czwartek, 4 października 2012

94. Odpowiedzi *yay*

photo edited for free at www.pizap.com
Frugo kisiel jest dobry. <333 (i o wiele tańszy niż samo Frugo :p)



Howdy~
Oficjalne stwierdzam, że moja klasa jest fajna, dziwna, nienormalna i wkurzająca. ALE I TAK JĄ KOCHAM!!! <3 Hue hue, może to głupie, ale gdybym miała wybrać między gimn. a podstawówką, wybrałabym gimnazjum. <3
~~~
NIE MA PSÓW!!! ;_; Idę się powiesić...

No proszę, wystarczy nudny temat i już w ciągu trzech dni nazbierało się 20 kom. Jaki ten świat dziwny. ;o

Dobra, nie obraźcie się, że nie będzie głupich wstępów, bo nie mam dużo czasu. xddd Znaczy mam, ale nie chce mi się dużo pisać. XD
+mam nadzieję że będzie +100 pytań <3

1. Kupujesz sobie LPS za własne pieniądze?
Taa... i uwierz mi, wcale nie jest łatwo rozstać się z 15zł. ._.'' (już nie wspominając, że dziś w szkole straciłam dychę .-.'' Durne nauczycielki, nie mogą kserować za własne pieniądze?!)

2. Ile lat zbierasz figurki?
Jeżeli chodzi o LPS, tooo... cztery lata. Jeżeli o rozmaite figurki, to zaczęłam gdzieś w wieku czterech lat. (oj ma się te dwa pudła figurek z kinder niespodzianki i innych głupot xD)

3. Czy masz takie LPSy których nie lubisz?
Czy ja wiem..? Raczej nie. ;p

4. Wolisz kotki czy pieski?
Nie wiem, dla mnie są równe. ^^

5. Lubisz Monster High?
Nie wiem co w tym takiego jest. :p Kiedyś dwie godziny siedziałam nad tym mini-serialem i humor mnie nie powalił. A lalki... no ładnie wykonane, moja kuzynka ma jedną. xD I chce drugą. O.o''

6. Kogo wolisz Edwarda czy Jackoba?
Chodzi o Zmierzch? Jackob to chyba wilkołak, nie? xdd Nie oglądałam Zmierzchu, próbowałam czytać ale znudził mi się po 100 stronach. ;pp Więc nie mogę powiedzieć kogo wolę.

7. Ile masz domków LPS?
Dwa duże, jeden mały i dwa 'mini-mini'. Plus papierowy domek w którym była Locka. xdd

8. Czemu nie lubisz Blythe?
Jest kilka powodów: Niepotrzebnie są dodawane do LPS, mogłyby być osobną linią zabawek, mają straszne oczy, dziwne włosy, nie chcą samodzielnie stać, są drogie i zupełnie nie warte wydanych na nie pieniędzy. Wystarczy? (nie nie mam Blythe, ale moja kuzynka ma i jej nie lubi, sama twierdzi że "Ta lalka jest dziwna, nie bardzo... nie lubię się nią bawić")

9. Co myślisz o spanielkach?
Są jedne z lepszych kształtów LPS. Strasznie podobają mi się ich uszy, grzywka, ułożenie ciała i wgl... Ale nie lubię ich aż tak, by mieć ich z 10. Trzy by mi wystarczyły. :p

10. Kto wprowadził modę na spaniele?
Youtubowiczki. Nie wiem u kogo były pierwsze, ale krążą plotki, że była to endi100. ;p 

11. Ile masz dogów? (chodzi o petki)
Jednego. xDD Ale przydało by się więcej, np. taki pocztówkowy. *_*

12. Masz koleżankę która tak samo jak ty lubi te figurki?
Niee... Nigdy nie spotkałam kogoś kto lubiłby je tak jak ja. :p

13. Twój ulubiony dodatek do petków?
Okulary (nie mam ani jednych -.-) i obroże.

14. Czy w jakimś filmiku pojawi się Szarik?
Przecież już się pojawił. XD No ba że się jeszcze pokaże. ;p

15. Piszesz scenariusze do swojego serialu?
Nie. Wszystkie dialogi układam na żywo. :p

16. Jakie jest twoje największe LPSowe marzenie?
Collie #58 ;_;

17. Ulubiony smak lodów?
Orzechowy i zielone jabłko. <3

18. Ulubiona książka?
Harry Potter [cała seria]

19. Ulubiony LPSowy serial na YT?
Istoty, które zostały usunięte. ;_;

20. Kto w robieniu filmów i seriali o LPS jest dla ciebie wzorem?
981111karola aka SagiraLPS 
Pokazała, że mimo kiepskiej jakości i spóźniającego się dźwięku można zrobić świetne seriale. <3 (Istoty i SDzKR forever <D) 

21. Dlaczego nic ostatnio nie pisałaś o Rodzince Robinsonów? To podejrzane. o.o
To co? Mam wam pisać historię, jak to z koleżanką wypisujemy wszędzie imiona Alberta, rysujemy go, (haha, każdy już wie że Albert = mąż Julii, ale tylko kilka osób wie jak on wygląda i że tak serio to jest postać z RR XD), albo lepiej! Jak to Juliet (.-. Nie mam lepszego pomysłu na imię. No wiecie, przy kilkudziesięciu wilkach, ludziach i kucykach można się gubić w imionach) poznaje Alberta, daje mu z liścia, przenoszą się do przyszłości, blahblahblah okazuje się że w przyszłości będzie uznana za zaginioną a potem będzie pracować u Leonarda, miała córkę która w kolejnej przyszłości będzie żoną Alberta itd.? ._.'' TAK, MAM OBMYŚLONY CAŁY FILM. ZE SZCZEGÓŁAMI, DIALOGAMI ITP. ^^ Hue hue hue, jestem straszna. Nie pokazujcie mi nowych genialnych filmów, okej? ^^'' Zwykle nowy fajny film/książka/serial kończą się wymyśleniem filmu/serialu, który trwałby przez parętnaście dobrych godzin. ._.''

Jak widzisz, o RR mogę pisać ile wlezie. ^^'' 

22. Co byś zrobiła gdybyś wygrała milion dolarów?
1. Wymieniła bym je na złotówki
2. Przeprowadziłabym się do domu, mam dość tego mieszkania -.-
3. Kupiłabym labradora. A nawet dwa. *.*
4. A reszta to już jakoś zejdzie xD

23. Wolisz koty czy psy?
Było.

24. Pijesz herbatę z mlekiem?
Nigdy nie piłam. O.o'' No dobra, może raz, jak byłam chora... Ale to musiało być bardzo dawno, bo nie pamiętam jak smakowała.

25. Wymarzony zawód?
Animator u Disney'a. *.* Albo reżyser filmów animowanych. :33 

26. Gdybyś mogła kupić jeszcze jednego i tylko jednego LPSa to jakiego byś wybrała?
Collie #58. Na pewno. <3

27. Co byś zrobiła gdyby już nie robili normalnych LPS tylko same wróżki?
Kupiłabym jedną, a potem kupowała tylko przez Allegro. :p

28. Ulubiony film?
Chyyyyba... Odlot. <3 A no i Rodzinka Robinsonów! XDDDD 

29. Lubisz "Gangnam Style"?
Jak odprowadzam koleżanki na busa to to tańczę. Ciągle to śpiewamy (nooo, tylko Oppan Gangnam Style umiemy, ale co tam XD) i uczymy się od trzech tygodni (... bez komentarza) to tańczyć. :D 
Więc chyba mogę uznać, że lubię. ^^''

30. Lubisz mięsnego jeża?
Nooo ba! Oglądałam ten odcinek z babcią xDDDD

31. Twoje ulubione zwierzę?
Wilk, kot i pies. :3

32. Kiedy następny film na YT?
Nie wiem. o3o''

33. Jaką książkę ostatnio czytałaś?
Jezu... Dawno nie czytałam żadnej książki. O.O'' Od weekendu... RANY BOSKIE!

34. Ulubione zwierzę?
Było

35. Ulubiony petek?
Szarik <3

36. Ulubiony program?
Brainiac/Pogromcy Mitów/Galileo/66 najlepszych filmów, seriali itd./Wszystko o kotach/psach/Pokochaj Koty/ew. Webnięci :D

37. Ulubiony serial?
PAMIĘTNIKI Z WAKACJI XD

38. Lubisz szkołę?
Sama się sobie dziwię, ale ostatnio jakoś tak. o.o'' Nie żebym lubiła naukę, ale w samej szkole panuje dość przyjemna atmosfera. ^^

39. Ile masz LPS?
122 ^^

40. Dlaczego porzuciłaś swoje dawne konto o LPS na YT centrumlps?
A jaką nazwę wolisz? JollyJuly czy centrumlps? Bo ja to pierwsze. :p

41. Ulubiona liczba?
3 lub 33. Nie wiem czemu. ^^

42. Ulu LPS?
Było xd

43. Masz rodzeństwo?
Nie i jestem z tego dumna. ^^

44. Kiedy 100 notka?
Niedługo, nie bój się. :D

45. Bawisz się LPS?
Bez rozstawiania domków i dodatków, ale się bawię. ^^''

46. Ulubiony piosenkarz/rka?
Adam Young lub Jan Borysiewicz (Lady Pank). <3

47. Tymbark vs Caprio
Tymbark. Caprio jest ohydne.

48. Coca Cola vs Pepsi
Pepsiii <3

49. Czerwona Fanta vs Niebieska Fanta
Kurde... piłam tylko żółtą/pomarańczową. O.o''

50. Co byś zrobiła gdyby zgubił się Szarik?
Chyba bym się załamała psychicznie. ._.''

51. Masz monopoly LPS lub grę na kompa LPS?
Nie. Ale mam puzzle LPS. XD

52. Jaki masz aparat/kamerę?
Szczerze? Nie wiem.

53. Ulu lekcja w szkole?
Yhm nie wiem. WDŻ chyba, bo totalny luz. xD

54. Czy uważasz że MATMA TO ZŁO
Zależy jaką masz nauczycielką. ;p Teraz ja mam fajną. ^^

55. Ulu książka
Byłooo

56. Twoje wymarzone wakacje to...
Podróż dookoła świata z moimi kumpelkami. <3 Paryż, Tokio, Rzym, Ateny, Warszawa, Nowy Jork, Londyn... <3

57. Ulu miesiąc
Lipiec. :D

Dobraaaa piszę to od kilku godzin. XDDD Haha fejs rozprasza. ;pp Jutro zedytuję bądź napiszę kolejną notkę. ^^'' Pytania możecie dalej zadawać. ;p

~NarQ

14 komentarzy:

  1. hejj.. ubustwiam cię <33 zrobisz nastepną notkę o swoich domkach,opisach ich itd? (nawet tych zrobionych własnoręcznie?)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy cz.2 twoich lpsowych marzeń?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... właśnie widzę że potrafisz się rozpisywać na temat RR. xP Ha, tak jakoś myślałam że nie piszesz scenariuszy. Sama nie wiem dlaczego wdł niektórych osób najlepsze filmy to te z zaplanowanymi dialogami itd. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu zrobiłaś ask, koedy byłam na zielonej szkole? :(
    No, ale nieważne. Fajne odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde, do komci o askowej notce nie ma co napisać XDD Trudno ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecież nadal możecie zadawać pytania. ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz źle ponumerowane notki, są dwie 92, ta powinna być 95. Czy tylko ja to widzę? O_O

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Czy lubisz Deco Pety?
    2. Lubisz lotopałanki LPS?
    3. Czy masz jakieś Hand Made dla swoich LPS?

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Lubisz na YT SuzanęGinger?
    2. Ulubiona pora roku?
    3. Oglądasz programy na Nickelodeon?

    OdpowiedzUsuń
  10. ulu imię żeńskie?
    ulu imię męskie?
    ulu imię dla wilka?
    twoja bff z neta?
    ulu dżem?
    ulu miód?
    ulu piosenka?
    ulu zespół?
    ulu filmik na yt z lps?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak mogłam przegapić Ask July!o.o
    Ja też nie oglądałam/czytałam Zmierzchu. Wkurza mnie to xd
    A z ulu. książką to mnie zawiodłaś. Naprawdę? Kolejna osoba, która uwielbia Harrego Pottera? Zaraz żygnę.(błahahaha, też napiszę jakąś serię, którą wszyscy się będą jarali :D)Myślałam, że lubisz Artemisa!
    A co do PSa z ostatniej noty, to ja już jestem na 19 rozdziale(ostatnim ;__;)i muszę powiedzieć, że to stanowczo najlepszy fanfic, jaki dotychczas czytałam.

    OdpowiedzUsuń