czwartek, 8 listopada 2012

104. Sesyjka na szybko, czyli co się dzieje gdy July się nudzi.

photo edited for free at www.pizap.com
Nie byłam w szkole, więc już wiecie czemu piszę. :D



~Howdy
Mogę sobie wypisać zwolnienie do kiedy chcęęę~ Pierwszy dzień chorobowego a ja już czuję się samotna. :C
Im rzadziej pisze tym więcej kom. o,o Seems legit~

---
PSy :D

KateLPS:
Chłopak. Nie wygląda zbyt dziewczęco, moja kuzynka twierdzi że to fioletowe nad oczami to przez to, że mu koledzy nabili śliwy. :D 

Kate: (no ludzie, oryginalności trochę~)
Święty Mikołaj też był wampirem, ale mu się znudziło. c:
Zmartwię cię, moja kol. ma rude włosy i piegi. W dodatku jest bledsza niż ja. Jak można być bledszym niż ja i mieć piegi?! O_o''

Goldeniara:
Za dużo MLP. ;_; Ech, też widzę tam Rainbow. ;/

~~~
Ja. Nuda. Aparat. 
SESJA!
Oto co się wtedy dzieje. :D

Postanowiłam wrzucić na tapetę nieco starej krwi, przed państwem David! Wgl ktoś jeszcze o nim pamięta? ;-; Gościnnie występuje również Tina.
[taaa, mam więcej tych zdjęć. Jakieś kilkadziesiąt, ok.60]

Pamięta ktoś jeszcze pierwszy śnieg..? Jakie to zdjęcie stare. ;D

Feel the music~

I hear... voice... beautyfull voice.

Can you hear me..?

Tamtaratam~


Śnieżeeeek. Więc ta sesja jednak jest bardzo stara... Kurde.



Ale miałam brudny obiektyw. O.o'



Sweet as sugar, 

As warm as a sun~

Windows 8. Lol.

Moja ulubiona część Davida. OGON. Akurat tam gdzie ta łapka. To tak słodko wygląda, naprawdę. <3 Niby takie proste, a mi się strasznie podoba. 

All I wanna be... Is everything! 

Oto Tina. Boxer.

"Nieco" brudna. Ale ja jestem leniwa i nie chce mi się jej myć. ;_;

Biedna Tina. 

Nie chce mi się już wymyślać opisów. :D


Śnieżek w tle. c:


Mój palec chyba widać. 


Long cat is long. Tłusty kot jest tłusty. :p Nie, to nie jest tłumaczenie.

Coś z cyklu "zapomniałam obrócić, sorki".

Florian w swoim ogrodzie. 

Florek. 

Florteusz. O.o''

Nie wiem czemu naszło mnie na Ruchomy Zamek Hauru. :<


Do you like it..?
Nieważne, w przyszłości i tak będzie tego więcej. ^^
~~~
 Nudzi mi się... bardzo. Nie mam co robić~ No dobra, skończę się w końcu uczyć śpiewać całe Gangnam Style... ^^''
~NarQ

25 komentarzy:

  1. Fajna sesja. Zrobisz oceny persów lub koni?
    ~kicialps

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sesja!Mam takiego samego LPS jak David,tylko u mnie to Charles.Biedna Tina,nie chcesz jej umyć xD!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sesja!Mam nadzieje że będzie ich więcej!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sesja! A zrobisz ocenki shorthairów ( 1 strona z Nicole) lub wiewiórek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sesja.
    Już myślałam, że mamy takie same słuchawki xD
    Mikrofon ma inny :>
    Kiciuuuśś ~~~~~
    Daj mi go >D
    Bo dzikiego czarno-białego złapać nie mogę a malutki jest >_<

    OdpowiedzUsuń
  6. July co sądzisz o Rarity z MLP?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie ją ale lepsza Pinkie

      Usuń
    2. ARE YOU KIDDING ME?! Ten komentarz wyżej nie był pisany przeze mnie!

      Usuń
    3. Oj sorry jednak był pisany przeze mnie bo jestem July

      Usuń
    4. Tak, Naaapeewno jesteś July, naaapeewno. Bierzesz nas za idiotów?..

      Usuń
    5. Dokładnie.

      Usuń
  7. Super zdjęcia. Lubie jak robisz sesje <: U mnie NyNy z Askiem

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim za te miłe oceny mojej sesji =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, jasne! Weź się przestań podszywać pod July. -.-

      Usuń
    2. Myślisz dziecino, że się nabierzemy? July nie dość że nie jest taka głupia jak ty, to ma avatar -.-

      Usuń
    3. Nie podszywaj sie pod July, dobra? -.-

      Usuń
  9. July *szturcha* używasz ty jeszcze GG? D: Weź wejdź, pogadamy, może Iga też sobie zrobi C:
    A nawiasem wiesz gdzie są na necie odcinki tego serialu LPS z dobrą jakością? Bo myślę czy by nie dodawać polskich napisów 8'D
    ~LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  10. Kate LPS (nie chce mi się logować :/)10 listopada 2012 02:22

    Hehe, super sesja :D
    Najlepsze zdjęcia Davida jak słucha przez e... jak to się nazywało? XD
    Jeszcze fajne zdjęcie ogonka :)
    Ej, oddaj Tinę XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia, mimo wszystko. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. u ciebie śnieg????!!!!? szczęściara u mnie pusto i sucho

    OdpowiedzUsuń