sobota, 3 listopada 2012

103. Moje marzenia i zachcianki 2

photo edited for free at www.pizap.com
Spóźnione Hepi Halołin. ^.^'' I tak go nie obchodziłam. ;pp



~Howdy
Długi weekend. :D Ale następny tydzień to będzie mordęga. ;pp Na WF przewroty w tył [ledwo zdałam ;_; nie lubię WFuuu, dziwna jestem, ale wolę grać np. w siatkę przed blokiem, niż na boisku gdzie wszystkie twoje błędy, choćby najmniejsze, są wytykane -.-''], jestem dyżurną [jak ktoś nie zmyje tablicy to dostaje uwagę .-.''], kartkówki, sprawdziany oczywiście, a ja nawet jednego zadania nie mam zrobionego. ;p Phah...
Nevermind. ^^''

Właśnie, jeżeli ktoś ma Androida, niech na telefonie puści "Gangnam style" i włączy opcję "Sala koncertowa". Mega fajnie brzmi. :D
~~~
PSyyy 

CookieLPS:
Nieee, no co ty. Czerwone oczy, wredne minki, w opisie "starają się ją sabotować we wszystkim co robi". ;p Z pewnością będą czarnymi charakterami...

Goldeniara:
Na hub'ie pisze, że 52. Nie wiem, może 26 to sezon, tak jak w MLP. ;p
Blythe z chrypą? Hahhaha. :D

Vilczósia:
Nic nie będzie nigdy lepsze od Trudnych Spraw. :D

~~~

Hmm, pamiętacie notkę 'Moje marzenia i zachcianki'? Postanowiłam ją dokończyć. ;p Nudne to jak flaki z olejem, ale o tych LPSach muszę coś napisać. :D
Here we go, część druga!

Miałam kupić ten zestawik, ptaszek miał nazywać się Julia, a ten kot Romeo. O.O'' Ale teraz według mnie to dziewczyna. :D Kupiłabym ją, bo nie mam żadnego rudego LPSa, oprócz tego, że jest urocza. ;p Co za niefart, mam 120 LPS a żadnego rudego kota, psa czy myszę. -.-

Jamniczuś. :D Angelina. ^.^
Taa, już większość jamników ma imiona. ;D I co z tego? ^^

Must Have. Pewnego dnia ją kupię. Na pewno! Taki unikacik. ;)

Ta świnka mi się strasznie podoba. XD Wiem co myślicie "świnia? ;/". Ale jak dla mnie jest słodka, taka... oryginalna, bo mam dwie różowe świnki i prawdę mówiąc trochę ciężko je odróżnić. xD

*.*
Dżizas, co ja mam do tych białych LPSów w czarne kwiatki? O.o''

Zachcianka. xD Duża. XD
Ma piegiiii! *.* Kojarzy mi się z Applejack. ^^

Lassie/Chicka. ._.'' Marzę, marzę, marzę! Chciałam żeby była moim pierwszym LPSem, ale już takich nie byłooo... ;/

\
Zachcianka. :D Jak tylko ujrzałam tego doga, od razu się zakochałam! Ale widziałam go w sklepie tylko raz. :(

Urocza zachcianka. *.*
No powiedzcie, czy te oczy mogą kłamać? ;)

Marzenie. *.* Również widziane raz - nad morzem. ._.'' Ehh, nie wzięłam bo nie miała dodatków, o ja głupia...

Want it need it. Zapomniałam jak miała się nazywać. D:
Craya. Zapamiętajcie. CRAYA. Od kredki po angielsku. :D
Craya... Nie no, ja to dziwne imiona wymyślam... ^^''

Zachcianka. Owczarek. *_*

Hej, to ona miała się nazywać Angela... O.o'' 
Hmm, pokręciłam wszystko. D:

Owczarek Winterfresh. :D Ułatwia zbliżenie, hehehe.

Diana. *_* So much wantttttt... <3 
Ta grzywa. :D Uroczo.

Simba. :D 
Mikołaj to nie imię ~ Mikołaj to energetyczny wampir. 
Hahha, sorki, odwala mi. c:

Zachcianka, bo wszyscy taką mają, a ja nie. :c
Emośka. Lol, mi serio odwala z imionami, hahah. Nie żebym była emo. xD Ja nawet tego nie lubię. :[ 
A może Zośka? :D Hahha...

Może zamiast ZACHCIANKA będę pisać 'Z'? Jak Zorroooo. :D
Simon. ^.^ Chwila, a ja już nie mam LPSa o takim imieniu? O.o''

Maxer. ._.'' Kurde, czemu kuzynka nie chce mi go oddać?! ;_;

Zet jak Zenon. :>

Noo, muszę go mieć. :> Wszystkie sławnostki typu Roger muszę mieć. :D Na pewno ich nigdy nie kupię, ale i tak je chcę. XD Ha!

Z jak Zebra. :D
Bagira. xD Nie no, żartuję. :I Ale wykonanie Leoparda genialne. ^^

Zzzz... czemu jak z komiksie ktoś śpi, to w dymku ma 'Zzzz'? O_o'' Nie ogarniam.
Bo wszystkie takie mają. Kitty - Cat. :>

Jedno wielkie ZET.
Na co ja to piszę, skoro i tak nigdy ich nie kupię? :>

Słitaśna Barbie. :D Hahha! 

Nie mam nic do powiedzenia. :> Obroża jest fajna.

Dlaczego ten TRU wybrał sobie zebrę na swojego unikata? :<

O ja cię, ona jest świetna. *_* 
Zet jak Zbigniew.

RANY BOSKIE, SZUKAŁAM JEDNEGO ZDJĘCIA A ZNALAZŁAM SIĘ NA SWOIM BLOGU I OD PÓŁ GODZINY CZYTAM NOTKI. ._.''

Ten zestawik, zachcianka jak się patrzy. :D Pewnie nigdy nie bd miała, a co tam, pomarzyć można. ;)

Marzenie. :>
Słodkaaaaa!

Radiooo Zeet!
Słodki krokuś. :D Nazywałby się Croc, miałam kiedyś grę z krokodylkiem Croc. o3o

Otty. ;> Gość od hot-dogów. :>

Czarny kot. ;) Przebiegł wam kiedyś drogę czarny kot? Mi wiele razy... Jbc. mój kot (żywy, zwierzak XD) jest właśnie czarny. :>


Ta fredzia mi się podoba, mimo zeza. :> I jest cieniowana~


Ja chcę jakiegoś sznaucera... Niekoniecznie tego, ale z nieco chyba najbardziej bym się cieszyło. :D


Cudny. :D Wygląda jak ze starej serii~

39 LPSów w tym odcinku. xDD Już wiecie, które mi się bardzo podobają. *w* Piszcie które macie. ^^
~~~
Pamiętajcie, Mikołaj to nie imię! Mikołaj to wampir energetyczny~
~NarQ

37 komentarzy:

  1. Ja mam ten zestaw ze spanielem ;).Nic więcej stąd nie mam,ale większość bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kotka #547. U mnie to Flower. Jeden z pierwszych LPS mojej kolekcji... <3 Z tej notki LPS o którym marzę i będę marzyć to leopard #852. Prawda jest taka, że mam tylko jednego goldenka (dość marnie jak na Goldeniarę xDD Muszę zmienić nick...), a tak naprawdę uwielbiam stojące kotki kształtu shorthair. :D Mam pięć + jeden mini z automatu, a jest mnóstwo które chcę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam jamnika #992. Fajowy jest. :)
    A z Twojej listy najbardziej podoba mi się leopard. :) Sweet jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie jest sznaucer , tylko terrier szkocki . Sznaucerki są zupełnie inne ! Hah , nie ma to jak nazywać lps których się nie ma ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja koleżanka ma panterkę i mi nie odda T^T Mam czarnego kotka ^_^ ogólnie teraz na jesień trzeba nadrobić zapasy lps xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam doga niemieckiego i konia z perłową grzywą c; Jak mi się znudzą może ci sprzedam ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh, "sławnostki typu Roger" fajnie to zabrzmiało. xD
    Ogólnie piękne marzenia... nie chcę dołować, ale mam większość z nich (na serio nie chcę żeby zdołowało... ._.) Nie mam (na oko Ci przybliżę) kilku ostatnich, większości jamników poza tym ciemnobrązowym w sukience, świnki, owczarka, foczki, pandy... i nie pamiętam co tam jeszcze było.

    BM

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dużo lps z twojej listy: tego białego kota w kwiatki,białą fretkę, tego czarnego psa, leoparda, kota po leopardzie,żyrafę,zebrę i tygrysa z pocztówek, czarnego kota, sznaucera w czapce i persa#1063.
    ~kicialps

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam żadnego z tej listy XD
    Najbardziej chyba podoba mi się Longhair (ten pierwszy XD), ten czarny kot, jamnik (Otty) i nie wierzę że to mówię, ale... spaniel 575 O_O
    Nie żebym coś miała przeciwko nim, bo fakt, są słodkie, ale teraz straszna na nie mania.. x( Poza tym podoba mi się ten jamnik w spódniczce i ten z nr. 600 ileś.
    A, i u Ciebie ten Boxer w butach do chłopak? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też ten boxer to chłopak :D
      Max się zwie xD
      A u Ciebie to dziewczyna? o.O

      Usuń
    2. Nie, nie mam go, lecz dla mnie te jego oczy są takie trochę... babskie XD

      Usuń
  10. Ja z tych wymienionych to mam: #798, #799, #826, #886, #902, #905, #987, #992, #994 i tyle a chciałabym: #511, #518, #526, #537, #547, #575 to moje wielkie marzenie ;_;, #577, #612, #640, #675 tez wielkie marzenie ;__; i nie przez Popular'a tylko mi się strasznie podoba, 689, #739, #758, #849, #852, #932, #943, #948, torba-tez marzenie, żałuję, że nie kupiłam jej bo były w Smyku ale za 80 ileś tam zł ;_________; i tyle xD Prawie wszystkie xDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten zestaw ze spanielem Boski jest!
    Ile masz spanieli ja mam 5^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Aww. Jaka śliczna jest ta panda #612. Szczerze. ? Nigdy jej nie widziałam XD.

    Mam Rogera, czyli Zet jak Zenon, kota Kitty - Cat, czyli jak w komiksie ktoś śpi to jest Zzzzz i to wszystko.

    A z wymienionych marzę o: Longhair'u #511, jamniku #640, owczarku #689, zeberce #903, jamniku #909 (Sofia < 3) i kocie #994. Ahh! I od teraz o pandzi #612. ; D



    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Że Św. Mikołaj też? xD
    Pierwszego jamnika mam (chyba xD)- moja kochana Katherina *.*
    Piegi rządzą. Dlaczego, ach, dlaczego nie mogę mieć piegów i rudych włosów?!
    Maxer to u mnie Atom, kiedyś był moim marzeniem :P
    Ten tygrysi kotek (#886 jbc) to też moje byłe marzenie (nie mam ;__;),Samantha.
    Cziłały są soo cute <333 Mam jedną Cuddly, ale to już nie to samo xD
    Ta panda swoją słodkością może zarazić całą kolekcję Lovjusza ^^
    Czarny kot to u mnie Kinia (młahaha, ikona Halloween w Petkowie)
    A persa na końcu ma moja koleżanka(przyjaciółka,ale różnica -.-) i nie chce oddać >D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fnaaa notka^^ mam ten zestaw z Cocker Spanielkiem, shorthairem, wiewiórką/skunksem i Bostonem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam żyrafkę #943. A u mnie w szkole nie ma dyżurnych XD
    ~mARTyna

    OdpowiedzUsuń
  16. ja MAA TEN ZESTAW I DOGA

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam 12 twoich marzeń. XD Pewnie ty też masz kilka moich. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam jamnika #518, spaniela #575, boksera #826 i fretkę #798, a chciałabym mieć leoparda #852, kota #994 i lew #758.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam shorthairka #886 :3 Moja ulubiona Tygrysia <3

    OdpowiedzUsuń
  20. mam tego doga ;)
    Jeśli będziesz częściej pisać, to będę b. często komentować.


    oluniamopsik

    OdpowiedzUsuń
  21. Była w pierwszej części marzeń i zachcianek, zresztą wiele razy wspominałaś że o niej marzysz:
    http://allegro.pl/lps-figurka-kotek-littlest-pet-shop-hasbro-unizab-i2765601699.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Link do chihuahua #1:
    http://allegro.pl/littlest-pet-shop-figurka-kotek-118-i2766003572.html

    OdpowiedzUsuń
  23. W zeszłej notce o nowym serialu pisałaś:
    ,,Według mnie pierwszy odcinek będzie wielkim zaskoczeniem, odkrywającym wszystko (przeprowadzka, OCZYWIŚCIE olbrzymie przerażenie typu "RANY BOSKIE JA GADAM Z DZIWNYMI ZWIERZAKAMI" itd, itd.)"
    http://www.youtube.com/watch?v=LL7ThLeWhlU
    Chodzi mi o 1:14. Mam niemiłe wrażenie że przez cały ten serial gdy blythe cokolwiek powie będę widzieć Rainbow. D: xD

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam z nich tylko 575 i 640

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne marzonka ;) ja mam 575 640 799 i 992.mam nadzieje że też będziesz miała LOL

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam tą żyrafę namber łan, tyle że ma kółka w oczach(jbc. to jest z Grecji),błyszczącego konia, doga, i psa z płetwami.On jest w zestawie z kaczką XD.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak ja dawno tu nie byłam.... A co do tego.... pomysły ci sie nie kończą (nie mówię ,że źle piszesz ,ale wiesz mi by sie już skończyły po tak długim czasie :'( )? Ten czarny kot też zawsze był moim marzeniem... :)(Teraz nie jest oto powody:
    1.Już zabardzo nie zbieram LPS (raz na jakiś czas sie nimi pobawie ,albo jakiegos kupie żeby utrzymać tą "pasję" przy życiu...)
    2.Za niedługo (może jutro) do mnie przyjedzie... Jupilaaaa!!!! Wydałam na niego 42 zł ( razem z dostawą) O.O.)
    Troszke się rozpisałam....

    OdpowiedzUsuń
  28. Ma ktos Savanne z Popular? Te jamniczke #675 . <3 Lub ta #575 . Jesli ktos ma i moze sie wymienic, niech pisze, prosze :x

    OdpowiedzUsuń
  29. wow ile lps!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. moje ulubione to powiem nazwy to: świnka morska, bokserek,żąba,FRETKA. no i to wszystkie których niemam. a te które mam i które z moich mi się podobają to: kot, małpa. I niewiem kiedy na dzień dziecka niewiem kiedy możę dostane lpsiki. z tablicy.pl będą to: 3 niedźwiadki trojaczki z trzema domkami dla trojaczków, 2 wróżki duże i jedna malutka,kot,króliczek,lew,lama czy coś tam
    . i teraz dodatki jak mówiłam domek,spanko,stoisko czy coś,deskorolka lub hulajnoga lub deska do wody,2 jedzonka czy coś,jedna karta i druga karta ta druga to chyba karta a dobra tam paa!!!!! Wchodźcie na mojego floga który ma nazwe: www.patrunia668.flog.pl i tam będzie małpa duża i mała chomiczek jeden z trojaczków i ten kot. te dwa: kot i małpa. Oby dwa duże. Komentujcie zdjęcia.będe wchodzić na ten blogspot.com. To narkaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Marzą mi się kotka czarna #994
    imię:Andżelika
    i Biała kotka #3253901697
    imię:Bridget

    OdpowiedzUsuń
  32. marzę o jednej kotce <333333 #886 Ej nooo nigdy jej nie kupie ;(( ogólnie nmg kupować lps'ów ;( pogubiłam wszystkie o.e

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja czekam na kotka #886 zamówiłam ją przez olx jak ją nazwać ? ps mam ten zestaw ze spanielkiem ^-^

    OdpowiedzUsuń