czwartek, 26 lipca 2012

52. Problem spanieli

Ahh, brakowało mi wczorajszego pisania notki. :[



Howdy~
Nie było wczoraj notki - bo były tylko 3 komy. -.-'' Naprawdę stać was na więcej!  Całe szczęście, że doszło jeszcze kilka. ;d Nie żeby coś, ale były czasy że pod notką było 15 kom. :/

---
PSyyy:

paulinaLPS:
Uhm... Chwila, mogę ci źle powiedzieć... (bo piszę z pamięci) Wchodzisz w Adoptions --> My Adoptions i każdy stworek ma swój kod HTML i BBCode. Na blogu umieszczasz ramkę HTML Code i wklejasz tam kod danego zwierzaka. Niestety nie umiem tego lepiej wyjaśnić. XD

Anon:
Niestety jestem zawalona zamówieniami. xDD Ale postaram się zrobić. o3o''

Btw. dostałam tylko jeden email z rysunkami. xDD Lol, już myślałam że nikt nic nie wyśle. x3x'' Mam nadzieję że to nadrobicie, bo zapowiada się fajna notka. ;3

~~~

Ahh, no cóż - aparat rozładowany od kilku dni, a nie mam ochoty na żadne oceny ani filozofie na temat zestawów... Soooo... TO THE MOOOOOOON  Taa, wiem, nie powinnam oglądać zrytych filmów... o3o''

POBAWMY SIĘ W FILOZOFA! 8D


Spaniele. Ponoć ładne i, niestety trudne do zdobycia. Uważane powszechnie za... blachary i plastiki. Dlaczego? Uhm...

(bez komentarza)

Podobno moda 'na spaniela' zaczęła się od endi101 [pewnie źle napisałam nick, sorki, ale wiem, że oprócz otwierania LPS i Miłość Rani nic tam nie ma]. Czyżby..? 


Przecież spaniele same w sobie są urocze! Mam jednego... i naprawdę sam kształt jest uroczy! A te uszy... Można je porównać do falujących włosów! ;) 

Ale wróćmy do spanielowej mody. 

Z tego co oglądałam... PRAWIE KAŻDY POPULARNY SERIAL LPS MA SPANIELA W ROLI CO NAJMNIEJ DRUGOPLANOWEJ!!!

~ Popular 
~ Miłość rani (tam to już wszędzie są spanielki)
~ Istoty (okej, tego możecie nie znać, bo to stare i niestety usunięte z YT, ale odnowioną wersję można obejrzeć u SagiraLPStv)
~ Szkoła Diabła z Krwawej Ręki 
~ The Cheerleaders Team (tam też spanielek bez liku)

Otwierań spanielków też jest bez końca... Skąd one je wgl biorą..? 
Z Allegro oczywiście, gdzie ceny sięgają nieba...


Chyba nie muszę wymieniać dalej..?


Prawdę mówiąc, muszę przyznać, że moda na spanielka nieźle się trzyma. Kiedyś to konie leciały po 20zł jeden, a teraz przyszła pora na te psiaki...


No dobrze, ale czy spaniele są aż tak "słitaśne"..?

Według mnie, nie lubienie spanieli "bo te dzieciaczki je loFfciają i one są popularne" jest żałosne. To tak, jakby nie zbierać znaczków "bo mój sąsiad je zbiera i się nimi chwali".  Albo inaczej! 
"Nie słucham Katy Perry bo jakieś trzecioklasistki śpiewały jej piosenki na szkolnym idolu" (przykład z życia wzięty)

roflroflrofl


Ehh, mam za dobry humor na filozofię...

Popularne imiona dla spanieli:

~ Katherina
Większość pewno wzięło to imię z opowiadania "Katherina's Salon" na moje-lps-blog. ;p Czy pasuje do spanieli? Według mnie średnio.

~ Miranda
Endi-pendi! Oto Endi-pendi z Lubi-Lu! Miś pluszowy Teddy też jest tu! ~ OMG Kto mi napisze z jakiej bajki to było dostanie loda z polewą czekoladową. rofl
(imię oczywiście z Miłość Rani)

~ Lady 
Imię z bajki Disney'a - Zakochany Kundel. Chciałam tak nazwać spanielkę. :C

~ Cocka
Nie mam pojęcia... Zauważyłam to imię najpierw u Weroniki z littlest---pet---shop. Potem pewno powędrowało dalej w internet. P:

Dobra, przypomniało mi się Endi-Pendi i nie jestem w stanie dalej pisać notki. xDDDD
~NarQ

26 komentarzy:

  1. Zapraszam do mnie
    masz rację ze spanielami.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://pamietnikelde.blogspot.com/
    Link do jej pamiętnika zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko, na oceny Starych LH mogę poczekać:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jednego spanielka i nie rozumiem ludzi, którzy mają ich ponad 10. Skąd w ogóle je biorą. ? O.o
    Według mnie imię Megan też jest dość popularne wśród spanieli.
    Mój spanielek ma na imię Malinka (no co? miałam 8 lat jak ją dostałam).

    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  5. No to sorry za brak komentków ale mam waka.
    Jestem w bibliotece i piszę na kompach z systemem Apple( nie polecam trudno się połapać ) i każdy gapi ci się w ekran i klawiaturę.
    Z tymi ryskami to mogę ci wysłać po waka bo to świetny pomysł
    Super że Szarik ma bloga. może założe jakiemus mojemu LPS
    a spanielki nie mam...
    kiedyś mówiław jaki słodki kundelek xD
    to link do mojego bloga bo kazałaś dać w 58 noci ale myślę że nie zapóźno http://www.lps-czikry.blogspot.com/
    narka

    OdpowiedzUsuń
  6. LOlololol Lululu xdd Zgadnij skąd ta podnieta xD
    Otóż we wt jadę do Gdańska a tam jest.... Toys's Rus!
    :D Normalnie Podnieta na maksa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chciałam w tym Lobby in Turkey skomentować, ale nie mogłam. >_< Coś się zacinało. ;p Mi tam spanielki się podobają, a ten obrazek z Blingee to lekka przesada. o.O Btw., nowa generacja Littlest Pet Shop - te zwierzaki Bratz przypominają! :O Mam prośbę - wpadniesz do mnie? c: julianna7.blogspot.com ;d
    Pozdrawiam :*
    ~Psiakowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam jednego takiego jakiego masz ^^.
    Ja wolę naj tygrysy lps, ale są baaaardzo żadkie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wiem jaka to bajka, Andy Pandy, leci na cbbies, i oryginalny tekst (chyba) to
    Andy pandy!
    Idzie andy pandy, lusia też,
    fajnie jest im razem z miśkiem ble, ble , ble..
    Sory, ale po prostu mam siostre, bez przerwy ogląda cbbies i po prostu to mi wpadło w uchoO.o
    Bajka ma jakieś max 10 min.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam trzy, ale 2 king charlesy, Marike i Sceve, oraz tego z g3 cocker spaniela; Marylin, ona jest magiczką, czy jak to tam?

      Usuń
  10. Ja mam spanielka Lady ;)
    Pozdrawiam
    Bland Pet

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tymi spanielami masz rację. Ludzie się nabijają, kiedy ktoś sobie kupi spaniela, że jest się kopiarą. Że niby takie 'słitaśne' i w ogóle. Mi się spaniele podobają i uważam, że to denerwujące, kiedy chcę jakiegoś kupić, a na Allegro wyskakują z ceną 39.90. :[
    -Promienista

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam spaniele (prawie tak jak jamniki) ,ale niestety żadnego nie mam :(((( Co do tego imienia Cocka to ja pierwszy raz widziałam/słyszałam to u TheLondonLPS (na youtube)Mi sie właśnie marzył (kiedyś ,teraz jamnik) ten z 2 i 3 linku. Jestem wkurzona jak widze cene 39,99 (to samo jest przy dogach niemieckich - Foch!!!!) I co do tego co napisał Szarik na swoim blogu :Uwielbia cię wiele osób w tym Ja ,wiec sie nie fochaj.
    ~eLeN (,ta od Maxa)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja KOCHAM spaniele dlatego ze sa one fajnymi i ladnymi psami.
    w realu mam prawdziwego spaniela i od wlasnie przez mojego prawdziwego spaniela
    zaczelam kochac spanielki.

    i mnie to czy slawne osoby lubia spanielki NIE OBCHODZI!!!!

    ja poprostu kocham spanielki bo sa bardzo fajnymi,madrymi,wiernymi i ladnymi psami.

    ps. LPS-a tez mam spanelka numeru #252 i ma na imie ROXI tak jak moj prawdziwy spaniel.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta endi100 ma 14 spanieli O.O
    Ja mam 6 i tyle mi wystarczy c:"
    No są ładne :^

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kiedyś zobaczyłam na YT teledysk do piosenki Keshy ze spanielem( z naprasowanymi oczami), którego potem kupiłam (wydawał mi się śliczny)i nazwałam Kesha. Miałam kiedyś kręcić serial z nią, ale skończyło się tylko na pierwszym odcinku w formie opowiadania :pp
    Stanowczo wolę King Charles Spaniele :)
    Btw. mój nauczyciel od niemca ma spaniela xd

    OdpowiedzUsuń
  16. masz racje.Lubiłaś serial istoty?Ja kochałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Endi-pendi! Oto Endi-pendi z Lubi-Lu! Miś pluszowy Teddy też jest tu! ~ rozwaliło mnie xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja lubię spaniele.Mojim pierwszym LPS był spaniel.Kocham i nic mnie nie obchodzi ci inni myślą.Spanielki są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam 11 spanielków o.o Wowo, jestem dziwna O_O Ps. 12-nasty w drodzę o_O

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam jednego spanielka, G3. Dostałam na Gwiazdkę w 2012 roku.
    Nazwałam ją Cocka, i wg mnie jest śliczna, gdy się dobrze przyjrzy.
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiesz ze moze nie każdy lubi spaniele? Czyli twoim zdaniem jak nie lubi ktoś spanieli jest Żałosny?Okey.....Spoko,ale wiesz każdy lubi co mu się podoba mi one jakoś nie przeszkadzają ale nie szaleje za nimi...-,-?

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam podróbke ale wygląda jak lps

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdaje mi się, że te spaniele gdyby nie zostały rozpowszechnione przez wszelki seriale na yotube'ie, to nie były takie, drogie, popularne i nie zostały by manią wielu osób. Nie wiem dlaczego, mam przewrażliwienie, na punkcie, gdy ktoś nazywa spaniele spanielki. Tzn. chodzi mi o zdrobnienie, a nie płeć. Ja mam dwa spaniele, #298 i #1318.
    ShorthairkaLps, http://lps-tu-i-teraz.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń