czwartek, 19 lipca 2012

46. Sesja ;3

OSTATNI DZIEŃ OBOZU ;_;



Tak, tak, dziś July pakuje się w pociąg i wraca na dół Polski. ;p

AHHH POWIEDZCIE MI COŚ ŻEBYM PRZESTAŁA CIĄGLE SŁUCHAĆ PIOSENKI FLIM FLAM BROTHERS!!! XDDDDD

---
Moja chyba najlepsza jak dotąd sesja. <3 Zresztą zobaczycie sami.

THE BEST PHOTO EVER!!! <33

Oj nieładnie tak grzebać w biżuterii mojej mamy. ;d

Bwah a myślałam że to zdjęcie wyjdzie fajnie. ;/

Lubię pisać takim pismem. <3 Długo to zajmuje, ale co tam xD

Aww... Sweet, choć Lari ciemno wyszła.

Obok powinnam napisać July-LPS i dać na nagłówek XD

To pismo też mi nieźle wyszło. ;)

Dan. xD Jak ja lubię wymyślać podpisy... xDD

Kurr, to miało wyjść inaczej... ;/ Tu akurat dość stare LPSy xD

Pavuś <3

I znowu Pavuś...

Tu już Danny. Jakoś dziwnie go ustawiłam...

To zdjęcie też lubię. <D

Ahh, miała wyjść taka mini sesja, max 8 zdjęć, a tu paczcie. ;o
Do jutra! ;D
~NarQ

13 komentarzy:

  1. Cudowna sesja *.*
    Najładniejsze zdjęcia to: wszystkie z Yang i Larissą xDD
    To pierwsze daj na nagłóweek~!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne. Najbardziej mi się podoba pierwsze zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Mam do ciebie prośbę, ja też mam 13 lat, ale mam z czyms problem i tak myślę jakbyś mi pomogla? Jeżeli chciałabyś mi pomóc pisz na to gg:
    2248601
    Mam nadzieję, że napiszesz:)
    Pozdrawiam,
    Natalia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie zdjęcia. Mi się najbardziej podoba to #1 (jak ty zrobiłaś te ślady, są SUPER) i to z Parvati (Pavuś <3). Zapraszam:
    http://naszekochanelittlestpetshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. JULY NOWY WILK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    http://2.bp.blogspot.com/-lzx5jlSHVZQ/UAWfFMy_PpI/AAAAAAAAA4k/SnBFT1-0fXw/s1600/littlest+pet+shop+2777%252C+2778%252%20C+2779%252C+2780%252C+2781%252C+2782.JPG

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie z Parvati i Szarikiem jest boskie <3

    ~JulkaLPS122

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie chce nic mówić ale na dolls forum uważają ciebie i Bullcio Maniaka jakie dwie debilki i dzieci neo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kur*a? Masz coś do BM? Wiesz wgl kto to jest ?! A zdajesz sobie sprawe co to dziecko neo? To dziecko uzależnione od neta, któremu jak sie usunie konto w WOWie etc to rozjeb*e całą chate. A "debil" to sobie sama już sprawdź. Moge ci powiedziec że jestes tego najlepszym przykładem siedząc na forum o jakiś laleczkach kurde. To jest dopiero nienormalne. Jakaś bajka dla dzieci o "ludziach" co wyglądają jak potwory. Jak masz coś do BM to lepiej zamknij ryj bo jak jeszcze raz coś na nią powiesz to masz tak przesrane, i powiedz tym co nazwali ją i July dziecmi neo, że to są dopiero hejterzy je*ani.

      Usuń
    2. Dawaj linka, chętnie zobaczę co do mnie mają. Kocham jak ludzie mnie obrażają gdy sądzą że nie widzę. XD

      Usuń
    3. JULY NOWY WILK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      http://2.bp.blogspot.com/-lzx5jlSHVZQ/UAWfFMy_PpI/AAAAAAAAA4k/SnBFT1-0fXw/s1600/littlest+pet+shop+2777%252C+2778%252%20C+2779%252C+2780%252C+2781%252C+2782.JPG

      Usuń
  8. Śliczna sesja. ; *
    Najładniejsze zdjęcia: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13. Heh : D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sesja ^^ - NAJ 1 ZDJĘCIE, zapraszam do mnie i na
    www.pamietnik-razmusa.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sesja jest The Best!!! Zapraszam do mnie na

    OdpowiedzUsuń