wtorek, 3 lipca 2012

31. Już doszły c:

Wakacje mijają... powooooooli. ;d



Howdy!

Ahh, brak wstępu bo nie chce mi się wymyślać. ;d
~~~
PSy:
LPS_Kochane:
Mogę, ale teraz rzadko jestem na kompie. ;d

Ka, ka:
Nie znam takiej piosenki/arki. o_o

Razmus:
CO GDZIE JAK KIEDY?!?!?!?

~~~

Byłam u kuzynki na dwa dni, tłumaczę od razu brak notki. ;d No i w międzyczasie przyszła koperta z moimi nowymi figurkami. <3 
Oczywiście aparat rozładowany - zdjęcia zrobione telefonem. xd

Oto Larissa. ^^ Pudelek realhair. (+ moja pierwsza suszarka xD) Niby normalny, lecz...

NIE MA NAWET DZIURY NA MAGNES!!! O___o'' 
To wgl możliwe???

Przyszedł również Dan - cały i zdrowy, z czerwonym magnesem. ;d

A także Yang, tyle żeee...

GRRR MA SZARY MAGNESIOR! -.-

Hasbro, jak można?! @_@''

No i zdjęcie z moją trzecią mychą. ^.^
By the way, Yang zyskała ksywę Angel. xD


Ohh dobra muszę kończyć. ;/ Wypowiadajcie się w sprawie Larissy. Naprawdę, nie wiem co o tym sądzić. T_T
~NarQ

19 komentarzy:

  1. Dziwne to. Może napisz do kogoś tam (xdddd), od kogo kupiłaś.
    PS Bardzo ładne imię - Larissa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta Larissa ^^
    Ja nie wiem czemu ona nie ma tej dziurki o_o
    NN u mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny ten bokser. Też chciałabym bym go mieć xD Jest słodki <3
    ~Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
  4. to wejdź na you tube i wpissz ma cherie

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym mieć te petki....
    Ile ty masz tych z red magnessami?
    Ja z ok. 30...
    Tak, już dawno przyszło te 100...
    Mamcia poluje new aukcje -_-"

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak samo jak LPS bez napisu LPS.
    Często Hasbro zapomina.
    Zależy też czy stary rocznik:)
    Albo jaka seria...
    Ja mam kotka bez napisu
    Chyba że były właściciel go zaspawał:)

    Wiesz że mogłam kupić tego pudelka lub dwie nocie dalej tego też realhair...ale się spóźniłam:(

    POZDROWIONKA I CIEPEŁKA NA WAKACJE:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takich cn, 10-15, no ale wiesz, widzisz po wyglądzie...
      Ja mam takiego króliczka białego z czrnymi łatami, ma przekręcane oczka, chyba BM go ma ;P

      Usuń
  7. Why..? Nie ma dziurki..? Dziwne. o.o Nie wiem, czym nas jeszcze hasbro zaskoczy... @.@"

    OdpowiedzUsuń
  8. MAM NOWEGO BLOGA!!!!!!!!!!!!!!!
    ZAPRASZAM!


    http://lps-czikry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej...a jak się robi tak na blogu że są takie obrazki i dopiero się klika zobacz więcej?
    Bo ja mam taki chyba inny szablon ale mogę jbc. zrobić innego bloga(luknij i zobacz czy się da pliss:)
    Odp.pliss

    OdpowiedzUsuń
  10. Aha LPS_Kochane to ja CzikraLPS

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeah! Chihuahua jakimś cudem już doszła! Nie wierze normalnie.
    A tak do notki to jak zawsze świetna! Dan i Larissa śliczni. Yang też tylko te różowe oczy... a co tam! Yang też śliczna. ; )

    Komentarz dodała: Ta co o LPS #1 pisała. Heh i się zrymowała : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej wiesz gdzie można kupić LPS #1? odpisz proszę !

      Usuń
    2. Poszukaj na ebay-u, na Allegro. LPS #1 jest w dwójkach z buldogiem (tym starym) lub w jedynkach. Ja kupiłam na ebay-u w jedynkach i oryginalnym opakowaniu bo dwójka w opakowaniu (oryginalnym) kosztowała (na ebay-u) 300zł! Chyba że dwójke chciałbyś/abyś używane to za 40 będzie. Na Allegro sama chihuahua używana na licytacji się sprzedała za 7.50.

      Usuń
  12. MÓJ ŚLEDŹ (LONGHAIR) też nie ma dziurki ;P, więc to normalne XDD. Śliczne lps, zazdroszczę ci tego pudelka :C, bo żadnego takiego nie mam. Co do tego wilka to Ci wyślę jutro zdjęcie na GG, to zobaczysz jak wygląda ^_^. Jest słodki, tyle tylko powiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam tego twojego Tofika (u mnie to Szarik) i on nie ma napisu /zdarza się/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też mam coś dziwnego, mój buldog Czaruś nie ma napisu LPS O.O
    Tak, moja BFF ma go też i ten jej ma ten napis.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecież twój pudelek ma magnes, w oku -.- Przecież to pisałaś kilka miesięcy temu -.-

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam takiego pudla. Tyle że mój ma czerwony magnes.

    OdpowiedzUsuń