niedziela, 11 listopada 2012

106. Pierwsze odcinki serialu Littlest Pet Shop!

photo edited for free at www.pizap.com
11 listopada - Dzień Niepodległości. Remember...



~Howdy
Boże święty ja codziennie mam jakiś sprawdzian. O.O'' Kurde czemu ja się nie uczę... x.X
---
PSY (czyt. Sai XD):

Takelew:
Oczywiście że możesz. ;> Nie mam nic przeciwko i miło że podasz kto tę nazwę wymyślił.

stepshi:
Być może. :D Corgi są fajne, ale czy ja już im czasem ocen nie robiłam..?

paulinalps:
Czemu za tydzień w sobotę? :C W domu mnie pewnie nie będzie, ale postaram się.

No właśnie... jak oglądałam live'a z MLP, to gdy leciała na czacie reklama LPS większość osób pisała "Twilight dog" "Zoey Sparkle" itd. :D One są strasznie do sb podobne!

Anon:
Szczerze..? I have no idea what I'm doing!
Nie lubię czytać ocen, średnio lubię pisać. Nie raz pytałam się, czy takie notki ludzi nie nudzą, a oni ciągle proszą o nowe. ^^'' No cóż, na moim blogu panuje zasada "Mówisz, masz!" a nie chcę zaniedbywać czytelników. Poza tym, napisałam już ok. 300 notek (tak, centrum-lps to również mój blog) więc pomysły mi się kończą. Jeżeli już naprawdę musisz mi wytykać brak pomysłów, podaj jakieś, których nie było, postaram się je wykorzystać!
Ja sesje lubię. Jeżeli ty nie lubisz, to co tu jeszcze robisz?!

Anon:
Nie wiem. :I Tak samo nie wiem czemu niektóre LPS oceniam 10/10, mimo że bym ich nie kupiła (co nie znaczy że mi się nie podobają). Ale do tego persa... chodzi o to, że to pierwszy LPS "z kształtem w oczach".

Goldeniara:
Napiszę. :D Nie jest najbrzydszy, najbrzydszy jest ten różowy pancernik z trzema kropkami na czole. Chyba bym się załamała gdybym go wylosowała. xDDD

~~~
Ten dzień jest genialny. :> Obejrzałam sobie MLP:FIM nowy sezon + oglądam pierwsze odcinki LPS. :D No i parę bardziej prywatnych spraw. ^^''

Pamiętacie opis z przedostatniej bodajże notki? :D No więc łapcie linka, nie bd się rozpisywać. ;>

Pierwszy i drugi odcinek noszą nazwę "Blythe's Big Adventure"

http://www.youtube.com/watch?v=RHtgRkq6nVc

http://www.youtube.com/watch?v=BExMB_5RMF8

Sorki że tak krótko, ale co jeszcze mogę pisać..? Jak na razie serial strasznie mi się podoba! :D Może nawet polubię G3? Nie, nie nie... Mogę co najwyżej kupić Zoey, o reszcie nie myślę. -.-

~~~
Znowu nie będę spać do trzeciej. :D
~NarQ

14 komentarzy:

  1. Pierwsza...? Co jak co ale... PODOBA MI SIĘ xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz obejrzę ;).Jakbyś chciała Zoe,to ona będzie też w podwójnych z takim innym pieskiem.Zamierzam kupić ten zestaw,bo oba LPS są bardzo ładne.Są już na allegro.Mogę dać ci link,ale raczej nie kupisz,bo pisałaś,że nie kupisz już żadnych LPS w normalnej cenie,a tu jeszcze przesyłka...No ale jak byś chciała,to i dam link ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedługo obejrzę. Zapowiada się ciekawie :D Zoe jest THE BEST i koniec XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki że mogę ^^
    Mam pytanie
    Kiedy nowa notka u szarika O3O ?
    Pozdro..
    ~TakaLew/ albo.. może kiedyś TakaWilk xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tym, że one są strasznie podobne ;p
    Pokochałam już ten serial xD
    Chyba kupię figurke Pepper, Zoe i Penny *W*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super <3
    Zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam !
    we-love-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcesz ze mną tłumaczyć ten serial? Jeśli tak to wbij na GG i mi napisz :P
    ~ LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  8. ARRGH jestem wściekła bo nie oglądnęłam jeszcze ani pierwszych odcinków trzeciego sezonu FiM, ani pierwszych LPS. Pięęęknie. D: Musieli ustalić premierę na ten sam dzień... Widziałam tylko początki obydwu seriali. A tak wgl to figurka Zoe jest już w sklepach, w zwykłych dwójkach! 8D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi nie przeszkadza że to krótka notka :3 Na pewno będę oglądać ^^
    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  10. july zrób ocenkę sów jeśli nie robiłaś bo nie pamiętam,

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy kolejny odcinek Niebiańskiej Szkoły?

    OdpowiedzUsuń