czwartek, 12 lipca 2012

39. Naklejki ^.^

Hmm...



Howdy~

Dziś pogadamy o tym, czego każdy z nas ma przynajmniej trzy setki, czym wypełnia poduszki, szafy itd. 
Nieee, to nie ubrania po starszym rodzeństwie/kuzynostwie. ;)

TO NAKLEJKI!!!

Dodawane były do każdego LPSa. Zaczęło się to od serii z kształtami w oczach, gdy wycofano magnesy...

Naklejki wyglądały wtedy tak. 
LPSy na nich miały kształty w oczach + w tle właśnie ten kształt. :) 
Figurki były ukazane w sposób bajkowy, że tak się wyrażę.

Czasy #900-#1100...
Hasbro powoli wycofuje znaczki w oczach... Powoli, gdyż dalej mamy je na opakowaniach.
Naklejki się zmieniły, LPS są bardziej aktualne, znika różnorodne tło - każde jest takie samo, granatowe z niebieskimi gwiazdkami.

KABUM!!!
Wchodzi seria naprasowanych oczu = wchodzą nowe naklejki!

LPS nie są już takie bajkowe - na naklejkach są po prostu ich zdjęcia. Teraz wraca różnorodne tło oraz pojawia się znaczek LPS.

Później pojawiły się również naklejki z Blythe. Je zawsze naklejałam na ulotkę na LPSa, żeby się ich szybko pozbyć. xDD


A może parę porównań bajkowych LPS do tych prawdziwych..?
Wielbłąd Kain...

I lew Aslan. ^.^


No właśnie! Zapomniałam o najważniejszym! xD

Za naklejki można było dostać różne LPS. ;3 Czyli koalę, słonia, dziobaka, jaguara, kiwi, koguta i mychę... O kimś zapomniałam? ;o

A ja tam wolę przyklejać naklejki na zeszyty i się jarać. c:



Ile wy macie naklejek?
~NarQ

11 komentarzy:

  1. Ja mam 68 i tyle LPS a moja sis ma 98


    Julia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam akurat mało naklejek chyba z 30... Biorę udział w akcji, że pieczątki smyka wymienia się na myszkę... Ale w gazecie pisało, że promocja trwa do chyba 18 czerwca, a wczoraj byłam w smyku i ta pani powiedziała, że promocja dalej trwa! Dała mi ulotkę (dała mi 3 pieczęci bo tyle kupiłam rzeczy) a jak ma się 3 pieczęci to wystarczy mieć jeszcze taki specjalny znaczek i mi się przypomniało, że mam taki w domu! Dzisiaj mój brat będzie przejeżdżał obok smyka i odbierze tą myszkę. (Napewno mało Cię to interesuje co napisałam, ale muszę gdzieś uwolnić emocje XD)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam 300 naklejek i nie wiem, co z nimi zrobić.
    Zapraszam na www.pamietnik-razmusa.blogspot.com - zgłaszajcie się do konkursu, komentujcie notkę (jesli tego jeszcze nie zrobiliście) i wchodźcie na chat. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam pare :( choc i tak nigdy nie wymienialam naklejek na lps :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Owszem, zapomniałaś o pawianie. xD Mam tylko trochę naklejek, nigdy nie miałam ich jakoś specjalnie dużo. :U Btw. mam pytanie, czy mogę tak jak Ty upodobnić persa #2100 do Pikie Pie? Mam nadzieję, że się zgodzisz, bo już się przyzwyczaiłam nazywać go Pinkie. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem harcerką od trzech lat :) w grudniu 2010 dostałam krzyż, a 29 czerwca tego roku stopień Tropicielki :) W sobotę wyjeżdżam na obóz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałaś o pawianie!
    fishcleo

    OdpowiedzUsuń
  8. i o króliku!
    fishcleo

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam dwie myszki. ale one były za 3 pieczątki i znaczek z myszką
    fishcleo

    OdpowiedzUsuń
  10. niedługo będę mieć 100 LPS (na razie mam 97)
    fishcleo

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam tylko 12 bo zazwyczaj kupuje już używane. LPS mam 49

    OdpowiedzUsuń