piątek, 24 sierpnia 2012

71. Nowy LPSek :D

Wow 20 000 wyświetleń u mnie i 2000 u Szarika! :D



Howdy~
Od razu piszę że jutro notki nie ma. ;c Jadę na wesele kuzyna, ech masakra, moje pierwsze wesele od sześciu lat. O.O'' Aż się boję. xDD
---
PSy. :U

Anonimy:
Ah, sorki. Ask Wolpy faktycznie nigdy nie było. O.o'' Zapomniałam się. ._.

Aaa, właśnie, NN u Szarika. ^^ W końcu, cn? ;p Liczę na was, Szarotka chyba też. Na jego blogu zobaczycie w jakiej sprawie. ;D

---
Może wiecie, może nie... W Tesco jest promocja - Blind Bagi miast kosztować 11.99 kosztują 'jedynie' 7.99! Okazja? ;D Być może. :3 
W każdym razie namówiłam tatusia na kupno LPSa, którego brak mi doskwierał. :c
Aww Yeah!
Mój pierwszy Cuddly! I ma kudły! xDDD

Mi tam się podoba. *w* Trzeci konik, drugi takiego kształtu. ^.^ Ile ja się namacałam za nim... <3 Niedługo kupię jeszcze shorthaira do kompletu, o tego:
^^ Fajny jest. 

No ale wracając do kunia. :I

Ma na imię Punky. Jak widać po imieniu, kocha Punk! Grzywę zafarbowała na różowo w wieku 16 lat, tyle zresztą teraz ma. ;) Czyli chodzi do liceum. Ma królewskie rodzeństwo, czyli królową Suzy oraz księcia Tysona. Jednak sama Punky raczej nie zamierza zostać poważną księżniczką i rządzić Petville - i dobrze. xD Szalona, wcale nie myśli czy to co robi bądź mówi, wpłynie na jej dalsze życie, niczym się nie przejmuje - bo i po co? Uczy się średnio, choć naprawdę stać ją na więcej, bo szybko przyswaja nowe informacje. Jest duszą towarzystwa. 

Haha, kooocham ją! ^^ To jeden z tych LPS, które raczej nigdy nie wylądują w pudełku (głównie dlatego, że jest cuddly i nie chcę zniszczyć jej zacnego irokeza ;p). Chyba mam pomysł na serial/opowiadanie z nią. *w*
~~~
Well, chyba pora kończyć? xDDD Jutro o 12 jest ślub. Dżizaaas, jak ja wytrzymam do północy? >.<''
~NarQ

14 komentarzy:

  1. Też chciałam tego konika, ale u mnie same pomarańczowe koty (jednego sobie wzięłam) i kaczki były.:/ U nas w Tesco prawie nigdy nic nie ma z LPS. :p
    Miłych tańców na weselu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny lps'ek :D Ten szorthajr jest cudny *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny konik.Życzę żebyś shorthaira też kupiła,też go chcę :).Konika zresztą też.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tego konika ;3 Shorthair też prześliczny ale raczej go nie zdobędę bo u mnie już BB 7 -.- Chyba niedługo sobie cosik kupię bo u mnie w carrefourze są fajne jedynki :D I babie4s z mamami za 25 zł *u*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tu paulinalps
    Chciałam usunąć se konto google+ i na nowo założyć no ale i bloga tez mi usunęło...
    A drugi raz nie chce mi się zakładać...
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Tez mam tego konika

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny nowy LPS. Jak na BB to naprawde fajny.


    U mnie nowa notka.

    swiatlps.blogspot.com


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go szukałam, ale nie "wymacałam".

    OdpowiedzUsuń
  8. Super notka! LPS-y są przecudne!
    Pozdrawiam!
    Bland Pet

    OdpowiedzUsuń
  9. Super LPS;)
    July Czy masz YT??? Jeśli masz podaj nazwe;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten konik- nawet fajny, ale za dużo osób go ma jak na mój gust xD
    U mnie zaraz NN :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hej odwiedź mojego blog i fajna notka

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny konik.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też bym bardzo chciała tego kotka. Jest przeuroczy.

    OdpowiedzUsuń