niedziela, 15 lipca 2012

42. O tubach

Nie ma to jak niedzielne śniadanko na obozie. <3

~Howdy!
Czy ja wam wspominałam, że obóz ma tematykę kowbojską? Dla mnie to istny raj!!! <333

Dziś zajmiemy się czymś, czego każdy ma przynajmniej jedną sztukę. ;)
Tuby LPS!



[po prawej stronie zestawy MLP FIM XDDDD]

Może parę faktów?
W każdej tubie znajdują się trzy (czasem dwa) zwierzątka, czasem powiązane, czasem nie. Tuba ma kształt... No tuby! XD Inaczej przecież by się tak nie nazywała! I tyle faktów. :d

Dodatki w tubach
Na początku były dwa, później tę liczbę zmniejszono do jednego... (zazwyczaj były to jakieś ciuszki, typu chustka na szyję albo czapka) A na końcu wgl ich nie było! 
Szkoda. :C Ja mam jedną tubę bez dodatków.

Na szczęście Hasbro wpadło na iście genialny pomysł, aby do naszych dodatków powrócić. ;) I tak się stało. c:

Teraz dodatki są trzy. Dodany został również jeden brokatowy LPS...

Który z czasem przerodził się w cuddly. x.x

Tuby na specjalne okazje

Przed państwem... Tuba Halloween'owa! Czarny kot, żółw trochę niezwiązany, ale królik ma strój ducha! O to chodzi! ;3
Tu już tuby z nowszej serii, podwójne. ;) Także z dodatkami!

Kolejna Halloweenowa. ;D


Tuba Carrefour

Brzydkie LPS, w dodatku tylko dwa... Jednak jest to edycja Carrefour'owska, nigdzie indzie takiej nie kupisz! 
Poza tym ta cena! ok. 15 złotych!!! :O

Sądzę, że o tubach wiecie już wszystko. ;)
~NarQ


9 komentarzy:

  1. sorry July , że nie komałam ale dopiero wróciłam z obozu . Przeczytałam kilka notek są super a a też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tubna nocia, ja mam dużo tub może z 20 o_O najlepsza kotek+nietoperz :D, zapraszam na NN na www.pamietnik-razmusa.blogspot.com i na chat u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tę tubę z kotkiem i nietoperzem, wszystkie 3 z serii z malowanymi oczami, taką z owieczką (jeszcze z serii ze znaczkami w oczach) ii...chyba tyle xD Jakbym se przypomniała do dopisze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to*
      Przypomniało mi się, że jeszcze mam tę drugą tubę Halloween'ową z pająkiem xDD Kupiłam ją w Rossmanie ;d

      Usuń
  4. Ja mam tubę cuddly z kłólikiem, boberem i chiuauą

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam trzy tuby.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam jedną i to Carrefourom więc mnie trochę obraziłaś. i tak za 15 zł moja mama pracowała w Carrefourze

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam dwie tuby. Taką starą z chartem, różową sową i motykiem oraz tą halloweenową z nietoperzem i kotem.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie mam ani jednej tuby i co :c
    Ale bym chciała z buldogiem, bo to moja nowa mania *.* :* <3

    OdpowiedzUsuń