niedziela, 28 października 2012

101. Fotki, fotki, fotki ^^

photo edited for free at www.pizap.com
Takiż to świat, niedobry świat! Czemuż nie ma innego świata?



Howdy~
Tym miłym akcentem rozpoczynamy notkę. ^^'' Nie pisałam kilkanaście dni, WOW! :> 
Nie, nie umarłam. Nie, nie zasypał mnie śnieg. Nie, nie padłam ze śmiechu (choć już nie raz byłam tego bliska). :)

ŻYJĘ. :D

~~~
PSy O.o''

No to sru + Katrina:
Nie nie mam zapytaja. x.x'' Chodziło o Ask.

Anon:
Nie mam pojęcia. o.o Może tak się dzieje z nieużywanymi blogami. P:

Kate LPS:
Nie będzie. :p 

Goldeniara:
Nie zgubiłam, bo dwie notki miały taką samą liczbę. :p Nie chciało mi się tego zmieniać...

Anon:
Nie mam pojęcia. XD Nie mam czasu na kręcenie filmów.

Anon:
Hahaha, może kiedyś... ^^'' Ale persów jest stanowczo zbyt wiele. :D

Goldeniara:
Będzie wzorować na MLP:FIM?! HELL YEAH!!! ^^ Nie wiesz czasem czy Lauren Faust nie bierze udziału w produkcji?

Hmm, no i tyle. :pp
~~~

Jako, iż w końcu tato raczył naładować aparat... powstała niby-sesja. :> A, no i zapomniałabym...
ŚNIEG SPADŁŁŁ! MUSZĘ WAM TO NAPISAĆ, BO NA PEWNO NIE MACIE OKIEN!!! ;D

Ameria. *.* Pierwsze zdjęcie z sesji. ;p

To miało polecieć na nagłówek, ale są lepsze, uwierzcie. P:

Takie tam... przy szafkach.

Z zaskoczenia. XD

Na szafkach... Oj Punkie. ;p

Chow-chow...

Samson! :D


Oliver. <3

Cute...

Kamjenie. :>


Dzika dżungla. :D

Mambo, chcesz mambę? ;p

Monia w paprotkach. P:

I z bliska.

James, nie czytaj mi SMSów. -.-


Mitologia Parandowskiego to niezbyt ciekawa książka, nadaje się tylko do jednej rzeczy...

SESJIIII :D


Best photo. To chyba poleci na tapetę na pulpit. ;o

Pamiętajcie, że ŚNIEG PADAAAAAAA! :D

Sorrki, nie mam czasu na rozpisywanie się. :<

~NarQ

14 komentarzy:

  1. Pierwsza...? U mnie dużo śniegu nie ma ale mam... DWA HAMBURGERY! YEA! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetne zdjęcia!

    A u mnie nadal nie ma śniegu, niestety.

    ~ CookieLPS

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie śnieg był wczoraj, ale już się. stopił. :( Jak zobaczyłam tego doga niemieckiego.. ech, to moje marzenie! D: | Chodziło mi raczej o wzorowanie się na postaciach - ta Minka Mark jest różowa, wesoła, i chyba nawet głos podkłada jej ta sama osoba co Pinkie. o.o Ale dobrze, że fabuła może być ciekawsza. Nie wiem, czy Faust będzie brała udział w produkcji. Link do filmiku:
    https://www.youtube.com/watch?v=-nZowPYMfQQ
    Rospisałam się. T.T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * Nie jestem pewna, CHYBA i tylko CHYBA ta sama osoba podkłada głos. Jbc. :P

      Usuń
    2. Nie, jedna to nie ta sama osoba podłoży głos tej różowej. Ale dowiedziałam się od cioci wikipedii m.in. że Zoe Trent będzie mieć głos...
      *DUM DUM DUUUM*
      ...Księżniczki Celestii. xD Nie no, ale w filmiku jej pasuje wdł mnie. Premiera będzie w tym samym dniu co premiera trzeciego sezonu MLP FiM. Bedzie tak jak tam 26 odcinków, i tyle samo będą trwały. Nie chcę zanudzać ale może cię to interesuje. ;p

      Usuń
  4. Pada śnieg, pada śnieg!
    Uzdrowiłam Gutka dla Szarlotki, ale brat mi go rozwalił T.T
    I Gutosław znowu umrzył.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mieszkam w Małopolsce.. dzisiaj ok. o 3:00 rano [nie mogam spać x.x''] zaczął padać śnieg, jakimś [ANTY]cudem jestem chora ;p ale jutro ide do szkoły :U *WZDYCHAM*, przynoszę na przyrodę moją świnkę morską C: spróbuję dać link do zdjęcia śmierdziela [świnki] : http://fav.me/d565w8v
    Masz konto na transformice? (jam mysz Takalew)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie sesja!!! : D

    U mnie z 10 centymetrów śniegu. ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie się stopił śnieg :cc Twój aparat ma ekstra jakość! Lustrzanka? Lubiem jak robisz fotki ^^ U mnie też niedługo będzie, na haloween :> Nn u mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sesja ;).U mnie nie ma śniegu,ale jest zimno :(.

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra sesja :>
    Zapraszam na mojego bloga
    nasze-littlestpetshop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sesja!Wszystkie zdjęcia są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie nie ma śniegu ^^.
    Ładne fotki, ale zaraz... że niby mitologia do niczego? To boli ;__; xD

    OdpowiedzUsuń