poniedziałek, 16 lipca 2012

43. Wakacyjne sety

Huh, brakło mi już bannerów. O.O''



Skoro są wakacje, pora zobaczyć, jak odpoczywają nasze LPS! ;)

Proszę bardzo - łopatka, wiaderko, fryzbi i terrarium z piaskiem. Żyć nie umierać xD

TAK, WIEM!
Tam pisze Spring Pets, no ale przecież morze, ryby... Mi się kojarzą z latem! W dodatku te ciepłe kolorki...

Plaża, ach plaża... <3 Kocham morze...

Podobny, tylko LPS inne. O.o''

NIE NO! Znowu morze! xDD 
Tam jest jamnik! <33

Kto ma ochotę na chłodną lemoniadkę? :3

Na Safari też można nieźle odpocząć. ;)

Ten ma moja koleżanka. xd Ta motorówka jest extra XD

Tu bardzo pakowanie na waka xD

Już przygotowani na plażowanie. ;D

Ten ma moja kuzynka. Oczywiście parasol już złamany. ;dd

DOBRA, PRZYZNAJĘ!!! Nie chce mi się szukać dalej. xD
~NarQ

9 komentarzy:

  1. Ja mam tylko 2 zestawy...ten z lemoniadą i z safari.
    Zestaw z lemoniadą mam od ciotki z USA xD
    Bardzo chcę ten zestaw z jamnikiem ;d
    I ten z ślimakiem i rybką z leżakiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam te 2 pierwsze :3 Fajna notka u mnie niedługo nowa jak wymyślę temat xD

    OdpowiedzUsuń
  3. http://polshop-lps.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam większość tych zestawów, oprócz tych dwóch bardzo starych D:, zapraszam do mnie
    www.pamietnik-razmusa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten ze ślimakiem i rybką, parasolka jest a leżak pogryziony przez mojego psa xDxDxDxD

    iza17

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam jeden zestaw, ten z małpka, krabem i jamnikiem.
    Parę dni temu byłam w Smyku w Szczecinie i tam są już te nowe straszydła (LPS generacji 3)! Zero dodatków w jedynkach czy w dwójkach! Były też LPS Wróżki. Wiecie co się stało z naszymi LPS? Spadły na najniższą półkę! Dosłownie! Wyższe półki zajęte są przez "straszydła" i Wróżki!

    OdpowiedzUsuń