środa, 11 lipca 2012

38. O Suzy

Heh, jeden z pierwszych zrobionych przeze mnie bannerów... ^^


Ahh, nie chce mi się już pisać tych notek. xDD

---
Wymyśliłam sobie, że od dziś w każdą środę bd opisywać wam jakiegoś mojego LPSa. ;3 Będę lecieć po kolei, czyli tak jak je kupiłam.

 A więęęęęc... Na pierwszy ogień idzie Suzy! <D

Najpierw jej osobowość itd. XD
Ta 30-letnia klacz ma na imię Suzy (no wow) i... jest królową Petville. Właściwie księżniczką, bo króla nie ma, no ale tam... Królowa brzmi dumnie! xD
Jej rodzina jest ogromna, ale w Petville mieszka tylko jej brat, Tyson (#2292). 

Lubi czytać książki (zwłaszcza w oryginale), najbardziej fantazy [HP, Władca Pierścieni itd.]. Jej drugą pasją są języki obce. Uwielbia się ich uczyć, poznawać nowe słowa... Z pewnością te umiejętności się jej przydają. xD
Nie lubi natomiast wyścigów konnych. Nie żeby ich zabraniała, jeżeli komuś się chce biegać bez sensu to niech biega, byle by ją do tego nie nakłaniali. 
 Najbliższą jej osobą jest jej brat, Tyson oraz Wiola, jej prawa ręka.
Poza tym ma numer #578 i jest z serii Cuddliest.

Pamiętam, że dostałam ją od rodziców, gdy byłam w drugiej klasie. Chciałam kota, ale wiedziałam że do wyboru były tylko konie i masa żab. xD
Jako dodatek miała marchewki, widoczne na zdjęciu pierwszym. ;3


I to wszystko na jej temat. :3 Do jutra!
~NarQ

3 komentarze:

  1. Roxette na banerku ^_^ XD. Śliczna ta Twoja Suzy, też ją mam :) u mnie to Werona XDDDDD.
    Zapraszam wszystkich na pamietnik-razmusa.blogspot.com -
    chat, NN i zgłaszać się do konkursu ^^ - komy bardzo mile widziane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Suzy jest ładna. ^^

    OdpowiedzUsuń