piątek, 13 lipca 2012

40. Moje figurki SEP

Drugi tydzień na obozie. ;3 Piątek trzynastego! O.O'''



W takim razie, w dniu dzisiejszym... Przedstawię wam... Tamtaratamtaram! 

Moje figurki Special Edition Pet! 
:dd Zacznijmy zatem.
Mój pierwszy SEPik - Szofi XD To znaczy Sophie. ^^'' 
Do dziś nie pojmuję, czemu dali jej taki beznadziejny dodatek - błoto x.x''

Surykatka fuzzy - Gabrysia xD
Tu akurat dodatki są spox. xd

Wąż Tymek (błyszczy się)
DLACZEGO TYLKO KOSZ?! >.<''

Tu już pojedyncze z nowszej serii. 
Nietoperz Sasha

Biedronka Betty. XD Nie no, nie mogę! Wypowiedzcie to szybko:
Biedronka Betty (Beti), biedronka Betty, biedronka Betty! XDDD

Scott. Zapomniałam jaka rasa...
Wiem że Scootie. XD

King Charles Spaniel David...
I znowu głupi dodatek - bo jeden. x.x''

Tu ponownie pojedynczy - tukan Tiki

... Dodatki do wielbłąda są okropne... Kosz na śmieci?! No wiecie co?!

I ostatni SEP. Z tego co pamiętam miałam tego kotka jako jedna z pierwszych. <3
Camila.

Tak, wiem, wiem. Mam mało SEPów T.T''
A wy jakie macie?
~NarQ

8 komentarzy:

  1. Mało SEP'ów! To ja mam mniej. Chciałabym Cavalier King Charles spaniela. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mało?10 to mało?Ja mam tylko 2:lwa fuzzy i różowego krokodyla(no chociaż na razie mam 53 LPS).

    OdpowiedzUsuń
  3. 10 nom rzeczywiście mało - ja mam wszystkie oprócz tej surykatki D:
    Fajna nocia ^^, zapraszam wszystkich na www.pamietnik-razmusa.blogspot.com - na chat i na konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty masz pełno SEPów! Ja nie mam wgl xD
    Sophie jest fajna ♥
    ~Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chciałam o tym napisać notkę xD
    Ja mam 37 SEP, to nie tak dużo ;d
    Nie mam surykatki, wielbłąda i biedronki ;_-;
    Baardzo chce mieć wielbłąda T^T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;___;*
      Teraz poprawiam bo wczoraj zapomniałam sobie zobaczyć xDDD

      Usuń
  6. moje urodziny to 13 lipca
    fishcleo

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam dwa, morsa i krokodyla.
    MAŁO??! Lol, kobieto... -.-

    OdpowiedzUsuń