sobota, 4 sierpnia 2012

59. Nowości

Połowa waka-waka za nami... :<



Howdy~
Dziś trochę poszperałam i znalazłam stare nowości. O.o'' Mogliście ich nie widzieć, więc postanowiłam wam je pokazać. ^^
[image]
Moonlite Fairies - Księżycowe wróżki
Takie... przezroczyste? O_o

[image]
Dziwny... Królik..?
Świeci w ciemności. ^.^

[image]
A to... chyba coś w stylu Deco Petków, bo można udekorować im skrzydła. ;p

[image]
Yyy... Blythe, królowa punkowców..? XD

[image]
Star Wink & Star Blink Fairy.

[image]
Moon Shimmer & Moon Wink Fairy.

[image]
#B49 & Star Gleam Fairy
[image]
Tył opakowania xP
[image]
No comment. O_o''

[image]
Ładnie ją narysowali. xD

Jeszcze pluszaki... .3.
[image]
OMG o.o
[image]
Ta jest taka sobie...

[image]
A ta najlepsza. :D

[image]
To też świeci w ciemności... Chyba...
[image]
Śpiewający kot. O_o''

[image]
Jakieś przymulone wróżki... 

To wszystko co znalazłam. :d
---
PSy:
Vilczósia: 
Jest jeszcze fioletowy pers, niebieska mewa, zielony gekon, żółta pszczoła, tęczowy misiu, różowa sowa, niebieski królik, żółty mops, żółto-brązowy jamnik, fioletowy bóbr, fioletowa małpka, żółty świetlik, pomarańczowy tabby cat, różowy kotek, niebieski pudel, jasno niebieski delfin, żółty osiołek, odblaskowa papuga, szara myszka, zielony żółw, kolejny żółty mops, różowy maskonur oraz oczywiście różowa świnka morska. :P Duużo tego.

Bland Pet:
Naszyjniki kupiłam w House. ;) 5.99 jeden.

~~~
Hmm... i to tyle. :D
~NarQ

10 komentarzy:

  1. ta blythe wygląda jek wiedźma

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale brzydkie te nowości...Jedna z tych Blythe ma włosy skręcone w jakies wałki ;O

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta Blythe z wałkami z włosów wygląda jak kosmitka.XD
    Nic chyba mi się tu nie podoba.:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam że jest ich aż tyle!
    Pozdrawiam!
    blandpet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam już xp Mi się wszystkie podobają :33

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah. Dzięki. Na nicole widziałam tego maskonura. Myślałam, że on jest z jakiegoś zestawu, a nie z BB! Szósta seria chyba ma najwięcej różnych kolorów. A te nowości... wróżki się teraz złączyły z LPS g3. Wcześniejsze były lepsze.


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  7. no comment
    ~Lili555

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam twój blog ,ale muszę to powiedzieć... ŻAL! (chodzi o LPS'ki)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukam śpiewajacego kotka wie ktoś gdzie moge kupic potrzebuje dwóch sztuk bo dzieci mi zyc nie dadza :) a może ktoś ma na sprzedaż

    OdpowiedzUsuń