wtorek, 24 lipca 2012

51. Ogłoszenia parafiaaalneeee!

Jakże słitaśnie, milordzie.



Ogłoszenia parafialne na pięćdziesiąty ósmy wtorek zwykły. 

Aww, wiem że będę tego żałować. :[ 
Ale założyłam sobie Skype'a i od razu mówię (okk, piszę xd) żeby używać go jedynie w sytuacjach, gdy ktoś nie ma GG, a chciałby się ze mną skontaktować. Bardzooo proszęęęę jeżeli macie mi tylko do napisania "Cześć jak tam" "Hejo co tam" to nie piszcie w ogóle, bo a nóż widelec właśnie przeszkodzicie mi w czymś ważnym. ;d To tak dla ogółu. A jak brzmi ten adres..? :p

Jolly.July 

Kurr nie cierpię tych kropek... >.< 
Jakby nie mogło być bez nich. :C Ładniej by wyglądało, o!

~~~

Uporządkowałam moją skrzynkę... Znaczy email. xD 
Iiii... od dawna miałam taki pomysł, by zrobić jeszcze dwa tematy na blogu... Mianowicie:
~ Wasze rysunki
~ Wasze filmiki

O co wgl kaman.

W jednym dniu tygodnia byłyby dwie notki. Jedna z nich miałaby temat...
Wasza twórczość

(teraz jak tak myślę to mogłabym jeszcze zrobić Wasze Zdjęcia XDDD) 
W tej notce znajdowały by się WASZE RYSUNKI! ;)
Wystarczy, że wyślecie mi na adres kubuska333@gmail.com email z załączonymi rysunkami (choć wolałabym linki do już przesłanych). Tytuł musi być RYSUNKI LPS !!! 
Dołączacie wasz nick, możecie krótko je opisać. [ale krótko, nikomu nie będzie chciało się czytać kilku esejów w jednej notce ;p] 

PRZYKŁAD:

Siemka. Tutaj Magiczna234, oto moje rysunki:
[link] 
To jest mój ulubiony LPS, Jamie. Wiem, jedna łapka mi nie wyszła, ale nie chciało mi się poprawiać...
[link]
A tu kotka Rose wśród kwiatów. Uwielbiam ten rysunek!
[link]
To rysunek mojego psa, Choco (żywego xD). Przerobiłam go w LPS. ;D

To tyle moich rysunków, może jeszcze coś wyślę. 
~Cześć!

Na tej samej zasadzie wysyłalibyście swoje filmiki. Czy to nie idealna reklama? ;) 
Jeszcze nie wiem czy to wypali, moi drodzy - wszystko zależy od was!!! No niestety, jeżeli prace wyśle mi tylko jedna osoba, to notki po prostu nie napiszę - i z głowy.
Ale ja jednak twierdzę, że to dobry pomysł. Rysunki mogą być zarówno komputerowe, jak i rysowane na kartce, technika dowolna. xD 

No to tyle. Sorki że notka znowu taka nijaka, ale aparat rozładowany no i bardzo chciałam pokazać ten pomysł. ;)
~NarQ

8 komentarzy:

  1. zrób taki konkurs na reklamę bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Znowu wezmę się za rysowanie! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomożesz mi? T^T
      Bo spodobały mi się te stworki po prawej i też sobie takie zaadoptowałam (nie takie same i nie, że kopiuję od Ciebie, mi się tylko spodobały) ale za Chiny nie wiem jak je dać na bloga ._. . Proszę pomóż mi T^T

      Usuń
  3. Co się July stało ,że tak mało komentarzy na temat notki ? Tak,tak na pewno coś narysuję ale nie wiem kiedy bo w następnym tygodniu lecimy na wakacje do Hiszpani na 2 tygodnie i nie wiem czy mam barć laptopa.
    Py$ka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za info !!
    Zapraszam do siebie , ja dopiero zaczynam ale czekam na wszystkich chętnych !!!
    http://blandpet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł xD Postaram się coś wysłać, ale ja brzydko rysuje ;c
    ~Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki ;D Na pewno coś wyśle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł. : D
    Można ocenki wyderek. ; )

    OdpowiedzUsuń