poniedziałek, 23 lipca 2012

50. Ile notek O.O'' + oceny nietoperków

Wow, już pięć dych... o.O



Eloo
Cieszę się, że tak miło przyjęliście Szarika z powrotem w gronie bloggerów. ;) Serio, zdziwiłam się widząc te 7 kom. xD Zawsze jak jest ponad 10 kom to myślę "o pewnie jakiś troll wlazł i się z nim kłócą" bo nie wierzę że mogę mieć tyle kom. XD

---
Już 50 notek... Uświęciłabym to jakoś... Ale mi się nie chce. xD Zresztą co to za osiągnięcie - 50 notek...
Dziękuję za to, że mnie nie opuściliście, mimo że się przeniosłam. 
Gdybym ciągle była na onecie, miałabym 310 notek... Wow! 
Ale jednak nie żałuję że się przeniosłam - onet ma o wiele mniej opcji, zacina się, ma limit wklejanych zdjęć... No cóż, blogger rządzi. ;)
TERAZ NIE MAM LICZNIKA KOMENTARZYYYY BUUUUU! D8 Jedyne czego mi brakuje po onecie to licznika kom i szerokiej listy. ;_;
W każdym razie mam już...
12 225 wyświetleń!!!
W niecałe trzy miesiące! :OO Nieźle!

Dziękuję wam wszystkim, zostańcie z nami! xD
---

Tak, tak, tak, WIEM! Miały być shorthair'y, ale już od wieki wieków (amen) proszono mnie o oceny batmanów nietoperzy. Więc sami zrozumcie... 

7 nietoperków. Lecimy!

Pamiętam że zawsze bałam się tej serii. O.o''
Oczy 7/10 Jakieś takie nie-LPSowe...
Kolor 9/10 Nie ma to jak skrzydła w kratę
Razem 8/10 Scaryyyyy

Fuzzy. :d
Oczy 7/10 Hmm, za jasne + zez
Kolor 9/10 Jaśniejsze D:
Razem 8/10 Tak jak poprzedni :O

Wooo-hoo! Moja Sasha! ;D
Oczy 9/10 Za zezior
Kolor 10/10 Nic dodać, nie ująć!
Razem 9'5/10

O.M.G.
Oczy 6/10 Oczko ci ucieka...
Kolor 2/10 Ble, fuj i kukuryku.
Razem 4/10 Na więcej nie zasługujesz...

Moja kol. chyba ma ten zestaw...
Oczy 8/10 Ładny kolor, ale zez i jakieś małe te kropki...
Kolor 5/10 ... Bez komentarza
Razem 6'5/10

A oto Sissy... x.x
Oczy 10/10 Uadne.
Kolor 8/10 Nie wiem no... Coś mi tu nie pasi...
Razem 9/10 Nie jest źle. ;d Ale i tak nie lubię tego kształtu...

---

PSyyy!

Kuba:
Na pizap.com ;d

Olawoo:
Czemu nie możesz mieć normalnego szablonu..? ;c

---
Oki-doki, zaraz Szarik zabierze się za notkę. ;3 Zapro do niego.
~NarQ


14 komentarzy:

  1. Fajna notka nie przepadam za nietoperzami . u mnie nn

    OdpowiedzUsuń
  2. Nietoperki są nawet spoko. Ale te co ty się ich boisz (Ja też) to przypominają mi jakoś Monster High XD Nie oceniłaś tego co na tabeli jest przed tym kolorowym... Muszę sobie założyć bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobisz oceny owczarków staroangielskich(czy co to tam jest)?Na Nicole to sheepdog.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam #820, #1470, #1680, #1926 i #2142 ;3
    Kocham nietoperkiii *O*
    Nie mam tylko dwóch XD''
    Zrobisz ocenki węrzuuf? (celowy bład) Jak robiłaś to nie xDD

    OdpowiedzUsuń
  5. ZROBISZ TE OCENY LONGHAIRÓW Z MAGNESAMI? BŁAGAM!!!!!
    ~Irmey

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejaa! Sorka, że nie komciałam, ale mnie nie było :c
    Fajna nocia :3 Lubię nietoperze xD Aaa właśnie xD Kiedy zrobisz ask July? Jak wgl masz zamiar zrobić xD Pozdrov ;*
    ~Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za oceny! : D
    Ja mam tego pierwszego (Extrime Pets 1), #1680 i #2142.

    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam żadnego nietoperza. u mnie dwójki G3 za 29.99

    OdpowiedzUsuń
  9. Założyłam new bloga o LPS - www.pllps.blogspot.com
    Skomentujesz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo fajnego bloga. Czy możesz mie powiedzieć gdzie kupiłaś swojego jamnika Paravati? Bo ja go szukam na Allegro ale nie moge znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak fajniezrobiłam na innym moim blogu nie o lps inpo prostu mi się spodobało;P

    OdpowiedzUsuń
  12. ten pierwszy to seria monster hig jak to się pisze co ? super notka lubię nietoperze tak 9,5/10

    OdpowiedzUsuń
  13. zrobisz jeszcze oceny czy juz nie robisz ?

    OdpowiedzUsuń