środa, 15 sierpnia 2012

65. Kilka zestawów z G1 :)

Chomcio. ;p Aj tam, notka znowu późna...



Howdy~
Ehh coraz gorzej ze mną. Nawet przeglądanie interii mnie wciąga. ;c
By the way nowa notka u Szarusia. Zapro! ;) 
---
Ehh ile pytań do Locki! Aż nie wiem kiedy ona na to odpowie. xDD Ale co tam, im więcej tym lepiej, więc pozadawajcie jeszcze trochę. Mogą być nawet o tym, czy prawdopodobne jest, by Czerepach miał romans z Michałową. xDDD Ach, Ranczo rulez! XD

No dobrze, a więc do rzeczy. :D
Zestawy G1 - a cóż za diabelstwa? Otóż są to LPSy wyprodukowane przez firmę Kenner w latach '90 ubiegłego wieku (jak to brzmi :p). Więcej i dokładniej przydałoby się to opisać, ale moje lenistwooo... :[ Obiecuję że kiedyś będzie o tym dokładna notka. :D
Zaczynamy prezentację! Zdjęcia należą do Alie, przepraszam za skopiowanie, ale ona robi najlepsze fotki jeżeli chodzi o G1. :D

Ready to go pets 92 & 93
Ready to come from, ready to go, ready to come from, ready to go! xD
http://youtu.be/baFlfAH2KQQ
Wyobraźcie sobie, że takie paskudztwo puszczali nam na cały regulator aby nas obudzić na obozie. :/ 
Pierwszy dzień: YAY MUZYKA KAŁBOJSKA 8DDDD Drugi: Yay... Kowboje ^^ Trzeci: Ehm... :/ Czwarty: To już się robi wkurzające. -.- Piąty: *wychodzi wściekła z namiotu* WYŁĄCZCIE TEN JAZGOT!!! >___<'''
[obóz miał tematykę kowbojską - moją ulubioną XD - żeby nie było]
---
Okej, trochę sobie powspominałam... xDDD A więc to są zestawy pt. Ready to go pets. Jak się domyślam, zestaw z dalmatyńczykiem jest z roku 92, a ten po prawej z 93. :3


Ready to go pets - kociaki. ;) Ahh, wyobraźcie sobie takie dodatki do każdego LPSa G2! *.*


RTGP - chomiki? O.O'' Woah, fajne! xD
Te papugi mają dziwne nóżki. T_T (RTGP of course xd)

Pet Presents - po lewej 92', po prawej 93'
93 niestety nie skompletowany. ;p 


OMG jakie fufne myszki!!! *w*
Te łaciatki boskie! :D A te labirynty to pokrywki do klatek, choć to pewnie wiecie. xD

Żółwiaki! Yay! :D

Nie za małe dla nich te domki..? O.o'''

Kennerowskie Mommy & Babies. ;p

Oraz ich kocia wersja. Słodko! :3

A także psia... OMW. xD

Yay! 
Pierwszy 'większy' domek, czyli Najmniejszy Sklep Zoologiczny! xDDD

Zacna wanna. ;pp

Care Center Playset, ale chyba niekompletny. ;p
Czy te kotki mają wszy? O.o'' Mam wrażenie że je się 'usuwa' magicznym sposobem. :>

Fajny domek! *.* I ten kotek z fuzzy ogonkiem... :3

My Real Pets 92'
I <3 My German Shepherd..? xDD Fajna smycz. ;)

Tu jest boskie legowisko!!! *_*
(My Real Pets)

Uszka ma fajne. :D Smycz z brokatem. xD

OMG TO JEST ZACNE I JA O TO CHCĘ MIEĆ. JA TO CHCĘ MIEĆ BARDZO. *_* 

WAIT A SEC!
Kennel? O.O'' Oł Maj Kat. O_o'''

Wersja z roku 94'

Pets On The Move
Fufne króliczki. :3

Ach, jaki zacny zestaw! <3
Ta karuzela! xD

Star Styles Pet Salon.
Uuu niezły! *.* Ma wybieg dla modeli. xD

Clubhouse Kitties! :3
Fajny zestawik. <3
~~~
Dobra, koniec notki, bo pora spać. xD Może dalsza część jutro. ;p
~NarQ

16 komentarzy:

  1. I <3 Star Styles Pet salon! Wybieg! Oh, I <3 it! Ja to chcieć mieć. xD
    - Promienista

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww, uwielbiam te piosenkę xD
    Tez lubię tematykę kowbojską~! XD
    Wszystko co związane z farmami i z Dzikim Zachodem C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najbardziej podobają się te chomiczki ^^!

    OdpowiedzUsuń
  4. Koty są fajne,ale G2 lepsze.No ale to też może być.Kocie Mommy&Babies jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Myszki i wszystkie zestawy My Real Pets - *-* Cem je :c

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny jest ten co ma fuzzy ogonek i myszy z żółwiami :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerepach z Michałową.?! Niee. Wogóle WoW, że z Lodzią jest! Ale ja go kiedyś lubiłam.. Hehe. Ranczo forever! Będzie siudmy sezon! : D
    A notka... GeNiAlNa! Jak zawsze ; D



    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie nowa notka.

    http://swiatlps.blogspot.com/


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chce takie dodadki teraz do LPS.Są super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś były takie fajne dodatki *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. July ja słuchałam tej muzyczki i po 4 razie nie mogłam znieść

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahhh... przypomina mi się dzieciństwo. Z oryginalnych LPSów miałam Ready to Go kotka (białego z niebieskim transporterkiem), chomiki, papużkę (tak przy okazji te nóżki miały swoje zastosowanie - jak się dociskało na dół to papużka machała skrzydełkami), mamę-kotkę z kociakami i parę szczeniaczków. Niestety wszystko to mi poginęło z biegiem czasu, czego po dziś dzień strasznie żałuję... ;_;

    Dodam jeszcze, że oprócz tych zestawów Kenner wypuściło jeszcze kilka innych m.in. zestawy z egzotycznymi zwierzątkami typu małpki, zebra, tygrysek, panda itp. Kiedyś miałam katalog ze wszystkimi dostępnymi zestawami LPS (jako dziecko miałam w zwyczaju prosić sprzedawców w sklepie o katalogi z zabawkami), ale moja mama go wywaliła. Eh... takie życie. :P

    Przy okazji ten Pet Salon to przerobione Hasbrowskie Pretty Parlor z pierwszej generacji My Little Pony (http://mylittlewiki.org/wiki/Pretty_Parlor) - zresztą nie pierwszy to raz kiedy ten oto wzór został wykorzystany. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie mozna to kupic jak w ogole mozna? :3

    OdpowiedzUsuń
  14. A TEJ MUZY TO JA NIE ZNIOSĘ!;-;

    OdpowiedzUsuń