sobota, 15 grudnia 2012

112. Gra na NK o LPS ;p + nowe BB

photo edited for free at www.pizap.com
There's Nazi in the bathroom, just below the stairs~
https://www.youtube.com/watch?v=gBCdlBrgEmE&list=AL94UKMTqg-9BI4Khu85B7vUqj6VSZk1rt&index=5
Wzięło mnie na Lennon'a. :D


~Howdy
Jak tam po 12.12.2012? ;] Ja go spędziłam wręcz idealnie, choć według mnie to popołudnie za krótko trwało. :c Nie ma to jak wchodzić koleżance do szafy i wyjadać jej chipsy. :D 
---
PSy ;D

TakaLew:
Rzadko rysuję na 'czystej kartce', jeszcze rzadziej na kompie. :p A wstyd mi pokazywać bazgroły na marginesie albo skrawku kartki. :D Ale jak się przerzucę na kompa to spróbuję. 

LPSFanka:
Nie szukałam, ale w internetach jest wszystko. ;p 

Kate LPS:
No cóż, nie są aż takie złe jak mi się wydawało. ;p I wcale nie są badziewne, próbowałam mu odczepić głowę (na próbę czy wytrzyma) i się nie da. :pp
Nie wiem czy spróbuję... Kusi mnie by pisać notki, bo to fajne, ale nie mam kompletnie czasu...
Kiedy... Prawdopodobnie w ferie spróbuję się ponownie za to zabrać, bo wszystko mam obmyślone, tylko czasu brak. :pp

Anon:
Kurczę, wiesz, nawet nie pomyślałam o pokrewieństwie z Szarikiem, charakterze itd. Nie umiem już tak dobrze dopasowywać charakteru.

Vilczósia:
Dzięki, właśnie w ferie miałam zamiar odnowić moją więź z LPSami. ;]

Anon:
Dzięki za spoiler, nie czytam tego jeszcze (a kusi mnie strasznie) i nawet nie wiem kto to Clove. xd

Kate:
Dżizas, dostałaś Percy'ego?! D: Gdyby nie to, że stosunkowo niedawno to przeczytałam i jeszcze dość dokładnie wszystko pamiętam, poprosiłabym o Jackson'a. ;/

No To Sru:
Ja bym bardzo chętnie poszła. :D Mieliśmy iść z klasą, ale Skyfall leciał tylko o 20 ileśtam. ;//

Btw. z tego co widzę, to fajne rzeczy podostawaliście. :DD

~~~

Naszym pierwszym tematem dziś będzie pewna... nudna gierka. :p Ale stwierdziłam że pokażę wam ją jako ciekawostkę o LPS.
http://nk.pl/#gry-online/LittlestPetShop

Taa, gra na nk zawsze spoko. ;pp

Jak wejdziecie to pierwsze co powinno wam się pojawić coś takiego. ;p Musicie dołączyć do grupy aby zagrać, moim zdaniem to bez sensu. 

Stronka startowa już po wylosowaniu LPSa. ;p 
 Jak jesteście pierwszy raz kliknijcie Twoja kolekcja i wylosujcie LPSa.
Tak, tak. Tu są wszystkie LPSy które ci 'wyrosły'. :p Jak dziś weszłam okazało się, że mam pudla, hah.

Gdy już wylosujesz LPSa i wejdziesz w Zagraj, powinno ci się wyświetlić coś takiego. Pięć opcji, szczerze mówiąc niezbyt ciekawych. Nie musicie ich uzupełniać bo LPS tak czy siak urośnie w ciągu kilku dni. xD

Podsumowując... spodziewałam się czegoś lepszego niż klikanki dla czterolatków. :p

~~~
Aby było ciekawiej pokażę najnowsze BB. Zobaczyłam je parę dni temu, ale notki - wiadomo, nie chciało mi się pisać. xD

Pawik. Jak dla mnie ładnie się prezentuje. ;] 
Nie mam zastrzeżeń, prócz oczu... Czemu refleksy w oczach są niebieskie zamiast białe..? x_x
Mimo to podoba mi się. :D

No koń wam się już nie udał... Wydaje mi się, że ma zeza + tym razem fioletowe refleksy...
I ta pomarańczowa nutka. 


Pierwsze skojarzenie - świnia. Mam świnkę tego samego koloru. o_o''
No błagam, ja chcę normalne, białe refleksy. -,-''

Zez. .-.
Ten im nawet wyszedł, szkoda że łapek mu nie pomalowali.
Mogłabym go wylosować. ;p

Ten mi się podoba, mimo zeza i tego, że właściwie jest niepomalowant. ;pp

Foka... uhm... taka sobie.

Małpa jest dziwna. O_o''

Jakie rzęsy. xd

Wielorybek jest spk. ;d

Znowu te rzęsy. xD
Niepomalowane łapki. -,-

Ej nie no, niebieski kot?!
Bez jaj. -,-

Tej owcy to nawet noska nie pomalowali. ;/ Kwadratowe rzęsy, lol.

Ostatnimi czasy robią dużo King Charles Spanieli cn?

Brązowy miś polarny... No niech wam będzie...

Proszę o normalne rzęsy. I normalne kolory. -,-

No, rzęsy wam się udały, to muszę przyznać.

Standardowa świnka. Dziwnie wygląda bez białych refleksów. o.o

I na koniec oczobijny Jack Russel Terier, który po lewej stronie ma mniej rzęs niż po prawej. ;p

BŁAGAM HASBRO STAMPH ;_;
Niszczycie LPSy coraz bardziej... Przynajmniej nie mieszajcie generacji... Pls...
~~~
Chcę lenonki... 
Najlepiej czarne... Potem czerwone i błękitne. :>
~NarQ

16 komentarzy:

  1. zostały mi już tylka dwa lps w tej grze do zebrania, ale cały czas losuje powtórki ;[

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwna ta gra xD Petki..najlepszy jork (pewnie gdybym go wylosowała, to byłby szarawy ;/)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorry że napisałam że to badziewie, ale nie po prostu nie lubię G3 XD
    Najlepszy jest chyba wieloryb. Ma jeszcze takie w miarę oczy... York też nie jest tragiczny, ale co dziwne "wielek" mi się bardziej podoba ;D
    No i faktycznie.. trochę nudna ta gra XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie będę grać xDD Nk mi się znudziłooo... A te BB to mi nie pasują, zdecydowanie wolałam, jak były normalne kolory. ;pp

    ~ Angel

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w to grać nie będę, gra nie zapowiada się zbyt ciekawie. A co do BB, to ja nie lubię G3, wolę G2.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te, Znak Ateny nie jest z Percy'iego ;P To już inna seria, kochana! Olimpijscy Herosi się kłaniają. Co prawda jest tam "trochę" Percy'iego,ale to już nie to samo :d
    Aż nie wiem, czy mi się opłaca grać w tą grę... Z gier na nk najbardziej lubię Dom Zagadek i czasem tylko dla właśnie tej gry wchodzę na nk xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Łabędź mi się podoba ;p Co za muzyczna seria!
    ~mARTyna

    OdpowiedzUsuń
  8. Jagodowy budyń17 grudnia 2012 11:33

    July będziesz chciała Lps na GWIAZDKĘ?

    OdpowiedzUsuń
  9. A ta gra tam jeszcze jest

    OdpowiedzUsuń
  10. Również pisałam o tej grze, ale jak się zaczęła. Ta gra nadal jest. Widzę, że masz pustą kolekcję, ja już wszystkie dawno zebrałam, ale nie mam pomysłu na opowiadanie ;C

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog. ^^ Od dziś codziennie zaglądam. ^.^ Zapraszam do mnie!!! http://amilpstv.blogspot.com
    Pozdro! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na mojego bloga : angel-of-fun.blogspot.com.
    Spoko notka. Te LPS są... o wiele gooorsze... Chociaż trafne te nutki na mordkach :33
    Pzdr. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chcę stare LPS :C
    wejdziesz? :) kolekcja-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta owieczka ma w realu różowy nosek bo ją mam!!! tylko na zdj ma blady.

    OdpowiedzUsuń
  15. haha july ty hyba msz 6 roków bo się bafisz tymi lps! ja mam10roków i mam 1000 koni sleich .muj tatuś daje mi 500 złotych dziennie i mam jusz 10 000 zł a ty mas bietnego oica i doztajes 1 grorz na rok hahahahahahahahahahahaahah rzal mi cie july sruly

    OdpowiedzUsuń