środa, 1 sierpnia 2012

57. Oceny wyderek

Ech, dziś szybka notka, bo może pojadę na większe zakupy. ;)


Howdy~
Nie przedłużając, pewna osoba prosiła mnie bym oceniła pewne słodkie LPSy - wydry. <3 Lecz najpierw chcę napisać...

PSy:
Py$ka:
Nie wiem jak się zmienia kursor. xD Sorki...

Ka,ka:
Ale królików jest strasznie dużo. :<

~~~
No dobrz... Nie wiem co mam jeszcze napisać, więc... zaczynamy!


Całe 5 wyderek. c:


Pierwsza z SEP. <3
Oczy 9/10 Słodkie, ale ciemne! D:
Kolor 10/10 Naturalny i cieniowany <3
Razem 9'5/10 Przesłodziutka! Muszę ją kiedyś zdobyć. ;D


Widziałam ostatnio ten Gift Set!
Oczy 8/10 Prawie takie same jak u poprzedniczki. O_o''
Kolor 9/10 A niestety za nienaturalność ;p
Razem 8'5/10


O_o''
Oczy 7/10 Słodkość jedynie uratowała...
Kolor 3/10 Dobry Boże... D:
Razem 5/10


Jakaś dziwna. ;o
Oczy 3/10 ... Jakie kolory
Kolor 7/10 Spoko...
Razem 5/10 Znowu..?


Ou... o_o
Oczy 10/10 Fajne xD
Kolor 7/10 Nawet spoko ;p
Razem 8'5/10 Nie jest źle. P:

Wiecie jakie imię pasuje mi do wydry..? Merci. O.o'' Nie wiem czemu, mam ochotę tak nazwać wydrę. xDDD
W każdym bądź razie...
~NarQ

15 komentarzy:

  1. Ja mam tą trzecią (brokatową). Nie wiem czemu, ale najbardziej mi do niej pasowało imię Saga. ; )


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tą ostatnią z,tuby.Ma na imię Lucy.Chcę tą z SEP i tą z dzienniczków kolekcjonerskich,ale jej na pewno nie zdobędę:(.Czemu w Polsce ich nie ma?:(

    OdpowiedzUsuń
  3. To na końcu to miało być :(.Nie wiem czemu tak wyszło...

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż chyba chce wszystkie!xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie są wydry, ale w ogóle nie widać ich w sklepach.
    Jak ktoś z was wie gdzie je moge dostać,to proszę o odpowiedź na moim blogu : blandpet.blogspot.com

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam drugą i piątą.Zapraszam do mnie na:www.lps-gienio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie mam żadnej wydry :CC
    Miałam okazje kupić ta SEP i brokatową T_T

    OdpowiedzUsuń
  8. Super mam tą drugą i dzięki bo ja prosiłam o ocenki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow super nocia ;)Słodziutkie wyderki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chciałabym tą białą.
    Czytałam gdzieś, że żywe wydry porywają małe dzieci z plaży, tam gdzie żyją, a robią to po to żeby mamy tych dzieci przyniosły im jedzenie. Albo też rzucają w plażowiczów kamieniami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś głupia july
    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  12. July nie jest głupia! Niby czemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak by co ja nie napisałam tego "Jesteś głupia july". Ktoś po prostu użył mojego podpisu. A July nie jest głupia tylko ten ktoś kto tak napisał jest głupi.


      Vilczósia.

      Usuń