środa, 29 sierpnia 2012

73. Coś o Dinku ;)

Hey Cherilee, Cherilee... <3



Howdy~
Maaaam good news! Znalazłam kamerę. *_* Nieużywana była przez kilka lat... Ale może uda mi się ją odpalić, zrobić jakiś filmik i wrzucić. ^^'' Próbowałam aparatem, ale... Noż kurde! Jakość jakbym nagrywała pralką! -.-'' Już mój telefon ma lepsze makro filmowe, jeżeli mogę się tak wyrazić. ;p

--- 
PS, jak zwykle pewnie dwa. Albo mniej. xd

Taka Lew: 
Taa, to wilk. xD Już myślałam że zapytasz czy pies. XD

EDIT: How much comments! <3

CzikraLPS:
Bo to sesja Locki. ;p
I tak, na Piotrusia też przyjdzie pora. ;p
Hmm ja w czytaniu ich nie widzę problemu, ale skoro ty tak, to napiszę. Jutro. ;p
Wątpię bym zrobiła jej Ask, bo nie jest ani ulu LPSem ani nic szczególnego w niej nie widzę. XD Chociaż może kiedyś..? (Ahh July, w tym tempie każdemu zrobisz Ask, tylko nie sobie :c)

PaulinaLPS:
Też go lubię, ale na niego za wiele osób się rzuca. XD Ikuś, Ikuś! <D

~~~
Dziś opowiem wam o moim trzecim LPSie - Dinku. 

Dinek <3

To mój trzeci LPS. W sumie równie dobrze może to być LPS czwarty bądź piąty, bo był w tubie razem z Rózią i Mają. ^^ O w takiej:

To ta po lewej. ^^

Dinek ma ok 10 lat. W sumie sama nie wiem skąd się wzięło jego imię. O.o'' Od początku wiedziałam że to iguana/jaszczurka. :p 
Jest trochę wredny, trzyma się razem z Tymkiem (wąż, on już serio jest wredny i złośliwy). Dinek jednak tak naprawdę jest dobry i łagodny, ale jest wredny ze względu na Tymka. Kiedyś był zakochany w Wisełce (pająk o_O) ale już mu przeszło. Chodzi do podstawówki i niestety przez swoje lenistwo ma okropne oceny. Lubi bawić się na dworze. Nie ma rodziny, niestety. ._. Uwielbia arbuzy, ma do nich słabość. Często się zdarza, że w zamian za wykręcenie jakiegoś numeru Tymek daje Dinkowi kawałek arbuza. Takie małe przekupstwo. ^^ Jego pełne imię brzmi Dinosław, ale ja skracam to do Dinek, Dinuś itd. :3

Sprawy formalne :p

Dinek ma numer #499 oraz jest z serii Littlest. Nie miał przy sobie żadnych dodatków, ponieważ był w tubie, jak już wspominałam. Posiada szary magnes.


Był pierwszym chłopakiem w mojej kolekcji, a także pierwszą i na razie jedyną iguaną. :[ Do tej pory nie zdołałam dobrać mu rodzinki. Lubiłam go, ale nie jakoś specjalnie, nigdy nie był moim ulubionym LPSem. 

Ogólna ocena:
Jest słodki. <3 Za żadne skarby z nikim bym się nim nie wymieniła, to jeden z moich pierwszych LPSów! Wiążą się z nim olbrzymie wspomnienia. <3 Dostałam go na Dzień Dzień w 2008 roku, jakby kogoś to ciekawiło. :3

---
Sorka, dziś notki u Szarika nie będzie, nie wyrobię się. D:
~NarQ

13 komentarzy:

  1. Dawno nie opisywałaś swoich LPS.Dinek jest fajny,ale jak dla mnie to wygląda na starszego niż 10 lat.Mam iguanę (inną)i w zabawie ma koło 50 lat :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny jest, też go mam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka!Ładne LPS-y!
    Pozdrawiam!
    Bland Pet

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam tą jaszczurkę. Tylko, że u mnie to dziewczyna. XD
    MÓJ BLOG MA NOWĄ NAZWĘ!!!! UWAGA, UWAGA!!! http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna notka.Też mam tą iguanę.

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam tą jaszczurko-iguanę,July lubisz Jule?

    OdpowiedzUsuń
  7. Na Dzień Dzień xD
    Taa, iguana jest w tubie po lewej. Mojej lewej, czy Twojej lewej?xD
    Mam podobną iguankę, Tęczusia(xDD)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam tylko jedną igułanę ; ) taką z pocztówek.



    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam iguany, chodź powinnam mieć bo w większości serwisów internetowych nazywam się iguana. Muszę se kupić!
    mARTyna

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś takiego miałam.
    teraz ma go mój kuzyn(bo chłopcy niektórzy też lps zbierają)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam Dinka i Tymka :p A tak całościowo to mam 4 iguany O.o Łał
    Fajna notka.U mnie NN!

    OdpowiedzUsuń