wtorek, 31 lipca 2012

56. Coś więcej o Wioli ;)

O, Scootie. ;d Ale mi się nie chce pisać notki D:



Howdy~

Dziś opowiem wam coś więcej o moim drugim LPSie. ;) 
Aaaaaand! THEY'RE GOOO~!

---

Wiola to fioletowa kotka Tabby Cat. Ma numer #576 i jak już wiecie, jest moim drugim LPSem. Dostałam ją... na komunię. O_o'' I mimo że było wiele więcej fajnych prezentów (w tym rower <3) to sądzę, że z niej ucieszyłam się najbardziej. (taaa, dziwne ze mnie dziecko)

Jako dodatek miała różową obróżkę (na zdjęciu). Wiola jest z serii Littlest (najmniejsze). No i pochodzi z jedynek. xD 

Nasza kotka ma ok. 30-40 lat i - niestety - jest starą panną. Może kiedyś to się zmieni... ;) Ma brata James'a (tabby cat #816), szwagierkę Lenę (shorthair #815) i dwóch bratanków - Nermala (kociak #1301) oraz Emila (kociak #1818). 
Jej najlepszą przyjaciółką jest Pamela - pers #371 - która jest sekretarką królowej Suzy oraz zastępczynią Wioli. :3

Sama Wiola pracuje jako... Zastępczyni królowej Suzy. W takim wypadku możemy powiedzieć, że Pamela jest zastępczynią zastępczyni. xD''

Kiedyśtam bawiłam się, że Wiola ma dwójkę dzieci - Mruczka (podróba LPSa ;p) i Błyskotkę (na pewno ją znacie xD). Ale ta zabawa mi się znudziła. :d

Wiola jest również fanką książek. Czyta wszystkie książki - od fantastyki naukowej po komedie romantyczne. 

No i to wszystko co powinniście o niej wiedzieć. ^.^

Podoba wam się pomysł takich notek..?

Ahh mam pomysł, czas i zdjęcia do gazetki blogowej, ale chęci nie ma. ._.'' Znikły gdzieś. xd
~NarQ

12 komentarzy:

  1. Ciekawa ta książka xD Jak się zmienia kursor ? CO do notki powiem:Stara panna z kotem xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się pomysł na takie notki ,może zastosuje i u siebie xD
    Pozdrawiam
    blandpet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł.
    Jaka to książka jak można wiedzieć. ? : D


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się takie notki podobają.:)Niech będą częściej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Acha,kiedy znów będą oceny?Ja je lubię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś też zrobiłam zdjęcia na książce! :D Śliczny ten kotek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka kicia i fajny pomysł na notkę ;)
    http://nasze-littlestpetshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam zrobić gazetkę, ale za dużo było pomysłów na tematy do gazetki i ciągnęłaby się ona w nieskończoność xD
    Artemis..widziałam w Empiku xD
    Kojaży mi się z Artemidą, a przez to i z moją Fire xD
    NN u mnie i na Clarie.

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG ja chciałam napisać LongHairów z magnesami x.x ale jestem głupia :^

    OdpowiedzUsuń
  11. proszę o ocenki królików

    OdpowiedzUsuń