niedziela, 14 października 2012

99. Oceny morsów :D

photo edited for free at www.pizap.com
... No i stało się. Polubiłam metal. ;_;



~Howdy
Miałam dziś nie pisać, ale pewien komentarz tak mnie rozwalił, że stwierdziłam że to zrobię. :D Hahahah :D
---
PSy :3

Iga2000:
Już widzę. :/ No ale niestety inni nie umieją uszanować czyjejś pracy...

No To Sru:
Twój komentarz wywołał u mnie jedynie uśmiech na twarzy. :) Dzięki. A więc taaaak:
Po pierwsze: Co ty tu jeszcze robisz? Przecież twierdziłaś, że więcej tu nie zajrzysz, skoro nie podzielam twojej 'końskiej pasji'. :p
Po drugie: No więc nie chcę połączyć się z jakimś koniem jako jeździec. Git? Zadowolona?
Po trzecie: Sama wypominasz mi błędy językowe, a klniesz jak szewc. To tylko zaniża moją ocenę o tobie...
Po czwarte: No wiesz, aby jeździć na koniu to trzeba chyba na nim siedzieć... Nie wiem, nie znam się, w końcu jestem jedynie idiotką nie lubiącą koni.
Po piąte: Owszem, mam co robić. ;p To, iż nie lubię koni nie oznacza że będzie mi się źle wiodło w życiu. Jeżeli chcesz wiedzieć, interesuję się także rysunkiem (głównie ludzi i psowatych, ale nie bój się, konie też czasem rysuję), literaturą oraz grafiką komputerową. Zresztą mam jeszcze trochę czasu nim zdecyduję, co będę robić w życiu zawodowym. c:
Pooooo szóste i ostatnie: Dziękuję i również powodzenia życzę. :> Szerokiej drogi i keep moving forvard. ~ (tylko nie przeklinaj tak często, bo chłopcy zwykle wolą panny które grzecznie się wysławiają ;) )

Hahaha, jak ja kocham hejterów. <3 
~~~
Oceny morsów, bo ktoś pisał że byłoby fajnie gdyby je napisała. <3

O! Lubię tę serię! ;D
Oczy 5/10 Czemu ma taki dziwny makijaż? ;p
Kolor 7/10 Faktycznie ekstremalny
Razem 6/10 Nie jest źle, ale chyba bym nie kupiła. xd

Miałam go kupić. ;_;
Oczy 8/10 Jasne xdd
Kolor 10/10 Cieniowany jest <3
Razem 9/10 Kiedyś może kupię...

Kurde tak wgl to ja nie mam żadnego większego zestawu. o,o
Oczy 7/10 A takie sobie
Kolor 7/10 Nothing special
Razem 7/10 P:

Nigdy go w sklepie nie widziałam...
Oczy 6/10 Paczą się w bok + kolor nijak nie pasuje
Kolor 10/10 Fajny c:
Razem 8/10

No proszę... O.o''
Oczy 7/10 ... Mogą być
Kolor 5/10 Spk. O.o''
Razem 6/10 A ja bym zrobiła wszystkim na przekór i bym kupiła! :D

To tyle? Serio? ;_; Bóó! 
Ja nie mam żadnego morsa, a szkoda, bo są fajne. ;)
~NarQ

22 komentarze:

  1. Weszłam, bo byłam ciekawa co ty o mnie ciekawego napiszesz ^-^ A wiesz że chłopcy nie lubią dziewczynek bawiącymi się zabaweczkami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz że ja nie umiem się nimi bawić? :3 Tak, też mi bardzo przykro z tego powodu, straciłam dzieciństwo. :<

      Usuń
  2. Fajne oceny!Zgadzam się z Tobą!Mam tego morsa z oceną 9/10.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ocenki ten pierwszy to chyba groowiest... Ja nie mam żadnego morsa xC Ten drugi jest extra ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie przepadam za morsami, ale... ostatni mi się podoba. o.o Hmm.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie tez rozwalił jej kom :D
    Ja mam 2 morsy #977 i #1511 a podoba mi sie #2153 >.<

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam żadnych morsów :(.A zrobisz oceny dalmatyńczyków?

    OdpowiedzUsuń
  7. Sorry July. Ja tak czasami mam, że wychodzę z siebie. Tak na co dzień wcale taka nie jestem. I nie wiem co ja mam z tymi zabaweczkami, bo sama lubię lps. Jeszcze raz sorry :d

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowości G3 na Nicole.Numery już ponad #2800.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tego 2 morsa. Zrobisz notkę o jakichś nowościach?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam 2 morsa :o Też lubiem metal *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mors to moje marzenie!!! Najbardziej mi się podoba ten niebieski...
    P.S. Rozwalam Cię XD
    ~mARTyna

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tego trzeciego :)
    www.lps-gienio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam czwartego (#1511) i trzeciego (#1119).
    Super są twoje ocenki.


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  14. JULY COŚ NAMIESZAŁAŚ W NUMERKACH NOTEK. ZGUBIŁAŚ 96 I JEST 2 RAZY 92. ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Morsy są spoko! Ja nie ma żadnego ale no cóż... Zapro do mnie na moje-super-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. http://i.ebayimg.com/t/NEW-LITTLEST-PET-SHOP-Postcard-Pet-Blythe-2012Latest-/00/s/NjM2WDQ4Nw==/$T2eC16NHJHwE9n8ig+GSBQeDKWT3DQ~~60_3.JPG
    http://i.ebayimg.com/t/NEW-LITTLEST-PET-SHOP-Postcard-Pet-Blythe-2012Latest-/00/s/NDk2WDcyNQ==/$T2eC16R,!ysE9sy0iH,kBQeE(7yfJw~~60_3.JPG
    BLYTHE Z PLASTIKOWYMI WŁOSAMI I DZIWNE PLASTIKOWE FIGURKI TO SĄ ZESTAWY LPS O NUMERACH 3000 COŚ T_T
    :CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC
    ://///////////////////////////////////////////////////
    T_________________________________________________________T
    ~LPS FAIRIES

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę! Ten zestaw jest OKROPNY! :C

      Usuń
    2. Co to jest?!G4 czy co?!

      Usuń
    3. Kiedy pojawiły się Blythe mówiliśmy, że gorzej być nie może.
      Póżniej nadeszły sparkle, walkebesy.
      Następnie cuddly.
      Elfy.
      G3.
      To wszystko można przeżyć, bo wśród nie tradycyjnych LPS było tyle nowych, ciekawych i mimo wszystko ładnych.
      Ale ta ilość malała.
      A teraz chciałabym zapytać hasbro:
      CO TO NA TEUTATESA JEST?!
      GDZIE NASZE LPS?!
      CO TO ZA MUTANTY?!

      Usuń
  17. Ja mam morsa #1511
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń