piątek, 6 lipca 2012

33. Obozowe zestawy

Pierwsza notka publikowana automatycznie. ^^



Howdy~

Ehh, dzisiaj jadę na obozik~ ^^ Ale się cieszę! Ostatni był rok temu! xDDD
Z tej okazji - obozowe sety. :33

A taki fajny. ^^ Może bym kupiła, gdyby był za przystępną cenę. xDD
Ale tu dużo dodatków. O.o'' Dwa śpiwory, namiot, pniaczek, ognicho... Wow! xD
Typowy obozik. ;)

Łeh, Blythe. ;/

To z tyłu to namiot? Chyba taaa... xD
Nie kupiłabym... Wiewiór taki zwykły, a Blythe... No wiadomo. ;d

18+  <DDD

Także fajny. ;3 Kupiłabym! ^^ Fajne dodatki, LPSy też. Co wy się tak naparzacie na te spaniele? ;/
W dodatku stare numerki, ulala!

To od biedy można nazwać obozem zimowym. xd Ale nie podoba mi się - za mało dodatków.

Proszę bardzo! Fuzzy sznaucer! <3

Tu obozowy jest jedynie namiocik. :dd


Okej, to tyle zestawów obozowych. A wy znacie jeszcze jakieś..?
~NarQ

3 komentarze:

  1. Ja nie znam, a tak to mam te wszystkie - oprócz Blythe i terriera. Fajna nocia. Zapraszam wszystkich na
    pamietnik-razmusa.blogspot.com - tam dużo nowości i NN ^_^ SERDECZNIE ZAPRASZAM.

    OdpowiedzUsuń
  2. Heja, fajny blog :)
    Bardzo mi się podoba ten pierwszy zestaw :3 Niestety nie mam żadnego z wymienionych :c
    Może masz ochotę wpaść na mojego bloga? ^^ http://lpsdiva.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam "zimowy" obóz i sznaucerka.
    http://naszekochanelittlestpetshop.blogspot.com
    Zapraszam! ^^

    OdpowiedzUsuń