niedziela, 29 lipca 2012

54. Przepraszam! :C

Ehh, nawet już nie bd marnować bannerów...
~~~
Słuchajcie, wczoraj notki nie było jedynie przez moje lenistwo. :/ Żałuję, mogłam ją wtedy napisać... x.x

A dziś... Po pierwsze - burze ;/ Po drugie - wizyta gości. Po trzecie - Ahh kombinuję strasznie z tematami. T_T Zamiast normalnie napisać notkę to myślę "A może jednak przygotuję coś innego?" "A co jeśli nie zdążę przygotować tego tematu???" "To głupi pomysł na notkę ;// "... Ehh, jak ja wybrzydzam...

No nic, jeszcze raz przepraszam, naprawdę zależy mi na tym blogu i na tym, byście mieli co czytać. ._.
~ Skruszona i nienawidząca siebie
July ~ 

4 komentarze:

  1. Jejku, przecież nie musisz codziennie pisać ;d
    Lubię, a raczej KOCHAM twój blog, ale jeżeli nie masz pomysłów to trudno ;)
    ~Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety... patrzyłam co pół godziny :D (no może nie dosłownie) ale nie doczekałam się >.< uwielbiam twoje notki i kurcze czekam i czekam i doczekać się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog jest super, więc codziennie czekam na twoje notki, ale nic na siłę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. July, nie zmuszaj się do pisania, bo się wypalisz. Pisz kiedy masz ochotę, nic na siłę. :)

    OdpowiedzUsuń