środa, 14 listopada 2012

107. Oceny persów cz.2

photo edited for free at www.pizap.com
Muszę się zabrać za normalniejsze notki. :pp 



~Howdy
Ostatni dzień bez szkoły. :p Taaa, skończyło się moje chorowanie. ;_; Ale mam jeszcze zwolnienie z WFu! :D Nienawidzę WFu...

---
PSy, bo może jakieś są. :I

Anon:
Możesz dać linka jak wygląda ten zestaw? Zapomniałam jaki to. ;p

TakaLew:
Nie będzie. ;_; Szarik zakończył swoją działalność,choć czasem mnie bierze, żeby znowu pisać notki. Ale gimbaza to nie żarty, a teraz muszę nadrabiać sprawdziany i kartkówki. :D

lps ty-i-ja:
Nie wiem czy robiłam, zapomniałam. o,o Chyba nie. Ale na razie chcę odpocząć od ocen i zająć się czymś ciekawszym. ^^''

~~~
Taa... jakieś pomysły na notki? :I Będę wdzięczna. 

Koniec końców, mam godzinę. Zaczynamy oceny persów część drugą i mam nadzieję że ostatnią, bo już mi bokiem wychodzą te sierściuchy. :D

Worst... LPS... Ever!
Nie no, joke. Ale przeraża mnie ten wzrok. ._.''
Oczy 3/10 Bóó... Ale te gwiazdki obok kwiatków mi się spodobały.
Kolor 3/10 Sorki... Nic więcej nie wycisnę ze słitaśnego żółto-róshoffegho kotechka. ._. 
Razem 3/10 D: Jest źle. Ale i tak bym się nim cieszyła.

O-o. Moja kuzynka go ma. ;o
Oczy 2/10 Sorki, kocie, twoje oczy stanowią najgorsze możliwe połączenie. I nie pasują. I masz lekkiego zeza. :C
Kolor 9/10 Za ten durny makijaż, co przyciąga mój wzrok i kieruje go na te beznadziejne oczy.
Razem 5'5/10 I tak nieźle. Ale oczy masz beznadziejne.

O, a oto nasz słynny kotek od sushi. ;D
Oczy 10/10 Sweet
Kolor 9/10 Uszka mogłyby być różowe w środku
Razem 9'5/10 Wow... Just... wow...

Kiedyś strasznie ją chciałam. ;o
Oczy 9/10 Za ten zezior. ._. Ale słodkieee...
Kolor 10/10 Nie wiem czemu, ale podoba mi się to 'LPS' na łapie. ;o
Razem 9'5/10

Kosmita... o,o
Oczy 2/10 SORRY! SORRY! Nie zjadaj mnie!!!
Kolor 5/10 No... kosmiczny. O_o''
Razem 3'5/10 SORRY!!! ;_;

*_* Cudo!
Oczy 9/10 Ah, nie cierpię morskiego. Ale i tak słodziutkie. ;>
Kolor 10/10 No dałabym jedenastkę!!! 
Razem 9'5/10 <3

Ulalala!
Oczy 7/10 No i masz. Średnio pasują + jedno oko ucieka. Ale lubię zielony ;_;
Kolor 7/10 Brak pomalowanego nosa, i ten róóóż.
Razem 7/10 I tak słodki jest

I dla tego właśnie kicura pragnę kupić centrum adopcyjne z bonusem! ;_;
Oczy 10/10 Aww...
Kolor 10/10 No boski!
Razem 10/10 *w*

Ow my God...
Oczy 3/10 ;_; Ważne że niebieskie
Kolor 8/10 Nic specjalnego. 
Razem 5'5/10 Ups. Myślałam że będzie wyżej.

Wilczek..? Tak na nią mówią.
Oczy 4/10 Naprasowanki, ale już widać postępy...
Kolor 8/10 Brakuje mi czegoś...
Razem 6/10 I tak bym chciała ten zestaw. Lol

Ow... Worst... Pers... EVER!!!
I tym razem nie żartuję.

Oczy 2/10 Błagam no... ratuje cię tylo to, że to nie naprasowywanki! Zez, czerwone... ._.
Kolor 2/10 Dżizasss... Nic tu nie ma! Jakby był bardziej oczobijny to by było 1...
Razem 2/10 ;_;

To miało być coś w stylu Nyan Cata, taaa..?
Oczy 10/10 No słodkie. *w*
Kolor 6/10 Emm... przesadzony. Ale tęcza mi się podoba, choć brak w niej błękitu
Razem 8/10 Zdecydowanie zasługuje na taką ocenę.

Kojarzy mi się z truskawką nie wiem czemu... Lol O_o'' To chyba przez tę grzywkę...
Oczy 7/10 Nawet spoko ale mogłyby być jaśniejsze
Kolor 7/10 Nie mam się do czego przyczepić. ._.
Razem 7/10 Hmm... Walmart ^^

Pierwsze co mi się wcisnęło na usta to "Kwiat Lotosu"... Nie mam pojęcia czemu... o.o
Oczy 6/10 Słodkie. *.* Ale fioletowe i nie pasują mi. :C
Kolor 8/10 Według mnie jest w porząku ^^
Razem 7/10

Dżizas, czy on musi być w znienawidzonym przeze mnie kolorze brązowo-żółtym?!
Oczy 10/10 *w*
Kolor 6/10 Grawr... niech ma za dobrą tonację. ._.
Razem 8/10 O_O Tak wysoko?!

Oh my... ._. Marzenieee
Oczy 10/10 <3
Kolor 10/10 No nic dodać nic ująć
Razem 10/10 Must haveeee

LPSy w tym 20pk są okropne. ._.
Oczy 1/10 Boże... Nie mogę dać zera bo to nic nie zaniży. ._.
Kolor 7/10 Jakby się tak zastanowić - nie jest źle.
Razem 4/10 Te okropne oczyyyyy

Kurczę, a chciałam kupić ten zestaw. O_o
Oczy 3/10 Pijany jest...
Kolor 3/10 No sorry, ale nie widzę tu ani ładu ani składu.
Razem 3/10 ;_;

Kot który urósł w opakowaniu! :D
Oczy 9/10 Brakuje mi tu czegoś...
Kolor 8/10 Przez pyszczek wygląda jak clown. .-.
Razem 8'5/10

Aww! Want it need it. ;_;
Oczy 9/10 Szarówa.
Kolor 10/10 Bombowy!
Razem 9'5/10 Muszę kiedyś ją kupić <3

Miałam ją kiedyś kupić zamiast motyla. .-.
Oczy 10/10 Błękiiiit! *w*
Kolor 8/10 Pyszczek mi kompletnie nie pasuje, poza tym kolor nienaturalny...
Razem 9/10 

PINKIEEEEEE! *_*
Oczy 10/10 <3
Kolor 10/10 Walić nienaturalność! To jest boskie!
Razem 10/10 I ja się zastanawiałam czy ją kupić! <3 Candy moja kochana <3

Truskawka..?
Oczy 7/10 Nie pasują... Ale fajne.
Kolor 10/10 Słodki. :D
Razem 8'5/10

Słit brokacik. :U ON JEST RUDYYYYYY
Oczy 10/10 Cudne! Do rudego pasują jak najbardziej!
Kolor 8/10 Za ten kompletnie niepasujący brokat. ;_;
Razem 9/10

O_o'' Typowy Blind Bag
Oczy 8/10 No ładne, pasują, ale... coś mnie w nich przeraża. O.o
Kolor 5/10 Za brak różnorodności
Razem 6'5/10 Not bad

Rudy! :D
Oczy 10/10 Zielone zawsze pasują!
Kolor 5/10 Rudyyyy! Ale brak różnorodności :C
Razem 7'5/10 Bądź rudy, to zawsze cię uratuje...

Kolejny różowy słodziak :3
Oczy 10/10
Kolor 9/10 Za brak pomalowanych poduszek u łap
Razem 9'5/10 I tak jest urocza...

Pan Kot. :D Pamiętacie kreskówkę Dzieciak kontra Kot?
Oczy 7/10 No niby słodkie, niby pasują...
Kolor 7/10 Za to że mi się kojarzy z Panem Kotem. :D
Razem 7/10 Not bad, not bad...

Siostra Pinkie. ;>
Oczy 9/10 Jedno oko ci ucieka...
Kolor 10/10 Podoba mi się... bardzo *w*
Razem 9'5/10 Chciałabym mieć ten zestaw. ;_;

Persian Baby..? Oki-doki~
Oczy 10/10 Masz po mamusi. :3
Kolor 8/10 Huh, niech ci będzie słodziaku
Razem 9/10 ;p

Uff... to wszystkie! ^^'''
~~~
Baaaaaardzo proszę o podawanie mi pomysłów na notki, co chcecie w nich zobaczyć. :I
~NarQ

31 komentarzy:

  1. Bum. Wybuchłam. xP W rzeczywistości ona (#878) nie jest taka zła... Noo dobra, trochę jest. xD #2100 - u mnie to też Pinkie. Daruj! D: Nzwałaś ją tak pierwsza, wiem. Ale nie mogłam się oprzeć, by też dać jej to imię. Mogę tak zostawić? D:

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysły na notki... może opowiadanie, albo quiz. xD Albo komiks. Nie wiem, co mogę doradzić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super oceny! Ja z tych persów mam 7.
    ----------------------------------
    http://only-lps.blogspot.com/
    KONKURS!!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Oto link do zestawu z Zoe:
    http://allegro.pl/littlest-pet-shop-uzdolnione-spaniel-i-jamnik-2012-i2783667956.html
    Co do persów to mam tego z sushi :D.Jest świetny,ma nawet trochę pocieniowane uszka ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Napiszesz notkę z ocenami zestawów g3?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tego szarego od sushi, tego fioletowego co kiedyś chciałaś z ,,LPS'' na łapce i twoje marzenie, które miało 10/10 8'D
    Pozdro. <3 PS.Chce ci się robić te oceny? Oo Bo to strasznie dużo roboty, ale fajne :3
    ~ LPSFanka

    OdpowiedzUsuń
  7. A co Ci nie pasuje w pierwszym BlindBagu? Chodzi o persa New Mold. To moja Roxenn :/ Ale blog i tak super XD I zapro do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ocenki!Mam tego z dodatku do centrum adopcyjnego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa czemu "moje komentarze nie dochodzą..." -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. Super nocia :3 Nyan cat wymiata xD
    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pomysł na notkę:zrób ranking swoich ulubionych LPS ;)!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe ocenki, ja mam cztery persy:
    #973, #1159, #2275 i #2240 :3

    Zapraszam:
    http://lps-gienio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. July. Kiedy Szarik będzie miał czas i napisze? Bardzo lubię jego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobra, a teraz z lenistwa dam w jednym komie komy (xD) do wszystkich notek, których nie przeczytałam na czas.
    *****
    Z tego,co wiem (a nie jestem nieomylna, żeby nie było),ja pierwsza byłam Kate :pp Sesja spoko, przyjemnie się ogląda.
    *****
    Persio #521- marzenie <3
    *****
    Żółto-brązowy? Ja nazywam to sraczkowatym.
    Mało tego, ale cóż. Pomysłów raczej Ci nie dostarczę, jedyne, co mi przychodzi na myśl to "Jak narysować", czy coś w tym stylu (wszyscy wiemy, że ładnie rysujesz, nie uciekniesz od tego xd)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe oceny, a pomysły, hmm...
    zrób 2 numer gazetki albo jakieś opowiadanie napisz bądź też opublikuj jakiś własny poradnik.

    OdpowiedzUsuń
  16. może zrób oceny elfów?

    OdpowiedzUsuń
  17. Znalazłam na allegro taką żyrafkę która była w twoich marzeniach i zachciankach:
    http://allegro.pl/littlest-pet-shop-zyrafa-zyrafka-wys-24h-i2789825119.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakbyś chciała mieć tego kotka,nie kupują Centrum Adopcyjnego z bonusem...to jest osobno na Allegro!!!Ma jeszcze dodatek-łóżeczko,a w poście "Przydatność niektórych dodatków" pisałaś,że bardzo jakieś chcesz ;).Dobra,już bez przedłużania link:
    http://allegro.pl/littlest-pet-shop-figurka-kotek-lezanka-o-i2781585708.html
    Tylko się śpiesz,bo aukcja kończy się dziś,około północy.Może już nie zdąrzysz zobaczyć tego komentarza :(.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze ten pierwszy LPS z wzorkiem w oczach!
    http://allegro.pl/littlest-pet-shop-hasbro-kotek-i2785024037.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ying :3
    http://allegro.pl/littlest-pet-shop-hasbro-czar-biala-kotek-tuxedo-i2740487941.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszce dwie żyrafki xD
    http://allegro.pl/littlest-pet-shop-hasbro-zyrafa-i2785023688.html
    http://allegro.pl/littlest-pet-shop-hasbro-zyrafa-i2785023707.html
    W sumie dałam ci 4 komentarze z tymi linkami xD.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam pomysł na notkę: Napisz o LPS-ach, które najmniej lubisz. Może polubisz je bardziej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sorki że bez notek. :[ Mam strasznie ciężki tydzień w szkole, żyć nie dają... ;/ W weekend postaram się coś nabazgrać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Znalazłam jeszcze twojego wymarzonego dalmatyńczyka:

    http://allegro.pl/bcm-littlest-pet-shop-bialy-malowany-dog-tanio-i2812428187.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Znalazłam owczarka Winterfresh xD:
    http://allegro.pl/bcm-littlest-pet-shop-pies-piesek-husky-domek-i2803816197.html

    OdpowiedzUsuń
  26. jeej! ale sweet kociaki :3 mam siostre pinki :D

    OdpowiedzUsuń
  27. jeej! ale sweet kociaki :3 mam siostre pinki :D

    OdpowiedzUsuń