niedziela, 25 listopada 2012

108. Powracam po tygodniu męczarni ;>

photo edited for free at www.pizap.com
Boże, wyjaśnij mi, dlaczego jestem taka leniwa i miast robić coś konstruktywnego siedzę na kompie i piszę nic nie znaczące notki..?



~Howdy
Dziś wydłużyła się lista lekarzy/osób do których powinnam pójść. :D Już jest: dentysta, dermatolog, fryzjer, goście od badań krwi i kręgarz (gość od kręgosłupa). Nie ma to jak mieć skrzywiony kręgosłup i usiłować wybębnić zwolnienie na WF. ^^ Choć to wkurzające, bo po 20 minutach stania w miarę prosto plecy mnie bolą... Serio. :<
A, zapomniałabym o psychiatrze.
~~~
PSyyyy

Goldeniara:
A zostaw. :> Mnie to mało obchodzi.

Anon:
A to teeen! Miałam go kupić w sobotę ale rodzice stwierdzili że są obrzydliwe i że oni za coś takiego nie zapłacą. -,- 

Anon:
Może... nie wiem. Zobaczymy.

LPSFanka:
Nie bardzo mi się chce, ale to proste no i ludzi cieszy. Nie rozumiem co oni takiego widzą w tym, że July się nic nie podoba. Oo''

Kate LPS:
Za mało kolorów. :p

No To Sru:
Jak to nie dochodzą..?

Anon:
Nie będzie już notek na Szariku bo totalnie nie mam na to czasu. Już widzicie co się dzieje z j-l.

Kate:
Ale jaaaa nieeee rysuuuujęęęęę LPS. ;-; 
Tak, sraczkowaty, ale uznałam że to idiotycznie brzmi. :pp

No To Sru v.2:
Przecież bazgram! :C Niewdzięcznico ty niedobra. :C

Dzięki za wszystkie linki i pomysły~

~~~

Fiuuu, szybko poszło.
Czuję się jakby nie minął tydzień tylko rok... Rany boskie...
A zaczęło się od sprawdzianu z biologii, na który nikt nic nie umiał, bo wszyscy uczyli się z gotowca z netu, a babka dała kompletnie inny sprawdzian. XD Witaj pierwsza jedynko/dwójko bo cośtam jednak napisałam! No i już z całą klasą jesteśmy umówieni na poprawę. ;>

Muszę się pochwalić, dostałam piątkę z historii, mimo że nic nie umiałam i wszystko dukałam albo pan za mnie mówił. XD Jak ja go lubię noo! A kol. wszystko piękniutko mówiła a dostała 4. o,o'' 

Oglądaliście dwa ostatnie odc. LPS? Ja nie, nie miałam czasu szukać. ;/ Podeślijcie linka, błagam. Btw. obiecałam sobie, że w ferie postaram się zrobić napisy. ^^ Yay~

Patrzcie co znalazłam. ;o Pierwszy raz widzę taką maskotkę. :D Ach, ta stara seria...

PATRZCIE PATRZCIE PATRZCIE!!!

GRA LPS G3 NA IPHONE I ANDROIDA!!! *w*
Nie wiem jak wy, ale ja ją zaraz ściągam. <3

Littlest Pet Shop
Jeszcze nie wiem o co chodzi, ale w najbliższym czasie oczekujcie recenzji. ;>
Obiecuję wam to, mam nadzieję, że napiszę jeszcze w tym tygodniu, bo gra wygląda ciekawie.

https://itunes.apple.com/pl/app/id548572622?mt=8&affId=2049622
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gameloft.android.ANMP.GloftPEHM&hl=pl

Ściągajcie i grajcie. ;>

---
Znalazłam fan arty z G3 LPS. ;> 
Ta seria coraz bardziej mnie przekonuje... Tworzy się spora grupa fanów. :D

Woooooahhhh! Pepper! :D
Dobra nie bd bezkarnie kopiować tylko dam linka, bo niektóre prace są naprawdę boskie. ;]
http://petters-united.deviantart.com/gallery/

Woah, wiecie że Sunil (mangusta) i Big Macintosh (MLP:FIM) są dubbingowani przez tę samą osobę - Peter'a New'a..? 

---

Hmm, pozwólcie że wam coś opowiem. Taka tam ciekawostka. :D

W czwartek miałam dyskotekę. Jako że mieszkam najbliżej szkoły, kilka (6 x.x) dziewczyn do mnie przyszło i u mnie się przebierałyśmy, malowałyśmy (UMALOWAŁY MNIE D: RANY BOSKIEEE!!!), ogółem u mnie było o niebo lepiej niż na dyskotece. O.o''
Po powrocie patrzę... a tu nie ma jednego LPSa. Locki. ;/
(spanielki, naprasowane oczy)
"Bez paniki" - myślę - "Spadła za łóżko, albo gdzieś ją dziewczyny przełożyły, albo ja ją przez przypadek gdzieś dałam"
Wieczorem + rano przetrząsnęłam cały dom.
No nie ma Locki! Rozpłynęła się. ;/ Rozpaczam, że ją zgubiłam, że to był jeden z najcenniejszych okazów, ze za 19,99 z puzzlami, że niby taki z USA, że puzzle, że spaniel... że jeden z ulu... :C
W piątek zamiast WFu poszłyśmy na strzelnicę (tak, w mojej szkole jest strzelnica, nawet byłam na kole strzeleckim ale miałam beznadziejnego cela x.x no i nie umiałam odbezpieczać strzelby). 
Okazało się... że Locka wpadła jednej dziewczynie do kurtki! :D No i... trochę głupio postąpiłam, ale ucieszyłam się że rany boskie. 

Po paru sekundach dotarło do mnie "Rany boskie co ja robię... cieszę się z jakiejś figurki jak małe dziecko przy dziewczynach...". Ale nic, żadna słówkiem nie pisnęła, żem dziecinna, że się cieszę z byle czego itd. W podstawówce zaraz by było wyśmiewanie. ._.''
KOCHAM WAS DZIEWCZYNY. I DZIĘKUJĘ.

Podeszła do mnie jedna i powiedziała, że też zbiera, że ma 80ileś figurek i zaczęłyśmy wymieniać ile czego mamy. Okazało się, że ja 3/4 kształtów nie mam, a ona nie wie że spaniel to spaniel i który to Jack Russel Terier. ;_; No ale nic. BOŻE DZIĘKUJĘ ŻE TRAFIŁAM DO TAKIEJ KLASY!!!

Wróciła mi wiara w ludzkość. :D

---

Hmm... wiecie o co prosić na Mikołajki? Bo ja nie wiem. Mam wszystko co chcę... Poprosiłam o Conversy i koszulkę z Mountain'a. (wilka/pacyfkę) I gruby, gruby, gruby zeszyt. To wszystko co chcę... 
Reszta to raczej niemożliwe do spełnienia czyli dom zamiast bloku i pies... :< I ogród... I las. No ale trudno się mówi, lajf is brutal.

~~~
"July, jeżeli opuścisz bloga, będziemy płakać"
Nie opuszczę. ;_;

Dobra lecę, obserwujcie bloga. ;] I prześlijcie linka do odcinków, błagam.
~NarQ


20 komentarzy:

  1. Haha, ostatni obrazek. xD Dzieki że mogę zatrzymać imię. :3 Widziałam odcinek sprzed tygodnia, ale tego nowego jeszcze nie. Z mlp:fim to samo. Swietnie że powracasz. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, nareszcie mam co czytać w tym nudnym internecie. :D
    Ja też w sumie nie wiem, co chcę dostać. Poprosiłam o kalendarz adwentowy LPS i kalendarz na zapiski. Ja jeszcze często cieszę się z książek, ale książki dostaję tylko na Gwiazdkę.
    Fajnie, że masz taką koleżankę, co podziela twoje zainteresowanie LPS. Ja też mam koleżankę, tfu co ja gadam? Przyjaciółkę, która też je zbiera i mamy tematy do rozmowy. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    ~ Promienista

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym nowym odcinku będzie siostra Zoe. o.o

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie wiem, piszę, piszę i nie dochodzą o.e nie wszystkie ;D Ja nie mam androida -.-"

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa notka, tą grę też muszę sobie wkrótce ściągnąć. U mnie klasa nie jest taka tolerancyjna. Zapraszam do mnie: http://the-diamond-lps.blogspot.com/ Oczywiście jeżeli czas Ci pozwoli ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że znalazłaś Lockę ^^. Echh.. jak Paula z mojej klasy zauważyła, że miałam akurat lps`a w szkole to mnie wyśmiała i przez 3 dni plotkowała o mnie.. ,_, echh a ja jestem dopiero w 4 klasie.. żałuję że przyniosłam Shery/Shirę Wolf [ulu lps`a] do szkoły...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super gra *O*
    Poprosiłam przed chwila tatę by zobaczył bo on ma z androidem i pobrał mi i będę se grała :>>>

    OdpowiedzUsuń
  8. Gra jest super. Mam w niej już 23 zwierzaki.
    ~kicialps

    OdpowiedzUsuń
  9. Omg no przesadzili na htc desire X nie można a tam jest android !!!!!
    ktoś wie dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Samsunga Galaxxy Mini i też mi nie pasuje. ;/ Bez sensu, a tak się na nią cieszyłam. -,-

      Usuń
    2. Masz starszy model. Tak wiem, debilne -.-

      Usuń
  10. Ostatni obrazek boski XD I fajnie, że Locka się znalazła ;D Mimo że spaniel, też było mi jej szkoda (nie mam nic do spanieli, tylko wkurza ta mania na nie, ale bym się uchachałą z niego ;D)
    PS: Modliłam się żebyś mi nie odpisywała na poprzedni komentarz XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie rysuję LPS, witaj w klubie.
    Nie mam Androida, czemu, czemu?! IPhona tym bardziej D:
    Na mojej liście prezentów są prawie same k s i ą ż k i ^^.
    No i 3 zestawy LPS, deskorolka i cośtam jeszcze :D
    Hah, ja też dziś byłam u koleżanki, jej siostra zrobiła jej fryzurę, ja ją umalowałam ( młahahaha, nic nie było widać :/) , ale mnie na szczęście nie dopadły z tym swoim arsenałem kosmetyków :D Za to zostałam (wbrew woli .-.) spryskana perfumami z Hanny Montany i nadal tym śmierdzę :/

    OdpowiedzUsuń
  12. July też się cieszyłam nawet na i pad nie działa bo w polskim sklepie nie da się :( szkoda

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej. Przeczytałam notkę o Twoich zachciankach i niektóre z nich można znaleźć tanio na Allegro!
    Tu masz link do użytkownika, który ma parę Twoich zachcianek i to całkiem tanio :)
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=3677550
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Heh ja mam starą wersję tej gry na telefonie XD A na mikołajki powiedziałam rodzicom że chcę JAKIEGOŚ LPS'a...
    ~mARTyna

    OdpowiedzUsuń
  15. http://allegro.pl/28-cocker-spaniel-littlest-pet-shop-lps-i2812289057.html

    Aukcja na twojego wymarzonego spanielka

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak chcesz mogę napisać recenzje, a ty wstawisz ;3
    ~LPSFanka
    PS.Wejdź na GG xd

    OdpowiedzUsuń
  17. O ładny nowy wystroik zrób jeszcze jeden na wigilię i mikolajki z świętym Mikołajem którym jest, szarik

    OdpowiedzUsuń