piątek, 27 lipca 2012

53. Newsy, newsy, newsy. ^3^

Ahh, nie chciało mi się dziś robić fotek, więc poszperałam po nowościach. xD



Hello my dears~

Na początek MUSZĘ, PO PROSTU MUSZĘ się pochwalić. xDD Sorki, ale po prostu komuś chcę to pokazać, a ciągle zapominam. o3o''
OMG NIE MOGĘ UWIERZYĆ ŻE JA TO NARYSOWAŁAM. O___O'' (btw. mój nowy podpis xDDD)
To jest CS mojej wymyślonej postaci - Cody'ego. :d Wiem, wiem... POMARAŃCZOWY WILK?! + jeszcze to imię... Ale miałam wtedy 9/10 lat. ^^''' Znaczy gdy go wymyśliłam. xDDD'' 
Ahh, no to chyba tyle jeżeli chodzi o Cody'ego. o3o''

---
PSy, bo potem jak zwykle zapomnę. x3x''

Taka Lew:
Tygrysy..? To przemalowane jaguary/shorthairy...

Olawoo:
Ale mi chodzi o tekst z dobranocki, która leciała gdy miałam 6 lat. :C Wtedy było Andy Pandy i Lubi-Lu! <3 XDD

Oki-doki, przejdźmy do nowości bo zaraz znając mnie zamknę stronę i znowu bd musiała szukać. xD

~~~

[image]
Yay! Kolejny set z wróżkami! *ironia*
Yhm, no nie wiem czy to nowość, bo tyle już tych zestawów jest że się pogubiłam. xDD Btw. dziwna smoko-wróżka. O_o''

[image]
Enjoy! Jeszcze trochę wróżkowych setów!
(ta przy okularach ma ładne skrzydła *3* )

[image]
OMG!!! 
Te są urocze!!! *__* No spójrzcie na tego misio-wróżko-lwa! <33 Kupię go na Allegro. xDD 
Ta po prawej też słodka. *w*

UWAGA!!!

A teraz ostrzeżenie - G3. Jak ktoś jest wrażliwy na ich punkcie - niech nie czyta. :/

[image]
Jakiś dziwny set...
Magiczny..? Znaczy, że bawią się w magików? Bo widzę kapelusz, karty, jakąś różdżkę i chyba kubki...
Husky jest nawet ładny...

A teraz to co wszyscy z nas kochają i wielbią na klęczkach!!!
BLYTHE!!! 

[image]
Eee... czyli że każde z tych dziwolągów ma swoje imię (i z tego co widzę nazwisko też), a każda lalka, choćby nie wiem jak się różniła, ma na imię Blythe?! WHAT THE WOLF?!

A tak serio to Blythe wyładniały. ;) Choć wolałam jak lalki były brzydkie a LPSy urocze... :C


To wszystko co znalazłam - chyba nie chcecie po raz setny oglądać BB 7..? ;pp

---
U Szarika owszem, będzie NN - ale później. xD
~NarQ

18 komentarzy:

  1. Śliczny wilczek! ja też chcę tak rysować. ; (
    We Wróżkach LPS podobają mi się jedynie te malutkie stworki. : D Słodkie są. Nasze LPS 2g mogły by mieć więcej takich, a nie tylko tą malutką liszkę ogrodową.

    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny wilk.
    a co do wróżek to są okropne jak hasbro wogóle wpadło na pomysł wróżek!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pfffffffff wróżki są przepiękne pffff

      Usuń
    2. Każdy ma swoje zdanie. -.- Btw. daj link gdzie ja ci pisałam to twoje nazwisko. -.-''
      ~Psiaaaaa...k

      Usuń
    3. Masz wysłane na GG i nie czepiaj się, ja też swoje zdanie wyraziłem pfffffff.

      Usuń
  3. Wilk śliczny, wróżki extra ^^, tego husky'ego muszę mieć - ogółem fajna notka. Zapraszam od mnie na nowy wpis na blogu o modelinie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweet, mi też się podoba ten zestaw z 2 małymi i 2 dorosłymi wróżkami, jako jedyne wróżki te są ładne..
    z g3 to hasky, i chyba troche zoe trent, to jeste spaniel czy co?

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweet wilczek :*** Nadal je lubisz co nie?! ;D
    ~Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
  6. Wilczek Śliczny!!!!
    Husky jest całkiem spoko ,ale wróżki... Moim zdaniem dno

    ~eLeN

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny ten wilczek ^^!! Ja, to wolę LPS od Blythe.

    OdpowiedzUsuń
  8. July, jest nowy wilk LPS :) Wiem, że juz nie piszę na blogu, ale wiesz, że nadal kocham LPS :) Wypatrzyłam je w Carrefour po 9,99zł w nowych saszetkach. LPS mają oczy z tej nowej serii, ale stare kształty. "Wymacałam" wilczka! Wejdź tu, są wszystkie:

    http://littlestpetshopboard.proboards.com/index.cgi?board=g2discussion&action=display&thread=5474&page=1

    ~Iga2000

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie są te wróżki !!
    Czy ktoś może wie, w jakim sklepie można je dostać ?!
    Pozdrawiam

    blandpet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do mnie na: www.gienio-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny wilczek,ładnie rysujesz.Mi też się też ten trzeci zestaw podoba,ale wcześniej był taki wróżko-piesek ładniejszy w innym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam lps z 4 zdjencia w smuku w realu

    OdpowiedzUsuń
  13. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń