wtorek, 28 sierpnia 2012

72. No w końcu jakaś sesja! :D

Takie tam... Boooring! :d


Howdy~
Sorry że tyle notki nie było, ale pierwsze dwa dni miałam zajęte a potem mi się nie chciauo pisać. xdd Bwah bwah. 

xDD Przeglądam moje albumy na Pikasie i czo widzę? Tapetkę którą zrobiłam kilka lat temu. xDD
XDDDDDDDDDDDDDD 
Randomowe zielone tUo + randomowe obrazki z ulubionym bohaterem Shugo Chara + Pajnt + Niewiedza jak zmienić czcionkę = tapeta na kilka miesięcy xDDDD

---
U Szarusia NN. ;d 

PSy:
Anon:
Nie mam YT. Znaczy mam, ale nie używam. ;d CentrumLPS Jeden filmik dał mi masę widzów. XD

Kate:
No cóż, jedyny cuddly którego łatwo zdobyć. ;dd Phah.

---
Dawno nie robiłam fotek. :[ Łapcie parętnaście. :D

Bows, bows, bows. ;)

Takie tam. xdd 

Czyżby walka z kokardą? To chyba sumo. ;p

Btw. tę kokardę znalazłam w ostatni dzień roku szkolnego w podstawówce. :O 

Próba czy makro działa. ;x

Bow! ->

Zbliżenie. ;p

Później tatuś mi przyniósł loooody! <3 Z malinkami! <3

No spróbuj Locka, wiem, że kocham lody. c:

Tu widać jak bardzo kocha lody.

I tu też. =3

Lody, lody, lody dla ochłody!

Kto ma ochotę na Lockę z bananem z posypką czekoladową? ;p

A kuku! xD

Wypuśćcie mnie stąd! ;_;

Omnomnom...

Nawet lodów nie można zjeść w spokoju?!

Pobojowisko po sesji xDD

Arty <3 KOCHAM TĘ SERIĘ

To rozmyziane coś to banan. o_o

Równe 2 dychy zdjęć. :)
---
Przypominam, u Szarusia NN! :3
~NarQ




17 komentarzy:

  1. Super sesja :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sesja!naprawdę mnie rozśmieszyła:)
    Pozdrawiam!
    Bland Pet

    OdpowiedzUsuń
  3. Superaśna sesja! A, na tej kartce w prawym, dolnym rogu to jest wilk? Jak tak, to suuper =D!

    OdpowiedzUsuń
  4. Młahaha, lody rządzą :PP
    No to widzisz, ja mam coś podobnego jak Ty, tylko może nie szukam grafik z głównym bohaterem xd I u mnie jest to Percy Jackson :*
    Jak na razie xD
    Jak skończę serię, to pewnie mi się znudzi xDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja jem lody też widać, że je kocham.Ale nie aż tak żeby wchodzić do miski i wylizywać resztki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah. Super sesja i...
    Narobiłaś mi ochoty na lody ;_;


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nowa notka.

      swiatlps.blogspot.com

      Vilczósia.


      PS. Banany rządzą ; D

      Usuń
  7. Supcio sesja ^^
    nasze-littlestpetshop

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sesja, ja nie lubię bananów :/.
    ---------
    about-lps.blogspot.com -mój nowy blog o lps
    ~love

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubisz bananów......ZDRAJCA!!!!!!!!!!!
      nie no xDD ja tam je tak średnio lubię,kiedyś mogłam jeść i jeść ile wlezie ale już mi powoli zbrzydzają się xD ( co za słowo ZBRZYDZAJĄ)

      Usuń
  9. Extra :3
    ale czemu niema innych LPS'ów tylko Locka???
    ---------

    Mam pytanie czy moglabyś napisać coś więcej o Piotrku( bassecie ) Spodobalo mi się Piotrusiu ciocia przyszła xDDDDDD

    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozmyziany banan rządzi XDD
    ~Lili555

    OdpowiedzUsuń
  11. PS. Napisała byś notke jak się czyta imiona twoich LPS?
    Przyznam się że sama niektórych nie wiem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. zrób Ask Rózia( boska pink króliczka ) choć zbytnio nie przepadam za rróżowym :)

    Coś nie za dużo mam tych próśb??????
    Jak tak to sorka...Upsss

    OdpowiedzUsuń
  13. Kukaaaai *O*
    Ja kocham Ikuto <33 xD
    Super sesja + fajna kokarda ;>

    OdpowiedzUsuń