wtorek, 17 lipca 2012

44. O bobrach ^w^

Już za parę dni, za dni parę...




Dziś bez wstępów - notka o jednych z najsłodszych LPSów!
O bobrach! Jest ich 12, w tym jeden double number.

Bobry mają słodkie, duże oczka, ogonek w 'kratkę', wystające ząbki i wszystkie są w pozycji siedzącej. 
(na zdjęciu bóbr z zestawu Around The World)

Oto pierwszy bóbr.

Był fuzzy oraz SEP, z tego co pamiętam jeszcze w czasach tej serii był unikatem! Miał numer #810 oraz był z serii Sportiest. Jako dodatki miał namiocik oraz kokardkę.

Poza tym, bobry można znaleźć:

W zwykłych dwójkach. ;)

W tubach. (A, bóbr nieco zakryty naklejką)

W pocztówkach... (ta Blythe wygląda jakby się na nią czaiła O.o'')

...oraz wielu, wielu innych zestawach. ;)

Tutaj porównanie - bobra fuzzy i bobra z Video Game Friends. ;d


Przekazałam wam już moją wiedzę o bobrach, co więcej mogę napisać..?
~NarQ

6 komentarzy:

  1. Trochę króciutkie D: ale i tak fajna xD yeah jestem pierwsza :D Lubie bobry ładne są ;3 Mam tylko jednego bobra i jest to on tego zestawu "Around The World"

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam dwa bobry, tego z szopem i pocztówkowego

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótkie ale fajne;)Ja mam jednego bobra jest z tuby cuddly.Ma na imię Bob XD.A ta Blythe faktycznie się na niego czai.Biedak...:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutkie te boberki. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam bobra fuzzy, tego z pocztówek, z szopem, z tub, z zimowego zestawu i z kul wiosennych - razem 6 :D.
    Zapraszam na www.pamietnik-razmusa.blogspot.com - tam NNM
    (nowa notka modelinowa)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam 2: z zestawu dookoła świata i z pocztówką. Zapraszam do mnie na NN:
    http://naszekochanelittlestpetshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń