niedziela, 22 lipca 2012

49. Otwarcie bloga Szarika! ;)

Tak, w końcu się doczekaliście! Szarik powraca! ;D
Szczegóły w środku posta.



~Howdy!
Już od dawna mnie o to męczycie, dawno już miałam zamiar to zrobić... Prawdę mówiąc - tęskniłam za tym, bo o niektórych rzeczach mogą napisać tylko LPSy... ;) 
I oto... w końcu powrócił! 

Jam Szarik :>
Tak, tak! Szarik robi drugiego bloga i wraca - jak ja. ;D
Oto nowy adres:

www.pamietnik-szarika-lps.blogspot.com

Powiem wam szczerze, że blogger jest teraz dla mnie wygodniejszy. xD Brakuje mi tylko szerokiej listy z Oneta, ale co tam! 
Pierwsza notka już jest, kolejne będą się pojawiać... no cóż, to już zależy tylko i wyłącznie od Szarika! ;)
Jbc. dodam jeszcze do menu bloga banner bloga Szarika, żebyście czasem nie zapomnieli! xD

---
PSy xd

Dzięki za linki, bd odwiedzać wasze blogi. ;) 
Olawoo - proszę, ty mi wysyłaj linki w komach, bo masz dziwny szablon i nie umiem szukać notek u cb, gdzieś masz pochowane i stronie głównej widnieją same zdjęcia. xD

pet-party:
Owszem, to one. ;D Ale na razie jakby ich nie ma. xDDD

Vilczósia:
Okej, mogą być nietoperki. xd Zresztą dawno miałam zamiar zrobić ich oceny, ale zawsze jakoś wypadało... :o

Anon.:
Nie ja. Nie mam pojęcia kto to Devon Bostick. O_o''

paulinalps:
Serio? O.O'' No ale w sumie niektóre zestawy się różnią kolorami, ja w jednym zestawie miałam czerwone jabłka, a moja kuzynka kupiła ten sam i miała zielone. xDD

fishcleo:
Tak, to one. xD Też kocham te zawieszki, ale akurat już mi kaski brakowało i bałam się że tego samego wylosuję. :p

---
Oki-doki! Czyli teraz pamiętniki waszych LPSów będzie czytał Szarik, nie ja. ;p Pamiętacie - pamietnik-szarika-lps.blogspot.com !!!
~NarQ

10 komentarzy:

  1. Dzięki za odpowiedź ^^

    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisze się Wilczusia

      Usuń
    2. No może się tak pisze. Wiem, ale ja sobie specjalnie wymiśliłam żeby było przez "ó". Koleżanki z klasy też myślą, że to błąd.

      Vilczósia.

      Usuń
  2. już pacze i sucham co u Szarika ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, u mnie ważne info i na Razzowym

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogą być stojące lh, możesz oceniać tylko te z magnesami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo trzeba włączyć classic tam gdzie jest snapshot-_-"

    OdpowiedzUsuń
  6. żesz w mordę jeża! zakochana para, Szarik i Parvati, siedzą na kominie, i całują świnie, Szarik ją rozbiera a Parvati umiera XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD to kiedy szarik i parvati zrobią....no wiesz XD
    ?????????????????????????????????????????????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń