niedziela, 8 lipca 2012

35. Zaprojektuj swojego wilka c:

Dziś trochę rysunkowo, o ile mogę się tak wyrazić...



~Howdy!
O tym pomyśle myślałam już dawno, ale zawsze jakoś... nie chciało mi się go wcielić w życie. xD O co chodzi?

O ruszenie tyłka   wyobraźni i stworzeniu własnego LPSa! 
Kto wie, może Hasbro zasugeruje się waszymi projektami? xD

Na pierwszy ogień idzie wilk.
Oh, no wiem, wiem, brzydki, krzywy itd. xD 
Ale nie chciało mi się go robić, bo pewnie i tak nie zwrócicie na to szczególnej uwagi. :dd

Radzę go kolorować w GIMP'ie. Po prostu zrobić nową warstwę, dać ją pod spód konturu i kolorować. Nie bd pisać jak, kochani, Google NAPRAWDĘ NIE GRYZIE (w przeciwieństwie do mnie)!

Oto pięciominutowa próba, czy działa:
Tak, tak... Brzydkie jak ciemna gradowa noc listopadowa, ale nie chciało mi się. xDDD Sorki.
Tu prezentuje się moja wilcza postać (Ginny ;d) w ciele LPSa. xD



(Radzę kliknąć na kontur, żeby się powiększył i dopiero wtedy ściągnąć. Z doświadczenia wiem, że jak ściągniecie zmniejszoną wersję, rysunek się brzydko rozpikselizuje. :CC)
Na co czekacie? Próbujcie! :33
~NarQ

9 komentarzy:

  1. Pierwsza! Śliczny wilczek. Tylko ja mam problem ze zkopiowaniem. Jak kliknę na kontur to mi wyskakuje czarne tło i widać tyko oczka wikla. nie wiem czy tak jest tylko u mnie czy u wszystkich.
    Pozdrawiam : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też widać same oczy O.O
      fishcleo

      Usuń
  2. U mnie tak nie jest ;p. Mi się podoba ten lazurowy wilczek ;D. Ja też spróbuję, ale potem. Zapraszam wszystkich na pamietnik-razmusa.blogspot.com - tam teledysk z moimi lpsami oraz chat - komy mile widziane.
    Ps. Nie ma to jak,napisać koma, nie patrząc na klawiaturę. XDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ale ja już dawno miałam pomysł na ocenki komandorów( wiem że chyba nie czytasz starych komentarzy więc piszę tu ).
    Fajny wilczuś:*
    PS:U mnie konek.
    PS:Jutro mam jade na waka!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, oh, oh! :D Śliczny wilczek. Ja rysowałam moją wilczycą Kate i... jakoś mi nie wyszło. :\ Ty masz talent. :)
    Pozdrawiam, kochana! :*
    Zapraszam wszystkich na bloga JULIANNA7.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja niebieski wilk. *.* Ten wilczek jest sopro, mój ulu kolor. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. * SUPRO! Czy ja ślepa jestem, że nie wiem jak piszę? O.o

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny wilk. Ja i tak najbardziej chciałabym czarnego z dodatkiem czerwieni, szarego i... ehh, za dużo aby wymieniać.
    Pozdr, <3
    BM

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Twoje notki, July. ♥-♥

    OdpowiedzUsuń