wtorek, 10 lipca 2012

37. Moje pluszaki

Ou, chihuahua! xD



Oh, dziś... Wtorek? Chyba taaa... xD Muszę się ogarnąć. x.x''

Dziś postanowiłam pokazać wam moje pluszowe LPS. ;3 Są trzy - wszystkie oryginalne! ^^

Mój pierwszy pluszak - Milena. 
Jest VIP'em, była nawet zarejestrowana na stronie, ale szybko mi się to znudziło (no okk, jakieś pół roku grałam ;d) a poza tym członkostwo mi się skończyło. :/

Milenę dostałam gdy miałam jeszcze ok. 20 LPS. Bawiłam się wtedy że chroni miasto przed Barbie. XD
Pamiętam że była moim pluszakiem do spania no i... twarda była. Bardzo. XD

Drugi pluszak to Kurczak.
Grr... A ma napisane że jest kaczką. ;d  
Dostałam go jeszcze przed mikołajkami. :3


Mia...
Mój najnowszy pluszak - dostałam na mikołajki. XD
Niby jest VIPem (z tych nowszych, nie LPSO tylko VIP!), ale nie ma obroży. O.o''

Tu dowód, że nie ma obroży.
Chcę jeszcze tylko dodać, że tej obróżki właściwie nie da się ściągnąć. Pamiętam, że samo wyciągnięcie kodu od Mileny było mordęgą, a co dopiero ściąganie obroży (które się nie udało ;d)...
Mój palec się wciął. xDDD

I to by było na tyle. ;)
~Narq

10 komentarzy:

  1. Nie mam żadnego VIP'a. x.x Ten ostatni jest super. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam chyba z około 20 przytulanek, ulubione - pingwin i kurczak XD.
    Zapraszam do mnie www.pamietnik-razmusa.blogspot.com - powrót chatu i niedługo NN oraz konek z nagrodami ^_^.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam 3 VIP'y: ważkę, królika kremowego z różowymi uszkami i różowa kotkę :3
    Mój pierwszy to był królik <3
    A ostatni to kotek który był moim marzeniem i mam go :3
    Kupiłam ją w Sędziszowie Młp. , miałam wtedy kupować zestaw z krówką z fioletowymi uchami i z świnką ale zobaczyłam przy kasie tego VIP'a i wybłagałam mame :3
    Kosztowała 70 zeta xd
    Nazywa się Kejti XDD
    Ważka nazywa się Ważunia XDDD
    A królik...albo nie nazwałam, albo zapomniałam o.O''''
    A moje marzenia z VIP'Ow to: twoja Milena :3, jamnik i brązowy królik ^^
    Mi rodzice kupili ważkę i jak ją znalazłam (ukryli pod kołdrą na łóżku w pokoju xDD''') to zobaczyłam, że nie ma kodu tylko samą obróżkę! O.O
    Kradzieje ! D:<

    U mnie NN ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. U MNIE NN ZAPRASZAM
    PAMIETNIK-RAZMUSA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ;) Ja nie mam żadnego :c Mi się podoba ten pierwszy!
    Słodziak <3
    ~Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma mam 7 pluszaków. W tym 4 VIP: konia, chomika, jelonka i pieska. u mnie NN:
    http://naszekochanelittlestpetshop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatni ma obroże kłamco

    OdpowiedzUsuń