czwartek, 23 sierpnia 2012

70. Oceny mrówkojadów :D

Yay! Niedługo 20 000 wejść!!! :DD



~Howdy!
Sorka że przez kilka dni nie było notki ale nie było czasu. ;c Zresztą nie bardzo mi się chciało. xd Siedzę teraz w balerinach przed kompem bo muszę je rozchodzić przed weselem. xDD
---
Dziś oceny o które byłam proszona trzykrotnie od baaaardzo dawna. xD Jak zwykle zapominam. ;p 
Mrówko żercy!!! xD

Fajne są. ;D Oczywiście nie mam ani jednego. ;_;
No więc zaczynamy ocenianie. ;p

Pierwszy mrówkożerca. :D
Oczy 9/10 Pff nie lubię takich falek. xD
Kolor 10/10 No boskii :D
Razem 9'5/10 Kupiłabym xD

Zauważyliście że wszystkie mrówkojady mają takie znaczki przy przednich łapkach..? O.o''
Oczy 7/10 Morskie? D: Niech będą.
Kolor 7/10 Szału nie ma. P:
Razem 7/10 Jak ja lubię wszędzie dawać 7/10 XD

---
Hmm... kurczę, dlaczego od godziny przeglądam rysunki z Artemisem Fowl'em miast pisać notkę..? O_o''
---
Cutesy? Wootsie? Have you even met me..?

Oczy 5/10 Tu nie widać, ale mają zeza. D:
Kolor 7/10 I ponownie - szału nie ma.
Razem 6/10 

Plus mrówkożerca z G3. xP
Oczy 8/10 Mimo że z G3, nawet ładne.
Kolor 4/10 Nie podoba mi się, ale jest dużo pokolorowany jak na BB. ;o
Razem 6/10

Czyżby to było wszystkie mrówkojady..? Owszem. ;c
---
PSy. :D

Anon.:
Ask Wolpy nie wiem, bo już było. ;p A Ask Parvati na pewno będzie. xD

BullcioManiak:
Jasne, spoko. ;p W końcu Szarik to nie takie oryginalne imię. Jednak irytuje mnie gdy ktoś nazywa collie tak samo, więc dzięki że się zapytałaś. xD

Anon:
Małopolska. P:

LPSsąSuper:
Poszperaj w Ustawieniach Komentarzy. Tam jest wszystko.

---
No i to tyle na dziś dzień. ;p
~NarQ

13 komentarzy:

  1. fajna notka i kiedy nn u szarika

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Obozie jeździeckim moja kol cały czas śpiewała: Wypadłam z wozu, pobiegłam do domu, otworzył mi mąż i uwierzcie czy nie miał wąąąąsyyyy xDD A tak do tematu notki- Mi najbardziej podoba się pierwszy :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego ostatniego nigdy nie widziałam.. Mam tego trzeciego. Ma na imię Tuti. : D Marzę o tym pierwszym.
    Ask Paravati.. < 3 Nie mogę się doczekać. ; )



    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki.To ja cię prosiłam,bo jestem MrówkojadoManiakiem XD.Serio.Niestety na razie mam tylko trzeciego,ale mam nadzieję,że to się zmieni :).Chyba postaram się tego z BB seria 7 wymacać jak u mnie będą.A jak się pytałam o Ask Wolpy to nie wiedziałam,że było.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprawdziłam i NIE BYŁO ASK WOLPY.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna nota dzieki za radę :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super notka!Z ocenami się zgadzam!
    Pozdrawiam!
    Bland Pet

    OdpowiedzUsuń
  8. Te oczy mrówkojada z G3 nie są złe bo nie mają aż tak dużo rzęs! Na szczęście...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, czemu, ale lubię oceny w Twoim wykonaniu. xD
    PS Wróciłam na bloga! lpspetwood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zobacz Na catrin-lps.blog.onet.pl co do notki nie mam mrowkojada Ale 1 post żle nazwany xD to pa

    OdpowiedzUsuń