czwartek, 5 lipca 2012

32. Wyjeżdżam :>

Wszystko w środku posta.

~Howdy!
Ahh, nareszcie będziecie mieli mnie z głowy! Ale o tym nieco później...
---
PSy xd

Olawoo:
Ja mam dwa z czerwonym. ;d I kilkanaście z szarym.

Czikra:
Musisz włączyć Zawijanie Tekstu... Nie chce mi się tego wyjaśniać. ;d

Dartmoor Pony:
Ahh, dzięki, uspokoiłeś mnie. xD To już odbiorę jak wrócę. :c

---
NEW LPS!!! ZNÓW! O.O''

Więęęc... Byłam w Bonarce bo musiałam wymienić koszulkę no i rodzice wstąpili do takiego sklepu i... Tam były strasznie tanie LPSy!!! O_O''

Kupiłam puzzle z tym spanielem, nie mogę znaleźć zdjęcia. D: Jak wrócę to dam, sorki...
To taki jakby papierowy domek. Aww, mój pierwszy spaniel. XD Nie żeby coś, ale czekałam na niego. ;o (do oczu można się przyzwyczaić) Koszt - 19,99 [wow, to prawie bezcen, normalnie kosztuje ok.50-60]

Ma na imię Locka (szalona w jakimśtam języku xD). I tyle. xd

AWW NIE SPODZIEWAŁAM SIĘ ICH!!! Były jeszcze wiewiórki no ale wiecie... TO DZIECI SZARIKA XD
Oj muszę się pośpieszyć z Szarik x Parvati. xDDD''
Powiem tylko że imiona dziewczyn wybierze Parvati, a chłopca Szarik, żeby nie było. XD

Kremowy: Amanda
Biały: Annisa
Szary: Buster (tak, to imię wybrane przez Szarika XDDDD) 

Koszt - 29,99 O.O'''

~~~
Ahh, do rzeczy!

Wyjeżdżam na obóz harcerski. <3 Od jutra do 20. :d 
Jbc. notki są już napisane (oprócz trzech XD Ale to zdążę jutro), nie mam pojęcia na którą godzinę publikacje. xDDD'' Sorki.

No i w sumie tyle na temat mojego wyjazdu... Lol...
DO 20!!! <D
~NarQ

6 komentarzy:

  1. Cudowne LPS!
    Kiedyś gdy miałam 7 lat nie wiedziałam że ten piesek to spanielek i ciągle sobie myślałam
    -Chcę tego ładnego loczkowanego pieska xD

    A te pieski podobne do Szarika:)
    Z pośpiechu napisałam
    -Podobne do Szalika LoL
    No to miłych wakacji<3
    Wszystkie notki będę mogła( chyba,bo może u babci ) w roku szkolnym...
    No to Bye

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps:Te pieski są podobne do Wolpiego może Parvati zdradzała z nim Szarika O.O

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam tego spaniela i też jest moim pierwszym spanielem :3
    Loca (bez k) to po hiszpańsku szalona xD Shakira śpiewała taką piosenkę i miałam dawno na nią fazę i słuchałam bez przerwy @~@'
    Pieski trojaczki tez mam *W*
    Ale nigdy nie widziałam tego spaniela z puzzlami o.O'

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe Szarik będzie miał dzieci xD
    ~Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale tanio. :U Kurcze no ja też tak chcę. T.T

    OdpowiedzUsuń