czwartek, 11 października 2012

97. Napiszę już te odpowiedzi do końca XD

Hahaha...nie śmieszne.



~Howdy
Napiszę wam tyle, żeeee... mam ciekawsze rzeczy na głowie niż pisanie na blogu o figurkach które powoli mi się nudzą. :< Ludzie ja zaraz będę miała czternastkę na karku. ;I Nie, już się nimi nie bawię, jakoś... przestało mi się to podobać. Jakoś mi się przestaje podobać wizja wydawania całej kasy z kieszonkowego na LPS. XD Hahaha, i tak bankrutuję przez wyciąganie mnie na obwarzanki, czekoladę, ciastka itd. -.-' 
Muszęęęę porobić kilka zdjęć LPSom! :D

Ale mam chyba rozładowany aparat. x.x'' Ja pikolę. NA PEWNO MAM ROZŁADOWANY APARAT. ;D

Aaaa no i jeszcze tyle się działo. XD Jest 14, nie pisałam ponad tydzień, wow, rekord. x.X'' 28 kom. o.o'' Jakby co ja je wszystkie czytam. *.* Dzięki. <3 

---
Dziś, z racji tego, że nie muszę się uczyć (szczęśliwy numerek <3 BOSKO!!!) postanowiłam w końcu dokończyć odpowiedzi, booo... ekhm, muszę się zająć innymi tematami, a jest ich sporo. ;D Pisanie o sobie już mnie nuży. ^^ Może jak zacznę z powrotem pisać notki o LPS, to znowu mnie zainteresują tak jak dawniej? Niewiarygodne, jak gimnazjum zmienia człowieka. (nie tylko na lepszeee xd)

158. Ziemniaki pieczone, gotowane, purre czy jakieś inne?
Zadziwię was, bo powiem, że najlepsze ziemniaki to te z grilla u wujostwa. *.*

159. Tańczyłaś kiedyś makarenę?
Hmm... Oczywiście że tak. ;D Jakieś 476 razy. ^^

160. A Gangnam Style?
Pomyślmy. W domu, w szkole (na korytarzu, w klasie od chemii, historii, matmy...), na hali sportowej (w szatni, na hali właściwej), w busie, u kuzyna, na przystanku autobusowym, w kawiarni, w łazience na hali, w parku, na placu zabaw, na sali gimnastycznej... iiiiii na basenie. :D (na basenie na słupku do skakania do wody, w basenie, w szatni, w przebieralni, w drodze na basen, POD PRYSZNICAMI najlepiej mi wyszło :DD) 
Ale uwaga, nigdy nie robiłam sceny w windzie. ._.'' DLACZEGO NIGDZIE NIE MA WINDY?! (no i nie wiadomo czy leżeć czy tańczyć hahah XD)
KOCHAM GANGNAM STYLE!!! ;D

161. Grasz w gry komputerowe?
Zacznijmy od tego, że mój komputer ma zrytą kartę graficzną i większości gier po prostu nie odtwarza. (OH GOD WHY?!) Gram jedynie w Simsy raz na ruski rok... ostatnio grałam przed wakacjami. x.X'' 

162. Jak zaczęłaś zbierać LPS?
Normalnie. Taka była moda, więc kupiłam kilka figurek i strasznie mi się spodobały. Więc moja mania na LPS nie przeminęła z wiatrem. ;D

163. Planujesz zbierać LPSki cały czas czy przestać np. na 300?
Szczerze? Już przestaję. Czasem może trafi się jeszcze jakaś pojedyncza figurka, ale ostatnio zauważyłam, że wiele cudnych LPSów, które kupiłam, bo o nich strasznie marzyłam, leży sobie bezczynnie w pudle. A ja, zamiast je uwieczniać na zdjęciach, nic z tym nie robię. ._.'' Obecnie nie planuję mieć więcej niż 150. ^^''
164. Zbierasz coś jeszcze oprócz petków?
Ostatnio zaczęłam Bravo. A tak ogólnie to kolczyki, wisiorki i przypinki. *.* (a i zakładki do książek <3)

165. Gdybyś miała wybrać pocałować dżdżownicę czy gąsienicę co byś wybrała?
Zależy co by było w tym momencie czystsze. Ale chyba gąsienicę, bo dżdżownica ryje w ziemi. ;p

166. Frugo zielone czy czarne?
Czarne jest the best.

167. Wolisz imprezki w stylu u bogatego kolesia czy kameralnej posiadówki?
Ymm... szczerze to nie chodzę na imprezy. ;pp Ale chyba wolałabym u bogatego kolesia. xD Baseeen! *.*

168. Mieszkasz w bloku?
Jako jedna z kilku osób z naszej klasy mieszkam w bloku. JA NIE CHCĘ!!! CHCĘ DOM Z PODWÓRKIEM I POKOJEM 10X10 METRÓW. I PSEM. ;_;

169. Masz jakieś zwierzątko domowe?
Kota. ^^

170. Całowałaś się z kimś?
Emm... z koleżankami w stylu London Tipton (WOW ZAPAMIĘTAŁAM ZAPAMIĘTAŁAM NAZWISKO KTÓREGO NIE SŁYSZAŁAM OD WIEKÓW!!! *.*). W policzek. Lol, ale my miałyśmy z tego ubaw. "Mua, muaa, mua!" wtf XD

171. Ile masz LPS?
122. Trolololo. Za dużo.

172. Które z tych pytań było najgłupsze?
Chyba to o całowaniu. P:

173. Jakie frugo wolisz?
Czarne. P:

174. Ile masz LPS?
Zerknij w górę. :I

175. Jakie LPS najbardziej lubisz?
Emm... ale konkretne czy kształt? Jak konkretne to Szarik, Parvati i Wolpy. A jak kształt to wilki i jamniki. I beagle. P:

176. Pascal kontra Okrasa kogo wolisz?
Okrasa ładniejszy. xDDDDD Nie no, nie wiem. ;pp Pascal ma fajny akcent.

177. Bejsbolówka czy wąsy "milord"?
Wąąąąsy! Nie zapomnę rysowania sobie milordzkich wąsów na obozie. <3

178. Niekryty vs Ukryty Polski
Niekryty, bo tego drugiego nie znam. O_o'' Aaaa tak btw. to kiedyś miałam zamiar zrobić program "Oczytana Czytelniczka" Nie kopiujcie nazwy, błagam. XDDD

179. Słuchasz braci Figo i Fagot?
Nie znam takowych.

180. Posłałabyś Szarika do internatu?
No ba że tak. ;pp Btw. najpierw przeczytałam do internetu. XD

181. Lubisz placki?
Ziemniaczane? Ohyda. Placek np. szarlotka? Kocham. Byle by nie był z owocami. (szarlotka się nie liczy XD)

182. Wspólny zachód słońca?
Z moją paczką? Why not? <3 

183. Ulu pora roku?
Lato. <D

184. Masz konto na MSP?
Niet. ;p

185. Co sądzisz o dzieciach Neo?
Z tego co wiem Neo nie miał dzieci. ._.'' Chyba że mowa o dzieciach neostrady... Hmm, żenada.

186. Kakao vs Cappucino
KAKAŁO *W*

187. Oł jea.
Aż mi się skojarzyło z tą reklamą: http://www.youtube.com/watch?v=th1N_hIBo14

188. Lubisz frytki?
Jem je co jakiś tydzień. ;pp

189. Lubisz swe imię?
Lubię. ;) Czemu nie? ;D

190. Co miałaś z wf na koniec roku?
Miałam piątkę. XDDDD Omg jak to możliwe, jako proponowaną miałam 1, bo na żadnym sprawdzianie mnie nie było.

191. Bara bara bere bere vs Nossa Nossa
Nossa, bo Bara bara dziwnie mi się kojarzy. O_o''

192. Ronaldo vs Messi
Ja tam wolę Adama Young'a. I Maćka Musiała. I Alberta. :p

193. Co robisz?
Odpowiadam na pytania i powstrzymuję chęć pogadania na fejsie. ;p

194. Lubisz bloggować?
Lubię. Najbardziej lubię pisać o niczym, ale czytać takich tekstów już nie. xDD

195. Ulubione kształty LPS?
Jamniki, wilki, beagle.

196. Ulubiona rasa psa?
Labrador.

197. Jakiej rasy psa najbardziej nie lubisz? Dlaczego?
Średnio lubię mopsy i ogólnie takie pomarszczone psy. To okropnie wygląda. :/

198. Lubisz russelki LPS?
Słodkie są. <3

199. Zrobisz następną notkę o swoich domkach, opisach ich itd? (nawet tych zrobionych ręcznie)
Może... Ale ja nie mam domków zrobionych ręcznie, hahaha. Nie mam do tego siły. Ani gdzie tego trzymać. ;p

200. Kiedy cz.2 twoich LPSowych marzeń?
Niedługo. ^^

201. Czy lubisz Deco Pety?
To ciekawy pomysł. ^^ I są fajne, ale drogie niestety.

202. Lubisz lotopałanki LPS?
Są urocze! Kiedyś miały być moją manią, ale nie były wystarczająco cool.

203. Czy masz jakieś Hand-Made dla swoich LPS?
Kilka rzeczy się znajdzie. ;p

204. Lubisz na YT SuzanęGinger?
Lubię.

205. Ulubiona pora roku?
Było miliard tysięcy razy. ._.

206. Oglądasz programy na Nickelodeon?
Taa, ale tylko Pingwiny z Madagaskaru i Spongeboba. ;pp

207. Ulu imię żeńskie?
Nie wiem. xDD

208. Ulu imię męskie?
Emm... zmieniam co chwilę. :p 

209. Ulu imię dla wilka?
Hmm... to są jakieś specjalne wilcze imiona? O_o'' W każdym razie mnie najbardziej się podoba Atty (czyt. Ati ) wymyślone przeze mnie. ^^''

210. Twoja bff z neta?
Ło ło ło ło stop. NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK BEST FRIEND FOREVER Z NETA. Tłumacząc, bff to najlepsza przyjaciółka na zawsze. Zazwyczaj z BFF z neta łączy cię tyle co z koleżanką ze szkoły. >.>''

211. Ulu dżem?
Dżem jem tylko i wyłącznie na obozach harcerskich.

212. Ulu miód?
Miód jem tylko i wyłącznie na obozach harcerskich. XD

213. Ulu piosenka?
Chyba... Mała Wojna -Lady Pank

214. Ulu zespół?
Lady Pank. <3

215. Ulu filmik na yt z LPS?
Strasznie mi się spodobało "Hands" by hannahlps bodajże.

216. To niby nie pytanie, ale muszę to wyjaśnić. :I A z ulu. książką to mnie zawiodłaś. Naprawdę? Kolejna osoba, która uwielbia Harrego Pottera? Zaraz żygnę.(błahahaha, też napiszę jakąś serię, którą wszyscy się będą jarali :D)Myślałam, że lubisz Artemisa!

A więc tak. HP według mnie jest boskie. Niezależnie ile razy to czytam, tak samo mi się podoba. Rowling stworzyła magiczną (dosłownie) książkę i nie moja wina, że jest na tyle fajna, że lubi ją tyle osób. -.-' A tak wgl, to Artemisa uwielbiam (mimo że nie przeczytałam ostatnich części ;_;), ale Rowling chyba nic nie przebije. Eragon tak samo jest cudowny, jednak... czegoś mi w nim brakuje. 
HP jest książką, dzięki której każdy myśli, że być może obok nas także są czarodzieje. Świat w niej przedstawiony jest nam bardzo bliski, nie tak jak w Artemisie Fowlu (geniusz nastolatek? no może, ale niestety na nasz świat to zbyt wiele ._.''), Eragonie (... o tym już nie wspomnę) bądź nawet Władcy Pierścieni. 
Cóż, jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości, proszę pytać. I tak będę stać po stronie HP. <3

217. Jak możesz nie lubić krótkich spódniczek?
A jak można je lubić? :[ Według mnie osoby do jakiegoś szesnastego roku życia w spódniczkach wyglądają co najmniej śmiesznie, bądź żałośnie. :p

218. Jaki tekst cię najbardziej rozwala?
Nie wiem. Chyba "Luzik... (Pati :D No w jej tonie jest coś co nie pozwala mi brać tego na poważnie)"... emm no i wiele innych. XD Nie umiem wybrać co jest najlepsze, ale to mi zapadło w pamięć (zwłaszcza że powtarza to codziennie). No i teraz przypomniała mi się kłótnia na temat robienia kanapki ze mną na samym dole. ;_; Ja nie mogęęę... A no i teraz przypomniało mi się "Ja cieeee -.- ~ Ty mnieeee :D". Ja pikolę. xDDDDD''

219. Czy lubisz gruszki?
O wiele smaczniejsze niż jabłka. :D

220. Czy masz w gimnazjum plastykę?
Może to dziwne, ale nie. Muzyki też nie mamy. O.o''

222. Czy lubisz robić witraże z papieru?
Nienawidzę. -.- Witraże robi się ZE SZKŁA KURDE!!!

223. Co najbardziej lubisz rysować?
Chibi wilki. :D

224. Co robisz gdy się okropnie nudzisz?
Zazwyczaj... nic?

225. Jesteś dumna ze swojej kolekcji LPS?
Jakże mogłabym nie być dumna? <3

226. Robiłaś kiedykolwiek ludziki z kasztanów?
A owszem. <3 Koniki z kasztanów są boskie.

227. Jakie auto ci się najbardziej podoba?
Land Rover. Hahah

228. Jeździłaś kiedykolwiek na deskorolce?
Tak. Powiem więcej, że jeździłam nawet na takiej która ma tylko dwa kółka. ;pp

229. Spełniłaś jakieś marzenie ziemniaka (z lays'ów)?
Nie. xD Muszę to jak najszybciej zmienić!

230. Co byś zrobiła gdyby w drodze do szkoły podszedł do cb facio i dałby ci milion zł?
Wróciłabym do domu, sprawdziła czy są prawdziwe i zadzwoniłabym do rodziców żeby rzucili pracę. ^^

231. Jakie seria blind bagów najbardziej ci się podobała?
Piąta. Naprawdę się postarali. :D

232. Oglądałaś War Horse?
Nie, ale... *patrzy na filmweb* TAM JEST MOWA O ALBERCIE!!! *_* A no i znając życie bym się przy tym popłakała. ._.

233. Jeździsz konno?
Nie. xD

234. Jeśli nie, chciałabyś zacząć?
Nie. ;pp 

235. Lubisz konie?
Są spoko. Ale wolę zwierzęta niższe niż ja. xd

236. Nosisz okulary?
Nie, ale podobno mi w nich do twarzy. ;o

237. Ile masz wzrostu?
158cm. FTW! :D Moja koleżanka ma 168. <taa, to Pati hahaha>

238. Ile ważysz?
43kg. O mój Boże... Lecę obliczyć BMI.
Mam zbyt mało tkanki tłuszczowej XDDDD Powinnam ważyć 56 kg wtf. O_O''

239. Lubisz Hello Kitty?
Nie. Za słitaśnie. ;pp

240. Byłaś kiedyś w Afryce?
Zacznijmy od tego, że nigdy nie byłam poza Europą. ;p

241. Masz jakiegoś chodzącego LPSa?
Nie. One są straszne.o.o

242. Piszesz pamiętnik?
W 2013 planuję zacząć. Albo poproszę o duuuży zeszyt na mikołajki. *_*

243. Ulubiona marka czekolady?
Milka i Lindt. <3

244. Jesteś blondynką?
Szatynką. Czemu sądzisz, że blondynką? O_o''

245. Twój wymarzony kolor włosów?
Dobry mam. xD Ale z ciemnymi włosami wyglądam na jeszcze bledszą. xDDDD

246. Masz jakieś jaszczurki LPS?
Jedną, #499

247. Grasz w Angry Birds?
Grałam, ale usunęłam z komórki na rzecz dwóch filmów. (tak, moja komórka mieści dwa filmy, ok.100 piosenek, milion tysięcy obrazków i zdjęć i kilka gier. No i mimo ciągłego SMSowania, od kupna telefonu nie musiałam usuwać ani razu żadnego SMSa. O.o'' A mam komórkę prawie rok. )

247. Jeśli tak, to jakiego ptaka najbardziej lubisz?
Chyba żółtego i czarnego. ^^ Nienawidzę białego i zielonego, bo nigdy nie trafiają tam gdzie chcę. ;p

248. Co byś zrobiła gdybyś znalazła collie swoich marzeń na Allegro ale za 100zł?
Banalne. Nie kupiłabym. P: Za 15zł bym pewnie nie kupiła, a ty mi o setce piszesz.

249. Gdybyś musiała oddać wszystkie swoje LPS i mogła zostawić tylko jednego, jaki by to był?
Miałabym problem między Suzy, Szarikiem i Parvati. :[

250. Gdybyś miała wymienić Szarika na 100zł co byś wybrała?
Szarika. Moje dzieciństwo nie ma ceny. <3

251. Czy twój kot ma książeczkę zdrowia?
Oczywiście. Każdy domowy kot musi mieć książeczkę zdrowia.

252. Jakiej rasy jest twój kot?
Mieszaniec. Matka była rasowa, a ojciec... nawet nie wiem. :p

253. Jak mówisz na swojego kota?
Różnie, ale nigdy nie mówię Bianka. Były czasy, gdy nazywałam ją nawet Amebą.

TYLE?! O.O'' 253 PYTANIA? :D OMG... NIGDY NIE BYŁO PONAD 200!!! DZIĘKIDZIĘKIDZIĘKI. <3

Jutro postaram się napisać normalną notkę, filozoficzną. O kupowaniu LPS. :D
~NarQ


14 komentarzy:

  1. Łahahah też nie lubię HP. Może to dla wieeelu osób dziwne, ale nie lubię. xD LPS zaczynają ci się nudzić?.. Mam nadzieję że to żart. o.o'

    OdpowiedzUsuń
  2. Hymmm.. co by wpisać w komenta... |:/ IDONTKNOW!

    OdpowiedzUsuń
  3. LPS Ci się nudzą. ? ;_; Nieee. Ale proszę: Nie zamykaj go jak już Ci się stale znudzą. Pisz chociaż raz na pięć miesięcy, nie ważne o czym, ale pisz. Koffam Twój blog... Gdybyś napisała notkę o tym, że np. dzisiaj zjadłam kanapkę, popiłam herbatą i koniec, to i tak bym przeczytała *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kończysz chyba z LPS?Nie zostawiaj ich :(.Tyle osób z nimi kończy...Twierdzą,że są zbyt dziecinne,nie chcą,żeby znajomi się z nich śmiali...Ja tego nie rozumiem :(.Poświęciło się temu lata,piękne lata,przeznaczyło się na tą pasję pieniądze,czas.Po tym wszystkim tak z nimi po prostu skończyć?Nie rób tego,nie zostawiaj LPS!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie chcesz jeździć konno? Żegnaj, więcej tu nie zajrzę. BRZYDZĘ SIĘ TOBĄ! D:

    OdpowiedzUsuń
  6. No dobra, niech Ci będzie. Spodziewaj się kolejnej takiej serii za 10 lat by Kate :D
    U mnie NN.
    Jak Ci się LPSy nudzą, radzę miesięczną przerwę. Mi pomogło <33 (no dobra, nie nudziły mnie, tylko...a sama nie wiem xD)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha, wiem jak to gimnazjum wpływa na człowieka... Ja też LPSów aż tyle nie kupuję co kiedyś, ale robie im sesje zdjęciowe, filmy. Mam jeszcze parę petkowych marzeń które MUSZĘ zrealizować XD
    P.S. Fajnie jakbyś zrobiła oceny morsów.
    ~mARTyna

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ogarniam , jak można zbierać LPS lps w 2 albo 3 gimnazjum. 1 to jeszcze jeszcze ale potem...człowiek za stary co nie? Z pytaniem 216 no to już mówię, że też uwielbiam HP *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. LOL! 253 odpowiedzi! Pozdro 600! ;)A tak w ogóle, to chyba zgubiłaś post nr. 96.
    Do LpsSąSuper
    Po ludzku! I nie, człowiek nie jest za stary. Ja zbieram!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za to ma 2 posty nr 92,więc się wyrównało xD.

      Usuń
  10. PS. Ja mam 157 cm i 41 kg, więc spoko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie pytanko
    1.W jakich sklepach kupujesz LPS?
    2.Masz jakieś używane?

    OdpowiedzUsuń
  12. PS2. SETNY POST U MNIE! http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń