piątek, 20 lipca 2012

47. Wielki powrót! XD

Huh, tak! July wróciła i nie jest na czasie! I tak, nie wiem nic o tym, że dziś idzie Harry Potter i Więzień Azkabanu. :C



AWWWWW YEEEAAAAAH!

NARESZCIE PORZĄDNIE SIĘ WYŚPIĘ, NIE OBUDZĄ MNIE ŻADNE HITY DISCO POLO (tak, tak! Obozie z Nowego Sącza, mówię o was!!!), UMYJĘ SIĘ W WANNIE, PRZEJRZĘ NETA, ZJEM 50 KANAPEK I OBEJRZĘ TV!!! HAHAHAHAHAHAHA!

---

Miała być normalna notka ze zdjęciami, ale jestem wykończona. xD Jestem zbyt zajęta by zostać na czasie... Błagam napiszcie mi co teraz jest na topie, pewnie ominął mnie hit typu Mięsny Jeż. ;//

Tak, wróciłam z obozu, jutro albo pojutrze albo nie wiem kiedy wrzucę zdjęcia LPSów z pamiątkami, serio, w tym roku mam fajne. ;D
- Muszelki z plaży [zebrane, nie kupione]
- Własnoręcznie zrobiona proca, oczywiście nie strzela ;d
- Byczek z plastiku, otrzymany za bryłkę złota w kowbojskim miasteczku. XDD
- Aparat na kliszę O.O [dostałyśmy na koniec obozu]
- Dolar z moją facjatą
- Własnoręcznie uszyta sakiewka (!!! JA COŚ USZYŁAM O____O)
- Wisiorek z serduszkiem z bursztynu

I chyba tyle... xD Na pewno o czymś zapomniałam...

---
Cieszę się że komentowaliśmy, mimo że mnie nie ma. Sorki, ale nie bd sprawdzać jak mi np. napisaliście że u was NN. ;/ Teraz jak będziecie mi pisać - bd sprawdzać. Obiecuję.

PSy, LOL!

Dużo osób pisało mi o nowym wilku. Oto moja odpowiedź.
ŻE WHAT!?
Ja takiego czegoś nie kupię... Chyba że będzie za jakieś 5zł... x.x'' 

Candy:
Daaaaaj linka *.*

Btw. fajnie że podobała się sesja, starałam się. ;D


---

Oki-doki, to chyba tyle. ;d Do jutra.
~NarQ

P.S Nie ma to jak przez dwie godziny śpiewać z koleżanką na warcie This Day Aria. 

8 komentarzy:

  1. Zrobisz oceny kotów shorthairów ? Plis ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jestem 2!
    Och, jak fajnie...
    Piękna twoja sesja!
    Wilk to dno, ja takiego nie kupie.
    Tata mówi, że te nasze kochane lps'y są produkowane 37 centów, czy jek to tam, za tone, to pewnie te są produkowane po 0'5centa, za 5 ton.
    To przecież oczy g3 i kształty naszej 2g, oprócz jaszczóry.
    A tak wgl. to jest moda na spanielka z g3, jest piękny, kup go sopie, ja jestem usytakcjonowana, czy jak to tam (XD)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wilka kupim, na modzie są teraz xaty, rzeczy z modeliny i donuty i teledysk z Razzowym do Primadonny, zapro na
    www.moje-donuty-i-nie-tylko.blogspot.com
    www.pamietnik-razmusa.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.dollsforum.propl.eu/littlest-pet-shop-blythe-t671-10.html
    Tam na dole masz, ale to stare bo jeszcze jak ty z bullcio maniakiem pisałyście na onecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blee ja raczej tego nie kupię.Może to nowe BB?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale sobie wymyślili...Najpierw robią jakieś nowe inne LPS a potem takie coś i myślą że to ludzie będą kupowali.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm. Coś mi się zdaje, że chyba gdzieś je widziałam. : /

    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń