poniedziałek, 30 lipca 2012

55. Posortowane listy shorthair'ów c:

Jeszcze raz sorki za wczoraj. ._.



Ach, nie ma to jak przesadzać ze wszystkim! (Zauważyłam że strasznie często używać Ah i Eh XDDDD)

~~~
Zrobiłam wczoraj sobie listy... W sumie chodziło o to, żebym wiedziała które oceniać. xD Ale stwierdziłam, że skoro Nicole shorthairy są jakby wrzucone do jednego wora, to pokażę wam jak je podzieliłam - a nóż widelec te listy kiedyś się wam przydadzą. ^^








Wybaczcie jakoś zdjęć LPSów #224 - #539, ale ich zdjęcia były małe i musiałam je zwiększać w GIMPie. -.- Oczywiście się rozpikselowały, jedyne co mogłam zrobić to poprawić ich numerki. :/

Wszystkie zdjęcia pochodzą z Nicole. ^.^ 

No i tyle. :dd Btw - nowe foruuuum!

Yay! :D Zapro.

~NarQ

12 komentarzy:

  1. PISZĘ RAZ JESZCZE, bo bardzo lubisz wilki i musisz sie dowiedzieć! :)
    July, jest nowy wilk LPS :) Wiem, że juz nie piszę na blogu, ale wiesz, że nadal kocham LPS :) Wypatrzyłam je w Carrefour po 9,99zł w nowych saszetkach. LPS mają oczy z tej nowej serii, ale stare kształty. "Wymacałam" wilczka! Wejdź tu, są wszystkie:

    http://littlestpetshopboard.proboards.com/index.cgi?board=g2discussion&action=display&thread=5474&page=1

    ~Iga2000

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iguś, Iguś - tyś ni wisz,że July o tym dawno wie? Ja jej to pierwszy powiedziałem i ja pierwszy z Pyśką pokazaliśmy zdjęcia, więc nie musisz o tym pisać ;p.

      Usuń
  2. Przepraszam July,że to piszę na twoim blogu,ale po prostu się muszę oto spytać:nie wrócisz już Iga2000?

    OdpowiedzUsuń
  3. PRZEPRASZAM ZA TO DO GÓRY.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tych kotów :o Mogłabyś zrobić ocenki iguan,iguanek?(jak to się odmienia?;P)Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, strasznie dużo tego ;p
    Pozdrawiam ;)

    blandpet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobisz oceny mrówkojadów?Wiem,że są tylko 3,ale to moja mania.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna notka, chociaż mi trochę shorthairów tutaj brakuję O.O''

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, ja z tych shorthairów (tego 2 kształtu) mam tą fioletową z brokatem, nazwałam ją Afrodyta :)
    A z tych liżących łapkę mam tą różową Ashley (nie tą z pojazdem) i tą żółtą Kicię :)

    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim ulubionym jest shorthair #5

    OdpowiedzUsuń