. hejj. To znowu ja. ; ) Co do zabawy LPS: Mówiłaś, że już zabawa figurkami nie sprawia ci radości. Ja też czasem tak myślę. Pomaga mi obejżenie jakiegoś serialu z LPS i zaraz ochota na zabawę mi powraca. : D. Wiem, że prawie czternasto latka nie będzie siedzieć godzinami przed komputerem i oglądać jakieś amatorskie filmiki (nie mówię o Popular), ale jak chcesz możesz spróbować mojego sposobu, np. w ferie zimowe.


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też kocham Igrzyska śmierci przeczytałam już wszystkie części noi powiem, że najbardziej lubie Clove /szkoda że umarła ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też dostałam tego Colie na Mikołajki! U mnie to chłopak i nazywa się Charlie XD. A te kolczyki kostki też mam! Całkiem ładnie rysujesz ;)
    ~mARTyna

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dostałam cztery książki <33 W tym mój ukochany Znak Ateny :D
    Kiedyś też myślałam, że nic nie chcę. To kłamstwo... xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie rysujesz :3
    ---
    Kto by poszedł obejrzeć ze mną Skyfall 007? Niby oglądam na necie, ale to nie to samo :c

    (No To Sru)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajne! Ja też miałam dostać tylko słodycze, ale po południu mama pojechała do Carrefoura i skończyło się na LPS'ie z nowej serii xD
    Więcej na http://www.miasto-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się Twoje rysunki podobają, fajny LPS :3

    Zapraszam do siebie:
    lps-gienio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń