sobota, 10 listopada 2012

105. Oceny persów podejście drugie ^^

photo edited for free at www.pizap.com
Sobota, a ja siedzę przed kompem i nie mam co robić. :D



~Howdy
Złapałam doła. .-. No ale nieważne~

---
PSy :>

kicialps:
Właśnie robię. :D

Anon:
Być może. :I

paulinalps:
Nie dam ci jej bo jest za tłusta. :I Zresztą ona szynki nie potrafi pogryźć i trzeba jej drobić na małe kawałki. O.o''

Anon:
Rarity... Wcześniej jej nie lubiłam, bo to taka 'damulka'. Ale po "Sweet and Elite" zapałałam do niej sympatią. ;) Lubię ją, jest na czwartym miejscu ulu postaci z mane 6. ^^''

LPSFanka:
Używam, cały czas na nim siedzę. Na niewidoku. Mwahhaha. :D
Przecież dopiero jutro jest jego PREMIERA. ;p Nie mam pojęcia, może ktoś łaskawie na YT wsadzi. :>

Uwaga!!!
Ktoś się pode mnie podszywa. -,- Osoba bez avatara, nick oczywiście JollyJuly. Nie słuchajcie jej, bo od tej pory odpowiadam jedynie w notkach. ;/

~~~
Kicia poprosiła mnie o oceny persów... Niektórzy pamiętają, bądź pewnie nie, że poprzednie oceny zajęły mi 4 notki. Tym razem postaram uwinąć się w jednej. 
Oceny persów..?

Ready... Set... GO!!!

Oto nasz pierwszy mruczek. :>
Oczy 9/10 Mruczek ospałek.
Kolor 9/10 Za brak różnorodności. :I
Razem 9/10 Nieźlee

Widziałam ją kiedyś w sklepie. .o.
Oczy 6/10 Nijak pasują, ale niezłe.
Kolor 10/10 Bum bejbe! Cudo!
Razem 8/10

Wow.
Oczy 9/10 Błękitneee... Wiecie jak je kocham! Ale za jasne dla białego futra ciutkę.
Kolor 8/10 Lepszy poprzedni. :D
Razem 8'5/10

Pierwszy leżakujący kiciak.
Oczy 5/10 Słodziutkie, ale nie ten kolor. ;_;
Kolor 9/10 Zbyt oczobijne poduszki u łap. 
Razem 7/10 Ależ ja się czepiam. :D Ale lepsze to niż dawanie wszędzie 10/10

Co on taki bez życia? ;_;
Oczy 5/10 Dziwne takie...
Kolor 7/10 Ni dobry, ni zły. Ale cieniowany.
Razem 6/10

Rudyyyyy! Aż mi się przypomniało "Rudy rydz"... Rany boskie, czemu mi to teraz siedzi w głowie. x.x'
Oczy 7/10 Ciemne kotku.
Kolor 10/10 KOCHAM RUDYYY :D
Razem 8'5/10 I tak cię kupię i nazwę wiesz jak? RUDY :D

O ja cię jaka fajna czapa! *.*
Oczy 10/10 Boskie
Kolor 9/10 Ta plamka na pyszczku mogłaby być biała.
Razem 9'5/10 <3 Kocham go!

Cytrynek. :>
Oczy 8/10 Ciemne bejbe...
Kolor 8/10 Taki nijaki... Ale ciekawy.
Razem 8/10 No przykro mi, nie zasługujesz na więcej. ;d

Rudy, rudy się żeniii~ :D
Oczy 8/10 Słodkie, ale bez życia. :C
Kolor 10/10 Rudyyy :D Odwala mi.
Razem 9/10

Czoklet. o,o
Oczy 9/10 No ranyy, idealny błękit, tylko że tutaj mi nie pasuje. :C
Kolor 9/10 Ciemny, ale spoko. :D Podoba mi się.
Razem 9/10 Nothing Special. :I

To kiedyś było moje marzenie... Jak oglądałam CSI:LPS to była tam ta kotka... A ja mimo że nic z serialu nie rozumiałam ("hmm, dlaczego ta kotka leży... operację jej robią?!) to go uwielbiałam. :D Hahah.
Oczy 7/10 Bejb, tutaj to nie pasuje.
Kolor 9/10 Za ten trochę oczobijny nochal.
Razem 8/10

Kojarzy mi się ze śledziem... Nie wiem czemu. o.o Zwłaszcza że nie wiem jak wygląda śledź.
Oczy 2/10 Sorki, ale pijaństwa nie tolerujemy.
Kolor 8/10 Taki zwykły.
Razem 5/10

Moje marzenie... I chciałam ją nazwać Pusia. O.o''
Oczy 10/10 Sweet... <3
Kolor 10/10 Jak najbardziej zasługuje!
Razem 10/10 The best persian ever!

Pamelka. c:
Oczy 9/10 Spoko, ale jak dla mnie za ciemne. ;p
Kolor 10/10
Razem 9'5/10

Bonus do Zakręconego Miasteczka bodajże.
Oczy 8/10 No nic specjalnego. ;p
Kolor 8/10 Tu też.
Razem 8/10 ^.^

To dopiero Cytrynek...
Oczy 8/10 Ciemne. ;_;
Kolor 7/10 Yyy mleko? :D
Razem 7'5/10 W sumie nie jest taki zły ;p

Czarny kot. >D
Oczy 10/10 Jak najbardziej pasują.
Kolor 10/10 Bomba!
Razem 10/10 Marzenie..? Chyba jednak nie. :D

Ja go już czasem nie oceniałam? O.o'' 
Oczy 7/10 Ciemne. :C
Kolor 10/10 Rudy :DD
Razem 8'5/10 Rudy mi się strasznie pozytywnie kojarzy. c:

Persiuuu. Princessa. :D
Oczy 7/10 Zbyt szare. Ale urocze!
Kolor 7/10 Polubiłam róż. O.O'' O lol. Nie tak, żeby chodzić w różowych ciuchach, ale zawsze.... hmm..
Razem 7/10 Pamiętam, że na c-l oceniłam go na jakieś 4,3/10 XD 

O.o'' 
Oczy 5/10 Mój ci panie Boże... O_O''
Kolor 10/10 Można podciągnąć pod rudy. Hhahaha
Razem 7'5/10 

Happy birthdayyy...
Oczy 7/10 Ciekawe. O_o''
Kolor 9/10 Uadny.
Razem 8/10

O_o''
Oczy 4/10 Takie jakieś... O_o
Kolor 4/10 Nie podoba mi sięęę...
Razem 4/10 Sorki, ktoś musi być ten gorszy. ;_;

Tramtaratam, moja kol. go miała. Bo jej kupiłam. :C
Oczy 10/10 Pasują nawet.
Kolor 9/10 obwódki wokół oczu ;_;
Razem 9'5/10

o3o
Oczy 3/10 Fu. 
Kolor 3/10 No proszę was...
Razem 3/10 Sorki kotku.

Sunny..?
Oczy 3/10 Ow my...
Kolor 5/10 Oczobijny nieco...
Razem 4/10 ;_;

25 persów... Nie wyrobię. ;_; Sorki... Zostało jeszcze 25 kolejnych... jak nie 30. D:
Następne jutro.
~~~
Here comes the sun, dum-dum-dum-dum....
~NarQ

16 komentarzy:

  1. Fajnie oceniasz. Ja bym bardzobardzobardzo chciała tego czarnego persa! D:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tego trzeciego którego oceniałaś.. Najstarszy z moich lps.. Mam do Ciebie pytanie..
    Czy mogę używać w moich filmikach nazwy miasta ,,Petville''? [W OPISIE FILMIKU I W NAPISACH KOŃCOWYCH NAPISZĘ KTO WYMYŚLIŁ TĘ NAZWĘ, OBIECUJĘ :>]
    Pozdro ^^*
    ~Takalew/Takalew100

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ocenki!Mam tego drugiego od początku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fufne są :D a zrobisz przynajmniej kilka ocenek corgi? :P (mania<3)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za notkę o persach. Ja mam 4 persy z tej notki i 4, których jeszcze nie oceniałaś. Też kiedyś marzyłam o persie #328, ale teraz ją mam ( u mnie nazywa się Rose ).


    ~kicialps

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dla Ciebie zadanie: za tydzień w sobotę zrobisz oceny wróżek (ale bez tych małych bo za dużo xD).
    Zgadzasz się? :>
    Z tych persów to żadnych nie mam ale inne mam a bardzo chciałabym: #15, #22, #60, #207, #435-najbardziej :3, #460, #490, #521 i #609
    Troche dużo xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrz jaki fajny obrazek znalazłam xD
      http://25.media.tumblr.com/tumblr_mda6z7ACSz1rk41kzo1_1280.jpg
      Podoba Ci się? xD
      Mi tak xD
      http://th03.deviantart.net/fs71/PRE/i/2012/313/4/a/zoe_trent__ponified__by_ep_777-d5kgsya.png
      Jako Pony...ciekawe nawet xD

      Usuń
  7. Whaaaat?! o.O Jak ty to zrobiłaś że masz taki popularny blog? Przecież ty cały czas dajesz tylko te nudne ocenki, sejse , albo coś o yt O.O nie no nie wierzę. x.x' Chciałabym aby wróciły te dobre blogi z Oneta bo teraz nie ma już co czytać -.- I nie,nie proś mnie o adres mojego bloga,skoro jestem taka mądra,że Ci to piszę, bo nie mam bloga i nie zamierzam go mieć. Ale wiem,że gdybym miała to bym myślała nad bardziej ambitnymi tematami na notki ... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyy... spoko. Ty czytałaś jej bloga choć przez miesiąc? Założę się, że nie, skoro uważasz że July robi tylko sesje, oceny, coś z YT. Spójrz może w archiwum, zanim coś powiesz. A ocenki najwyraźniej nie są nudne, skoro jest tyle osób, które je lubią.

      Usuń
    2. Tiaa... Nudny blog.. Założę się, że gdybyś ty miała bloga to nie był by lepszy... sorry, był by gorszy. Ile było notek o YT. ? Cztery. Może pięć.. Na 106! Co do ocenek: July pisze je może dwa razy w miesiącu. Ile ty wgl. masz lat? July ma prawie 14 i nie będzie pisała: Dzisiaj moimi Pet Szopami bawiłam się w dom. Mamą była jamniczka Parvati, tatą Szarik. Moje LPS-y wyjechały do miasta i kupiły tam duuużo zabawek.
      Jak ci się nie podoba ten blog to czytaj sobie te z Oneta....

      Usuń
  8. http://www.youtube.com/watch?v=RHtgRkq6nVc
    NOWY ODCINEK SERIALU O LPS -TEN 1 XDD
    DROBIĆ SZYNKĘ XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD (przepraszam, ale ja też swojej kotce tak robię, tyle że ona tego nie raczy zeżreć -.-'').

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam żadnego z tych persów,ale mam jednego,którego nie oceniłaś.Marzę o kilku z nich,a najbardziej o #460.Jest piękna,ale nie jest moim największym marzeniem.Mam pytanie:skoro była w twoich mareniach i zachciankach,to czemu ma tylko 7/10?

    OdpowiedzUsuń
  10. oh nom nom nom. Jak przy persie z tuby napiszesz że to "najbrzydszy LPS świata" to wybuchnę. -.-

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam #22 i #207 i jeszcze dwa co nie były w tej notce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tych co oceniłaś mam #263 i nie jest pijany 8'DD Poza tym mam jeszcze trzy inne :3 Czyli mam 4 persy... wydawało mi się, że mniej Oo'
    ~ LPSFanka

    OdpowiedzUsuń