piątek, 3 sierpnia 2012

58. Nowy LPSek :3

Aaaale mi gorąco... x3x''

Hmm tak jak pisałam byłam wczoraj na zakupach... Więc nie było notki. o3o'' Poza tym rano (taa, dla mnie do 13 jest rano) byłam w lesie, porobiłam fotki (taa, LPSom też), więc oczekujcie notki z LPSami w lesie. xd

Kupiłam sobie parę fajnych bluzek itd. Wśród zakupów są też wisiorki które muszę wam pokazać! <3


'Ten który trzyma klucz może otworzyć moje serce' 
<3

Iiii nareszcie moja pierwsza sówka!!! :D

A oto ten nowy LPS. <3 BB seria 6... 
Był otwarty. O.o'' Nie musiałam macać. xDD Tak wgl to była masa wyotwieranych BB... Chciałam jamnika ale niestety nie było. ;c

Ma na imię Ameria i kocha sport. Ma 18 lat i pójdzie na studia sportowe. :D

Dobra, muszę kończyć bo grzmi strasznie no i wiecie, nie chcę żeby mi się komp spalił. :[
~Narq


8 komentarzy:

  1. Śliczny łańcuszek i LPS!Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny dog,ale czy to nie jest BB seria 5?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajefajny łańcuszek!
    Jakie LPS są jeszcze w BB z serii 6 oprócz Doga. ?


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super LPS i naszyjnik ( gdzie kupiłaś ? xD )
    Pozdrawiam

    blandpet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow super naszyjnik i fajny lps'ek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten naszyjnik serce jest super:)A ten dog to moje dawne marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sory,rację miałaś to BB seria 6.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam tego doga i 2 identyczne jamniki z BB ;-)

    OdpowiedzUsuń