sobota, 21 lipca 2012

48. Puzzle i trojaczki w przybliżeniu ^.^

Hmm, no cóż, nie ma to jak wrócić do domku po obozie. ;)



~Howdy!

Dziś pokażę wam to, z czymś zwlekałam od dwóch tygodni. xd Czyli trojaczki i puzzle ze spanielem! Proszę bardzo, bez zbędnych wstępów - zaczynamy!

Och, no tak. Tego małego słodziaka przy moim telefonie kupiłam nad morzem. <3 
Czy tylko ja uważam, że to zdjęcie jest extra? *.* (nie zwracajcie uwagi na bajzel w tle, błagam xD)

Tu już puzzle. Widok z przodu. ;d
I pomyśleć że wydałam na to 20zyla... o_o''


Tu z boku. ;d

I z tyłu... Ten spaniel jest inny niż ten w opakowaniu - przecież ma normalne oczy [no okk, ma zeza okropnego...]. Dziwne. ;d

Z drugiego boku.

Tu już sam spaniel - Locka. 
Czy tylko mój ma czerwony pyszczek? O.o'' Wygląda przez to jak jocker, nie wiem, może hasbro chciało uzyskać efekt szminki? ;p

A tu już pierwszy pokoik - z oknem! XD 
Jest to... jakby szklarnia..? Nie wiem! Jakiś pokój z kwiotkomi. xDDD

Tu już drugi pokoik - równie malusi.
Ten jest na puzzlach! xD

A tu przedpokój. Nie powiem, niezłe okna/lustra. ;d

Tu druga część domku. Niestety nie ma już takich pokoików. A szkoda. ;c

Tutaj już ułożone puzzle, jest ich 70. Ale nie liczyłam, podaję tylko liczbę z opakowania. xDD

I druga strona puzzli - może robić za ogródek naszej spanielki.
Okej, to tyle z puzzli, przechodzimy do trojaczków! *w*

Razem z domkiem i dodatkami. Tak były ułożone w opakowaniu... 
Od lewej: Amanda (biedna, nie ma dachu nad głową xd), Annisa i Buster.

Amanda w przybliżeniu.
Nie wiem czemu według BM jest podobna do bullteriera. O_o Ja większego podobieństwa nie widzę.

Annisa - według mnie najlepszy szczeniak! <3 Słodziutka, czyż nie..?

I ostatni - Buster na zjeżdżalni. Jego zdjęcie mam na tapecie. xDDD 
Btw. strasznie stromy ten zjazd. o3o

~~~
Prośba!!!

Piszcie mi linki do swoich blogów (o LPS!!!) pod tą notką. Robię sobie spis blogów, bd je wszystkie co jakiś czas przeglądać, abyście nie musieli mi bez przerwy pisać o NN u was. 

PS:
(Gal) Anonim:
Za dużo ich... Mogę zrobić konkretnego kształtu. (stojący, siedzący itd.)

Okej, to tyle bo głodna jestem. xD
~NarQ

19 komentarzy:

  1. No to już daję link do mojego bloga:
    http://polshop-lps.blogspot.com/
    Codziennie nowe notki.
    A co do notki to śliczne te trojaczki !!!
    Też mam tego "maluszka"

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, u mnie nev notka nareszcie
    oczywiście będzie za 10 min -_-"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest...
      http://friendly-lps.blogspot.com/?view=classic

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. to są te słynne dzieci szarika i parvati?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pamietnik-razmusa.blogspot.com - NN z konkursem dla lps :D
    śliczne puzzle i piękne pieski ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Śłodkie *.*
    To skoro nie zrobisz ocen shorthairów to może zrobisz oceny wszystkich nietoperzy? taki pomysł : D Nie jest ich wcale tak dużo.
    Wybieram, że komentarz jako anonim, ale jab by co to PSy na nazwę Vilczósia. Bardzo ładnie proszę ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog.
    Kto zna Devon'a Bostick'a?

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz linka: http://paula-chan-lps.blogspot.com/
    Mój domek od trojaczków ma fioletową oponę a nie różową o_O'

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie te trojaczki *.*
    Link to mojego bloga: Pamietnik-jen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cool te pieski <3
    adres mojego bloga: www.fishcleo.blogspot.com
    Ja też kupiłam se takie LPS'owe zawieszki. Wydałam na nie 25 zyla (kupiłam 5 jedna po 5 zyla. 5x5=25)
    KKKOOOCCCHHHAAAMMM TTTEEEGGGOOO BBBLLLOOOGGGAAA!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. JULY TE PSY TO BĘDĄ DZIECI SZARIKA I PARVATI O.O ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pokoiki. Też mam tego spanielka. U mnie to Katie. :)
    Mój blog: lpspetwood.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. www.pamietnik-Maxa-LPS.blogspot.com

    Super pieski, spaniel 5/10

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogą być stojące
    I może być tylko część
    Spoko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym ten zestaw z puzzlami.
    Nela

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne puzle *.* chciałabym je...
    Te trojaczki ja już od dawna chcę... Biały - Piorun, czarny -
    Tornado a ta ostatnia żółta Błyskawica.
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń