poniedziałek, 31 grudnia 2012

114. Ostatnia notka w 2012 roku! ;]

http://www.youtube.com/watch?v=QDVWjYJnznA
To zwala z nóg, ten bit uderza cię siłą miliona kul~



~Howdy
Miałam już pisać w środę. xD Kurczę, sorki. No ale wiecie, święta, przygotowywania do sylwestra [już dziiiiiś <3], nie miałam czasu za bardzo. ;] Dobra, bez dłuższych przedłużeń, zaczynamy notkę! :D
~~~
PSy, o ile wgl są ;p

Kate LPS:
Tiaa, Lassie jest jedną z ulu z racji tego, że jest jedynym LPSem z G3. :p

paulinaLPS:
Dziękuję, dziękuję. ;) W sumie już mi trochę przeszło, ale jak widzę jakiś nowy art na DA z nim to mogę go oglądać godzinami. :D

LPSSąSuper:
Bo jestem ateistką w sumie. :p I nie piszę 'Boże', tylko 'borze zielony'. A 'borze' to miejscownik od słowa 'bór'. :> 

~~~
Rany, nie mogę uwierzyć że to tak szybko minęło, przedtem to rok mi się tak dłuuuużył że makabra. D: 
Dziś będzie kilka tematów. ;>

Na początek zdjęcia i filmiki, które powstały podczas świąt. :3 Obczajcie~
Podczas zabawy z kuzynką. xdd 

"Penny szybko ratuuuuuj" xD

Wrednie kiziory. ;c Ja chcę tego różowego. *_*

Coś z serii "G3 pozuje w dziwnych miejscach".

Taaa...

Woah, niezły efekt, szkoda, że takie niewyraźne. :C

Moja 8-letnia kuzynka ma klawisze i gitarę! Tain't fair! :[

Jakieśtam ujęcie

Tu też. :p

A to robione aparatem, już u mnie w domu. 

Ona dostała trojaczki. ;_; Wszyscy myśleli że to króliki. xD

Btw. trojaczki szczeniaczko króliczki mają identyczne tułowia jak nowsze trojaczki-piesiaczki. ;o

Dude, why you're so similar to rabbit?! ;_;

Od tyłu. Fajne. ;x

Tu już po świętach. Prezenty odpakowane? Odpakowane! :3 Prócz wielu innych rzeczy, dostałam także... brylanciko-podobne 'naklejki'! :D Od razu wiedziałam do czego je wykorzystać! <D

Niezbyt się trzymają. ;/ Próbowałam na wielu, wielu LPSach, a do tej pory kolczyki odpadły każdemu... Prócz Safury! Magic..? MAGIC! 8D

~~~
Oki-doki, cóż, ja muszę kończyć, sylwester czeka! :D
Życzę wam wszystkiego dobrego, oby ten 2013 był dla was tak samo dobry jak dla mnie było 2012. ;]

No i nie zrobiłam tych paru tematów. ;c
~NarQ & Happy New Year 2013!!!

10 komentarzy:

  1. Safcia wygląda śliczniee w tych kolczykach. ;). Mi też masakrycznie szybko zleciał ten roczek.. Ciekawe czy 2013 też mi tak zleci.. ?

    Wszystkiego najlepszego, najsłodszego oraz najciekawszego w 2013.!


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego na rok 2013. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja kuzynka chyba lubi G3 :D
    Happy New Year, July ;) And Good Night!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ugh, spóźnionego Wszystkiego najlepszego z okazji Nowego Roku ;__;
    Spóźnione bo mama mi kazała wyłączyć kompa przed północą T______T
    Jak mogła! D:<
    Nieee, niech Ci nie przechodzi Albertomania! DD8
    Bo na kogo/co będziesz wtedy fazować? T_T xDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia. < 3
    Peggi jest twojej kuzynki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w 2013. Życzenia składa się caały styczeń. I kiedy następna notka? Człowieku, błagam na kolnach, daj następną notkę. Nie bądź Żyd.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia!Te trojaczki naprawdę wyglądają jak króliczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Yaaaaaay :3 Jak chcesz na allegro teraz jest trochę fajnych jamników ^^ littlest pet shop jamnik wpisz ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Yaaaaaay :3 Jak chcesz na allegro teraz jest trochę fajnych jamników ^^ littlest pet shop jamnik wpisz ^^

    OdpowiedzUsuń