sobota, 6 października 2012

95. Odpowiedzi namber tu. :I

photo edited for free at www.pizap.com
So I cross my heart and I hope to die... ~



~Howdy
Phah, jestem świeżo po pikniku ekologicznym i... przyniosłam do domu darmówki XD: Jojo, piłkę i świetny notesik. *.* A taka koleżanka, co chyba od 10 była, to miała całą siatkę!!! O_O'' Ranyy, czemu ja musiałam robić gazetkę szkolną... + od 8-10 byłam na zbiórce żywności z harcerzami. -.-' No luuuuudzieeeeee... ._.''
~~~
Nie przedłużając, odpowiedziiiii...
A i możecie jeszcze zadawać pytania. ^^''

58. Od kiedy zaczęłaś zbierać LPS?
Od drugiej klasy podstawówki. :I

59. Ulu program.
Chwila, czy ja już na to nie odpowiadałam..? Brainiac/Pogromcy Mitów/Galileo/Webnięci/66 niezapomnianych (...) iiii nie wiem co jeszcze.

60. Lubisz jeździć na rowerze lub na rolkach?
OMG... Jak ja dawno nie jeździłam na rolkach. ._.'' Ani na rowerze. >.>'' Ale lubię. ^^

61. Co chcesz na mikołajki i pod choinkę?
Jakiś średni zestaw LPS, TABLEEEEEEEET *___*, kolczyki oczywiście, wisiorek ładny ^^, hmm... może rurki niebieskie? *.* Kurdę, na mikołajki chcę ubranie... powariowałam. x.x'' Ale serio, rurki i jakaś koszula by się przydały. <3

62. O czym marzysz najbardziej?
Aktualnie o przeprowadzeniu się z bloku do domu. ._.''

63. Ulu kolor
Błękit.

64. Co zrobisz z LPSami jak już będziesz dorosła?
Oddam je swoim dzieciom. :3

65. Ulu portal z grami
Wchodzę tylko czasem na gry.pl XD

66. Lubisz wampiry?
Ale "wampiry" że Zmierzch czy wampiry z legend średniowiecza? Tak czy siak, nie lubię ani tego ani tego. ._.

67. Oglądałaś kiedyś Marcina Dańca (kabaret)?
Bardzo rzadko oglądam kabarety, więc trudno mi stwierdzić.

68. Wolisz xD, xd czy XD?
xD 

69. Wolisz ^^, !, T.T?
Emm... a co wspólnego ma z nimi wykrzyknik? O.o''
Chyba ^^

70. Lubisz robić zdjęcia LPSom?
To dzięki nim w ogóle zaczęłam robić zdjęcia. :D

71. Zrobisz kiedyś film "Oto ja"?
Pewnie tak. Tylko się mną nie przeraźcie. :I

72. Ile będzie odcinków Niebiańskiej Szkoły?
Każdy sezon (będą trzy albo dwa) będzie się składał od 10-15 odcinków. :>

73. Czy tam nie miała grać Safura?
NIE SPOILERUUUUUUJ!!! ;_;

74. Jest jakiś LPS G3 którego chciałabyś mieć?
Uhm... nie wiem. Może wilk, ale on tak barbiowato wygląda. ._.'' A z tych typowych G3..? Chyba nic.

75. Czy gdybyś zdobyła jamnika z Monopoly przebiłaby Parvati w rankingu ulubionych LPS?
Raczej nie. Ale Eskę prawie na pewno przebije. ^^''

76. Wyobrażasz sobie notkę bez PSów?
TO jest notka bez PSów. T_T

77. Zbierasz coś oprócz LPS?
Emm... chyba nie. :> Znaczy jeśli liczą się kolczyki, to tak. 

78. Ile byś chciała mieć LPS?
Na pewno nie więcej niż 200-300. 

79. Kiedy ślub Szarika i Parvati?
Niedługo. xD Może na ferie zrobię? *.* (YEAH MAŁOPOLSKA MA PIERWSZA FERIE <3)

80. Masz jakieś podróbki LPS?
Nie wyglądają jak typowe LPS (czyli nie jest to po prostu odlew LPSa wykonanego w tanim plastiku), mają małe oczy i zupełnie inne kształty... Więc nie wiem czy je zaliczyć. :<

81. O jakim LPS marzysz żeby Hasbro go zrobiło (nie chodzi o szarego wilka, tylko kształt)?
Labrador. *_* Albo więcej kształtów ryb. ^^''

82. Jakiego kształtu LPS masz najwięcej?
Owczarki niemieckie. :DDD Yeah!!!

83. Chcesz żeby Hasbro jakie wilki zrobiło?
Chciałabym abyś sięgnęła po słownik od gramatyki. ._.''
Ale chciałabym jak najwięcej. Może być szary, czarny, brązowy, kremowyy itd. Tylko bez takich wariatów jak ten z G3.

84. Kupisz tego wilka G3?
Jak będzie na promocji to tak. XDDDD Ale normalnie nie wydam na niego tyle kasy.

85. Jak ma na imię twój kot?
Bianka, ale nikt tak na nią nie mówi. ^^''

86. Kiedy zrobisz Ask Wolpy?
Pewnie wgl nie zrobię. :p

87. Jakie kształty lubisz, ale nie są twoją manią?
Hmm... Konie, jamniki drugi kształt, dogi niemieckie, lamy, chihuahua, bobry, koty stojące shorthair, komondory, persy typu Pinkie... Oj dużo tego towaru. o.o''

88. Zrobisz ranking ulubionych LPS?
Maybe.

89. Co najbardziej lubisz jeść?
Lody i pity. ^^ I CZEKOLADĘĘĘĘĘ

90. Ile odcinków MLP:FIM obejrzałaś?
Wszystkie po kilka(naście) razy. :3

91. Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Nie wiem. Chyba angielski, ale na WDŻecie jest luźno. :D I religia jest świetna... :D Nie nooo, nie wiem.

92. Mogłabyś opisać w notce jak się bawisz?
Mogłabym, ale to nic ciekawego.

93. Czy używasz do tego wszystkich LPSów?
Nie. Co ty. ;p

94. Jak wykorzystujesz domki LPS?
Wgl nie wykorzystuję. xD Znaczy tylko do sesji bądź filmiku. ^^''

95. Co aktualnie czytasz?
Ala Makota Jacek i próbuję Wędrującego Ducha. :/

96. Ile znasz języków obcych?
Jeden, choć uczę się dwóch. ;p

97. Ile chciałabyś mieć najwięcej LPSów?
WSZYSTKIE. XD Nie no, żartuję. Max 200, 300.

98. Czy masz jakiegoś zwierzaka prócz kota?
Nie. ._.

99. Czy ktoś z twojej klasy kolekcjonuje LPS oprócz ciebie?
Nie. Chyba nie. xD Ale oni też nie wiedzą że jeszcze zbieram. I bardzo dobrze. :D

100. Jak codziennie bawisz się LPSami?
Biorę dwa i nimi gadam np. po angielsku jakieś głupoty. :p Zazwyczaj się kłócą. xDDD A tak serio to ja nie umiem się bawić z domkami i dodatkami, bo to już dla mnie... no, dziecinne, o. :p

101. Jakimi LPSami bawisz się najmniej?
Zacznijmy od tego że ja już tylko układam dialogi. XD Oj dużo jest takich którymi się nie bawię. ;p

102. Czy twoje koleżanki z klasy wiedzą, że zbierasz LPS?
Oj, jeżeli jakiejś części internetu miałaby by nie odkryć... to błagam, niech to będzie TA CZĘŚĆ. ._.'' Of course że nie wiedzą. Moja reputacja ległaby w gruzach. ._.'' 

103. Czy podoba ci się ktoś z twojej szkoły?
Hue hue hue... No jasne. <D''

104. Co wolisz, spaghetti czy pizzę?
NIE_CIERPIĘ_SPAGHETII. -.-'' Pizza jest the best.

105. Czy chciałabyś mieć inaczej na imię?
Nieee... Julia to fajne imię. ^^ 

106. Masz jakiegoś idola?
Ymm... nie, chyba nie. :p No chyba że liczyć moje zmyślone postacie. *.*

107. Wolisz psy czy wilki?
Wilkiii... Fajnie by było mieć wilka. ^^

108. Twój znienawidzony kolor?
Żółto-brązowy. A feeee... :/

109. Lubisz szpinak?
W małych ilościach nie jest zły. Ale szpinaku z makaronem nie zjem.

110. Data urodzin
02.04.1999 :D

111. Ulubiony miesiąc
Lipiec. <3

112. Ulubiony dzień?
Ale miesiąca czy tygodnia? Miesiąca nie mam, ale tydzień... piątek. <3

113. Ulubiona godzina
14 oraz 19. :3

114. Ulubiona pora roku
Latoooo <3

115. Jaka jest twoja sympatia?
Emm... ALBERT XD

116. Czy nadal interesuje cię japoński serial Ginga Nagareboshi Gin/Ginga Densetsu Weed?
Niekoniecznie. :I

117. Jaki jest twój ulubiony LPS?
Fajny. ^^

118. Jak ma na imię twoja ulubiona przyjaciółka?
Uhm... nie wiem. :c

119. Jak ma na imię twój wróg?
Nie mam wrogów... chyba. :<

120. Jaki jest twój ulubiony serial?
Ranczo. *_*

121. Jaki jest twój ulubiony rodzaj filmów: horror, komedia, dokument itd?
Komedia lub dramat (ale lepiej z happy endem bo się zapłaczę na śmierć XD).

122. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?
Nie wiem. ;pp Teraz ci powiem, że WF na basenie. XDDD

123. Masz zwierzaka?
Nooo ba!

124. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
Wilk. :>

125. Jaki jest twój ulubiony sok/napój?
Chybaaa... Life. 

126. Jakie jest twoje ulubione danie?
Nie cierpię tego pytania. o3o''
Nie wiem.

127. Lubisz Ask'i?
Nie lubię zadawać pytań... ;p

128. Od kiedy zbierasz LPS?
Było.

129. Ulubiony smak Frugo
Piłam tylko trzy smaki. XD
Jak na razie czarny rządzi.

130. Ulubiony smak Cheetos'ów?
Średnio lubię te chrupki. ;p

131. Ulubiony smak Lays'ów
Kurczak z przyprawami albo soloneee... <3

132. Warszawa vs Kraków
Tu mnie zagięłaś. Ale chybaaa... Kraków. ^^

133. Masz konto na Deviantart?
Mam, ale służy mi tylko do odblokowywania art'ów objętych cenzurą. (np. jak jest krew. Rany boskie, po co coś takiego cenzurować?! -.-')

134. Nadal lubisz Alberta?
Nie lubię. KOCHAM, UBÓSTWIAM I WIELBIĘ. <3

135. Jak często wchodzisz na GG?
Włącza mi się przy starcie systemu. ;pp Ale rzadko gadam, bo siedzę na niewidoku...

136. Ulubiona rasa psa.
Labrador...

137. Ulubiona rasa kota.
Singapura. <3 Mrowr! 

138. Masz Skype?
Mam. ^^

139. Ulubiona gra
Rayman 3. Choć nie przeszłam całego (zmieniłam komputer, a na lapku gra nia działa T.T) to KOCHAM!!! Rayman 2 też cudne. <333

140. Jaki jest twój wymarzony LPS?
Collie #58.

141. Miałaś kiedyś wszy?
To pytanie mnie obraża. Nie, nie miałam wszy. -.-

142. Lubisz Spongeboba?
Taa, lubię się czasem odmóżdżyć przed TV. :>

143. Jaki jest twój ulubiony język obcy?
Angielski i tylko angielski.

144. Co byś zrobiła gdyby Hasbro zrobiło czarnego wilka z normalnymi, wypukłymi oczami nie takimi jak mają G3?
DAWAĆ MI GOOOO~ :<

145. Cieszyłabyś się, gdyby Albert istniał i by się okazało że jest twoim bratem?
Bardziej bym się ucieszyła gdyby się mi oświadczył. :c Ale... skoro Albert to mój brat... Skoro Albert to mój brat... *myśli niczym Leon* TO MOIMI RODZICAMI SĄ FRANNY I LEONARD!!! O_O'' Ejj noo, nie chcę zmieniać rodziców. D: Ale Albert jako brat... hahaha, chcęchcęchcę. *_*

145. Lubisz Twincesty? (bratxsiostra)
Hmm... po powyższym pytaniu chyba tak. XDDDD Znaczy jeszcze się z tym niespotkałam, wolę Timecest. :DDD Haha

146. Pokażesz swoją twarz?
Boję się. :[

147. Co byś zrobiła gdybyś 6 grudnia dostała od Mikołaja mangę?
Emm... ale po polsku nie? Cóż, musiałabym się przyzwyczaić do czytania od prawej do lewej. ;p

148. Masz jakiegoś konia LPS? Jak tak to jakiego
Trzy. Suzy, Tyson'a i Punkie/Punky. ;p

149. Lubisz gry o tematyce zoo?
Zacznijmy od tego że nigdy w takie gry nie grałam. xD

150. Byłaś kiedyś na Podkarpaciu?
Chyba nie. :I

151. Lubisz herbatę?
No pewnie że tak. :D

152. Wiosna vs Lato vs Jesień vs Zima
Lato c:

153. Lubisz popcorn?
KOCHAM 8D

154. Lubisz węże, jaszczurki, żółwie i inne gady?
Od zawsze chciałam mieć żółwia. *.*

155. Pika pika pika chu?
Pika pi :3

156. Ikuto-kun vs Tadase-kun
ROZWALIŁAŚ MNIE. *.* Ikuś, ale i tak lepszy jest Kukai. <3

157. Co byś zrobiła gdyby w następnym roku szkolnym były japońskie mundurki?
ZABIĆ. Nie pokażę się w spódniczce. W KRÓTKIEJ SPÓDNICZCE. ;_;

Na razie tyle? Hmm... dużo jeszcze zostało. :< Ale przynajmniej do setki dobiłam. :D
~NarQ


28 komentarzy:

  1. ej odpowiesz na pytanie w poprzednim poście? ( to ja 1 komentarz. o domkach)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co napisać XD Fajne c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, pytanie 146. ja się nie boję aż tak. Mam na imię Kaśka, mam 10 lat, włosy do ramion mieszkam nie daleko Oświęcimia, mam brata Aleksandra M. który jako jedyny z mojej szkoły wygrał Matematycznego kangura, pojechał do Danii, był kilka razy w gazecie..
    Pozdro
    ~TakaLew

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam żółwia ale już nie mam :<
    Jak możesz nie lubieć krótkich spódniczek?? xD
    Ja kiedyś byłam w mojej spódniczce w szkole bez legginsów >:33

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Jaki tekst cie najbardziej rozwala?
    2. Czy lubisz gruszki?
    3. Czy masz w gimnazjum plastyke?
    4. Czy lubisz robić witraże? Z papieru.
    5. Co najbardziej lubisz rysować?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej przepraszam , nie chciałam cie urazić z tymi wszami . To miał być taki żart ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Co robisz gdy się okropnie nudzisz?
    Jesteś dumna ze swojej kolekcji lps?
    Robiłaś kiedykolwiek ludziki z kasztanów?
    Jakie auto ci się najbardziej podoba?
    Jeździłaś kiedykolwiek na deskorolce?
    Spełniłaś jakieś marzenie ziemniaka (z lays-ów ) ? xD
    Co byś zrobiła gdyby w drodze do szkoły podszedł do cb facio i dał by ci milion zł ? :D
    Jaka seria blindbagów najbardziej ci się podoba?



    To chyba tyle pytań.... Nie chce mi się myśleć xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałaś War Horse? (Zarażę cie tym filmem, zobaczysz *-*)
    Jeździsz konno?
    Jeśli nie, chciałabyś zacząć?
    Lubisz konie? ^^
    Nosisz okulary? ;P


    (Ja nosze, jestem okularnikiem łee :c)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Ile masz wzrostu?
    2. Ile ważysz?
    3. Lubisz Hello Kitty?
    4. Byłaś kiedyś w Afryce?
    5. Masz jakiegoś chodzącego lpsa?
    6. Piszesz pamiętnik?
    7. Ulubiona marka czekolady?
    8. Jesteś blondynką?
    10.Twój wymarzony kolor włosów?
    11. Masz jakieś jaszczurki lps?

    OdpowiedzUsuń
  10. Grasz w Angry Birds?
    Jeśli tak, to jakiego ptaka najbardziej lubisz?
    Co byś zrobiła, gdybyś znalazła jamnika z monopoly na allegro ale za 100zł?
    Za co lubisz Szarika?
    Gdybyś musiała oddać wszystkie swoje lps i zostawić tylko 1 jaki by to był?
    ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorry, to nie miał być jamnik tylko collie twoich marzeń ._.''
      ~

      Usuń
  11. gdybyś miała wymienić szarika na sto zł co byś wybrała?

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy Twój kot ma książeczek zdrowia ?
    Jakiej rasy jest Twój kot ?
    Jak mówisz na swojego kota ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zadaję pytań bo mi siem nie chce. Czy tam nie mam pomysłów. xP

    OdpowiedzUsuń
  14. Taak, owczarki górą!(Clarie kazała, cóż poradzisz..)
    O,można jeszcze zadawać pytania...ee tam, i tak nie mam żadnych xd
    Dobra, to przybij żółwika za odpowiedź na pytanie z wampirami.
    I jeszcze jedno- moją idolką też jest jest wymyślona postać...no dobra, dwie. Jedna to Sunshine(kucyk), którą tak uwielbiam(sama nie wiem,czemu xD) że aż szok. A drugiem nie powiem. Jej historia znajdzie się na półkach w księgarniach za jakieś 10 lat. Cierpliwość ważna rzecz >:D
    Nie narzekać, cieszyć się, harcerstwo fajne jest. Szczerze, to Ci zazdroszczę! Ale dla mnie jest już chyba za późno, i tylko moje córki będą harcerkami, cóż ;__;
    I klasy też Ci zazdroszczę. Ja też chcę mieć świrniętą klasę (najlepiej tą poprzednią), a nie taką, co za najlepszą uchodzi! >-<

    OdpowiedzUsuń
  15. Boisz się pokazać twarzy... Niech twa twarz będzie ukryta na wieki... Nie no ja też bym nie dała XD.
    ~mARTyna

    OdpowiedzUsuń
  16. zapraszam na mojego bloga hswiat--patrycji.blogspot.com

    (Zacny mam nick, wiem ;c)

    OdpowiedzUsuń
  17. I... YEA JA ZNAM ctzery JĘZYKI! Niemiecki, ang, grecki,hiszpański
    Hue hue hue :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo tych odpowiedzi O_O
    Wróciłam na bloga :D Zapraszam na :
    wszystkolps.blog.onet.pl :) Mam nadzieję,że zajrzysz bo kiedyś byłaś stałą czytelniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz dwie notki 92,popraw,bo później dobijesz setki ;).

    OdpowiedzUsuń
  20. Odkryłam coś :(.Niestety,te nowości G2,które znalazłaś,mają numery około #2620,czyli nie są nowe :(.Widziałam je na ebay.Tylko dlaczego ich u nas nie ma?

    OdpowiedzUsuń
  21. Słuchałam przed chwilą winter wrap up w czeskim dubbinu... zima konci, zima konci... xDDD Czeski jest strasznie zabawny. xDD

    OdpowiedzUsuń
  22. Choć w sumie Czesi tak myślą o Polskim. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młachahaha :D Słaby dubbing tam mają :PP
      Ja kiedyś czytałam na głos instrukcję farby do włosów p czesku xD Chyba nigdy się tak nie namęczyłam z czytaniem o.o'

      Usuń
    2. Nom, ja się przeraziłam kiedy usłyszałam mane 6. Jak widać nie jesteśmy najgorsi z dubbingiem. xD

      Usuń
  23. Siemka, July!
    Wiesz co?
    Zamówiłam se tego wilka z G3 ^^!
    Akurat wchodzę na Allegro wpisuję ,,littlest pet shop wilk'' patrzę.. jest tam ten wilk!
    Do końca został jeden dzień, więc zamówiłam, zapłaciłam z góry; wczoraj mi wysłali.
    NIEMOGĘSIĘDOCZEKAĆ!!!!!!! 88888DDDDD
    P.S.
    Zrobię też filmik jak otwieram tego wilka <3 .
    Bye, muszę lecieć (Jak to mi chodzi po głowie...?!.... ,,Idź ciągle na przód, i na przód!'' HueHueHue)
    ~TakaLew

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja myślę jakie rurki do jedzenia XD A dopiero później się skapnęłam, że chodzi o spodnie XD Ja też bym chciała przeprowadzić się z blogu do doku ._. No ale trudno, dobrze, że chociaż mam dom XD

    Wróciłam na bloga ;) Littlestpet--shop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń