poniedziałek, 9 lipca 2012

36. Moje uhm... grafiki z LPS? XD

Ah... Niedzielny poranek na obozie... ^^



~Howdy! 
(aww, jak ja kocham to przywitanie! <3)

DOBRA, MUSZĘ SIĘ SKUPIĆ NA NOTCE, ZAMIAST SZUKAĆ TUMBLR'ÓW Z BREABURN'EM! T_T''

~~~
Chyba każdy z nas kiedyś wycinał (bądź dalej to robi) jakieś obrazki, zdjęcia z LPS np. z Zakątku Zwierzątek, ulotek, gazetek z Tesco itd. :dd 
Ja uzbierałam tego tyle, że postanowiłam wam pokazać. xD (oczywiście nie podpisywałam zdjęć xDDD)

Tu loga. Tych z pandą mam jeszcze jakiś 5. xd + Moja komórka z Me Gustą. XD

Te duże są z kart, które były w zakątku, a małe z ulotek.

Tego jest więcej...

I więcej...

I więcej... xD

I więcej...

I jeszcze więcej?! 

Tu z opakowań. ;o

Tu zestawy + logo Blythe.

I wszystko od góry. xDD + mój telefon się wciął <3

Wow, nie wiedziałam że taka długa notka się zrobi. xDDD 
W każdym razie - do jutra. c:
~NarQ

8 komentarzy:

  1. Jeju! Jaka duża kolekcja! Ile ty to zbierałaś? oO
    ~Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, fajny pomysł. Ja bym na to nie wpadła, żeby tyle uzbierać i wgl. ^_^ Chociaż kiedyś chyba raz wycięłam. xD
    Zapraszam wszystkich na NN na JULIANNA7.BLOGSPOT.COM, kochani! :*
    Pozdrawiam, dawny Psiak. c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile tego masz?! O.O Wow.

    OdpowiedzUsuń
  4. Loooooool xDD
    ~Lili555

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tego XDDD, fajna grafika :D. ZAPRASZAM NA PAMIETNIK-RAZMUSA.BLOGSPOT.COM
    U MNIE KONEK I CHAT, ZAPRO I KOMENTOWAĆ :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja trochę tego też mam xD
    Więcej niż trochę XDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się nie liczy tylko lps, ro mam tego twoją 3-kroć, heh...
    Ja śmieciara jestem ;D

    OdpowiedzUsuń