środa, 31 października 2012

102. Something about... New TV Show LPS




photo edited for free at www.pizap.com
Próbowałam koledze zaplombować zęby plasteliną... Miałam bardzo ciekawe dzieciństwo. x.X''



~Howdy
I witam was w ten jakże piękny, dłuuuugi weekend. <3
Mówiłam wam już, że kocham długie weekendy? To dobzie. :>

~~~
PSyyyy bo na pewno jakieś się znajdą

MAM ZATRWAŻAJĄCĄ WIADOMOŚĆ MIANOWICIE STOPNIAŁ ŚNIEG A TEMPERATURA NIE WZROSŁA. ;_;''

Goldeniara:
O.o'' Obejrzałam i faktycznie, głosik podobny. Ale z FIM brzmi poważniej. :D Ja tam się cieszę, wygląda fajnie. ^^

Anon:
Szarik wdzięczny. :> Gutek również został wskrzeszony, jednak... nie przetrwał próby czasu. T.T

LPSSąSuper:
Nie wiem. O.o'' Nie mam pojęcia co to za grat, w każdym razie za dobrej jakości nie ma, to co widzieliście w poprzedniej notce to nieliczne wyjątki, kiedy udało mu się złapać ostrość. :<

TakaLew:
Ja akurat wyzdrowiałam na śnieg. :D Nie, nie mam tam konta. Co to wgl jest, bo nie chce mi się szperać po zakamarkach internetu?

~~~

Postanowiłam wziąć się w garść i coś nabazgrać. ^^ Nie wiem czy mi się to uda, pewnie nie. Ale czymś muszę zapchać czas, bo ściągam świetny film i nie mam co robić. :D

Soo, here we go. :>

Littlest Pet Shop to animowana komedia przygodowa, która skupia się wokół życia lubiącej się bawić nastoletniej dziewczyny, BLYTHE [July: Jakże by inaczej... -.-] oraz fantastycznej przygodach zwierząt, którymi opiekuje się w Littlest Pet Shop [To powinnam chyba przetłumaczyć, ale sądzę, że to nazwa własna, więc niech lepiej zostanie :I ]. Blythe przeprowadza się wraz z ojcem pilotem do nowej kamienicy i szybko odkrywa, że w Littlest Pet Shop nie sprzedaje się zwierząt, a opiekuje się nimi. Ku jej zaskoczeniu, okazuje się, że posiada zdolność rozmawiania ze zwierzętami [Jak słodko... ~]. Dołącz do Blythe i jej przyjaciół oraz przeżyj fantastyczną przygodę!


Tak z grubsza prezentuje się opis... Nawet nawet, podoba mi się to, że zadbali o jakiś wątek. ^^ Według mnie pierwszy odcinek będzie wielkim zaskoczeniem, odkrywającym wszystko (przeprowadzka, oczywiście OLBRZYMIE przerażenie typu "RANY BOSKIE JA GADAM Z DZIWNYMI ZWIERZAKAMI" itd, itd.) Zaczęli w końcu dbać o jako-takie szczegóły (ojciec pilot). Blythe prezentuje się nie najgorzej, zwierzaki też... Choć mam wrażenie, że figurki zmieniono, by dopasowały się do prostego stylu serialu, a nie serial, by dopasował się do figurek. .-.''


Produkcja: 2012 i trwa
Wiek widza: Od 6 do 11 lat (nie kwalifikuję się ;_; ale patrzcie, nie jest +3 !)
Format: 52 odcinki po 22 minuty (WOW!!! 52 ODCINKI?! PO 22 MINUTY?! O_O Już go lubię)

Niestety, wśród producentów nie ma Lauren Faust. ;_;
A tak na to liczyłam. D:

Postacie:

Blythe Baxter
Blythe Baxter (wow, ma nazwisko O.O)

Moda to pasja Blythe. Teraz rozpoczyna nowe życie w wielkim mieście, pracując w Littlest Pet Shop. Blythe nie wie jak i dlaczego rozmawia ze zwierzętami, jednak nie mogłaby sobie wyobrazić innego życia.

(od razu mówię, opisy to po prostu moje bardzo luźne tłumaczenie ze strony Hub'a :pp)

Minka Mark
Minka Mark (one też mają nazwiska..? lol)

Kiedy Minka nie jest zajęta tworzeniem abstrakcyjnych dzieł sztuki, zwykle zajmuje się błyszczącymi rzeczami, huśtaniem na oponie lub szukaniem czegoś do jedzenia. Minka to małpka która ma bardzo dużo energii i nie jest nieśmiała.

Penny Ling
Penny Ling

Penny to urocza panda i najsłodsze zwierzątko jakie pojawiło się w Littlest Pet Shop (eee tam, Zoe bije ją na głowę ;D). Czasem się załamuje, jednak szybko poprawia sobie humor odrobiną rytmicznego tańca ze wstążką.

Pepper Clark
Pepper Clark (to chyba będzie moja ulubiona postać, albo druga po Zoe :D)

Pepper może i jest nieco zuchwała, ale z pewnością byłaby świetnym komikiem. Ale jeżeli skunks nie może ich pocieszyć, będzie płakać na ich ramieniu. (wtf... według mnie chodzi o to, że jeżeli nie będzie w stanie pocieszyć swoich przyjaciół, będzie razem z nimi płakać :D)

Russell Ferguson
Russel Ferguson

Russel najwięcej planuje i jest najbardziej zorganizowany z całej grupy. Trzyma wszystkich na torze (chodzi o to że nie pozwala im się zanadto rozpędzić przy zabawie :pp), upewniając się, że nie zniszczą obozu podczas ich zwariowanych przygód. Russel jest jeżem, choć często mylą go z jeżozwierzem, jednak on potrafi wskazać różnicę. (taaa, zgaduję że w pierwszym odcinku Blythe spyta "Co to za jeżozwierz?")

Sunil Nevla
Sunil Nevla

Chcesz sprawić by coś zniknęło? Sunil jest odpowiednim facetem, ekhm... mangustą do tej roboty. Sunil kocha pokazy magii i czasami jego sztuczki faktycznie działają... tak, czasami...

Vinnie Terrio
Vinnie Terrio (jaka klata... :p)

Vinnie nie może przestać poruszać nogami do rytmu (jego własnego bębna [jbc. to nie było wstawione przeze mnieee ;p]), pozostawiając innym zwierzakom bałagan do posprzątania. Czasem mam nadzieję, że na emeryturze odstawi buty do tańca do szafy.

Zoe Trent
Zoe Trent (już ją kocham... nie wiem czemu :D)

Przesuń się Lady Gago, Littlest Pet Shop przestawia... Zoe! Zoe jest Cavariel King Charles Spanielem, która może zaśpiewać piękną piosenkę w każdej chwili. Zoe ma jeden cel w życiu - osiągnąć sławę. I jako ostateczna diva grupy, już osiągnęła ten cel!

Whittany and Brittany Biskit
Whittany i Brittany Biskit (przerażają mnie...)

Jeżeli nie zauważyłeś siostry Biskit są bliźniaczkami. Są BFF, mają styl przeciętnej dziewczyny oraz zdecydowały, że nie lubią Blythe. To nie znaczy, że raz na jakiś czas nie będą spędzać z Blythe czasu lub zająć jej miejsce na stołówce. To znaczy, że przez większość czasu będą starały się ją sabotować we wszystkim co robi.

Roger Baxter
Roger Baxter

Tata Blythe, jest pilotem linii lotniczych. Jest naprawdę dobry w tym co robi, jednak Blythe stara się nie prosić ojca, by naprawił coś w domu - chyba, że okno jest zbite lub drzwi wypadły z zawiasów. Roger jest nieco gapowaty jeżeli chodzi o bycie złotą rączką, jednak jest gwiazdą jeżeli chodzi o bycie ojcem.


Mrs. Twombly
Mrs. Twombly

Nie tylko założyła Littlest Pet Shop, ale także kolekcjonuje... bardzo rzadkie klamki. Tak, jest nieco dziwaczna, ale pani Twombly kocha to co robi i to pokazuje. Jak Blythe odkrywa, posiada wielką miłość do zwierząt. Ten sprzedawca miał kilka szalonych przygód!


Uważam, że the best jest Pepper, Zoe oraz Roger. Lol. :D Roger jest świetny. :>

~~~
Well, dobranoc. :>
~NarQ


22 komentarze:

  1. Faajnie, będę oglądać :3
    ~Lili555

    OdpowiedzUsuń
  2. Zoe najlepsza! ;D
    _________________
    Transformice to taka gra multiplayerowa.. jażdy tam jest myszką, cel gry to złapanie seru i dobiegnięcie do nory; niektóre plansze są trudne, a niektóre łatwe. Za sery można kupić ubrania, inny kolor sierści lub też firsty [truskawki]. Co jakiś czs [za coś xd] dostaje się nowy tytuł [na początku jest Mała Myszka]. W czacie wpisujech /title i później wybierasz tytuł. Wpisując np /room 2012 wchodzisz w pokój 2012 [na roomie 801 są ponoć maskotki transformice, jeden gracz nakręcił filmik jak jedna maskotka spała, a druka płakała i ponoć pierwsza w realu była już stara i chora, więc właścicielka myszki uśpiła ją,a druga była jej naj przyjaciółką...]. Na mapkach można zostać Szamanem, w tedy trzeba doprowadzić wszystkie myszki do sera i norki, a czasem jest nawet 259 myszek [ja tak miałam ._.'']. Długoby opowiadać.. www.transformice.com

    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, jaka klata xD Zoe najlepsza!
    www.lps-gienio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm...serial może być ciekawy, ja sie na razie kwalifikuje :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się na razie kwalifikuję :D.Myślałam,że to będą jakieś kilku minutowe odcinki,ale to zapowiada się ciekawie ;).Chyba moją ulubioną postacią będzie Pepper Clark.Mnie też przerażają te bliźniaczki.Mają takie czerwone oczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pepper to na razie moja ulubiona postać. A te bliźniaczki coś mi wyglądają na czarne charaktery...

    ~ CookieLPS

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi sie nawet podoba ten serial.
    Moimi ulubionymi postaciami są Penny Ling, Pepper Clark i Zoey Trent.
    A i Zoey nie Zoe nie żebym pouczała czy cos ;3
    A bliźniaczki mnie nie przerażają bo w filmach zawsze lubię tych złych XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze się Zoe. Nawet na ulotce tak pisze. :P

      Usuń
    2. Jest napisane ;p.

      Usuń
    3. Ano fakt. xD Sorki.

      Usuń
  8. Ymm... u mnie też ulubione postacie to Zoe i Pepper. Ale Zoe lubię bardziej. :D Uwielbiam ją od samego początku, nawet kiedy nie byłam do końca przekonana co do serialu. ^^ Z tego co wiem, to nie ma być 52 odcinków, a 26. Na razie. :P
    Coraz bardziej lubię ten serial. o.o

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam jeszcze powiedzieć, że wgl w tym serialu będzie wiele osób, które podkładają głos też w MLP FiM. Ale nie chce mi się szukać nazwisk. xP

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się lepiej niż Trudne Sprawy ; D .


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zoe jest najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  12. Blythe "mówi" głosem Rainbow. o3o

    OdpowiedzUsuń
  13. Bliźniczki naprawdę przerażają o.O xD

    po-prostu-to-kocham.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się najbardziej podoba Pepper i Penny. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepsze Zoe i Pepper XD
    A małpa wygląda okropnie O_O
    -----
    Wpadniesz? ---> http://katelps-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kate, siema siostro. Już Cię lubię, ciekawe czemu... xD

      Usuń
  16. Pepper *.*
    Taak, te bliźniaczki są straszne. A te nogi to chyba od jazdy konnej, czy coś xD Zresztą jaka normalna nastolatka ma białe włosy? Albinoska, czy jak? I te czerwone oczy O.o

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam zoe trent pięknie śpiewa i pięknie tańczy jest niesamowita

    OdpowiedzUsuń