niedziela, 1 lipca 2012

30. Mini sesja ;D

No cóż, pora wykorzystać te fotki. ;3



Jak wam mijają waka-waka? Mi extra! <33 Byłam wczoraj w parku i był konkurs eko, oczywiście moja NP mnie wręcz zmusiła do wzięcia udziału... Ale dostałyśmy jakieś kredki, taki pojemnik-śmietnik, krówki, paczkę paluszków i krakersy (duże paczki O_O). Więc pierwszy dzień udany! XD
---
PSy xd

(Gal) Anonim:
Ahh, czuję się staro przez ciebie. x.x

KefirOva:
Szarik został utopiony już pięćdziesiąt sześć razy, a to tylko wczoraj. :C

Goldeniara:
W takim sklepie, co się nazywa Jan. Niestety jest tak beznadziejny, że nie było w nim II serii Pretty Pairs. -.-''

~~~
Byłam w piątek u cioci, zaraz po tym jak kupiłam persa. ;d 
Wzięłam aparat (chciałam obfotografować roślinki c: ) no i jeszcze Lenę, żeby jej też zdjęcia porobić. ;d Nie chciało mi się podpisywać, sorry. Liczę na waszą uczciwość. ;3

A takie tam... na trawce. ;d

Niuch, niuch..?

PORZECZKI!!! Jak ja je kocham! <3

A tu musiałam zrobić cień, bo inaczej wychodziła wielka biała plama. o3o

Uadny ten kwiatuszek. ;d Tak fajnie się wpasował. ^.^

Ou, ten też nie najgorszy. xD


Eh, ale krótka notka. ;c Sorki, ale mama potrzebuje kompa. xd 
~Narq

10 komentarzy:

  1. Super nocia genialna:)
    Możeszpisać na GG?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia. ; )
    Można prosić o ocenki ważek lub kameleonów?

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorry...ale wtedy brat chciał na kompa i na szybko pisałam LoL mi się hah

    Najlepsze zdjątka to jak Lena niucha kwiatuśka(błędy specjalnie) i persik z pozeczką
    Ja codziennie co pół godz sprawdzam twój blog czy są nocie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mojej prababci rosna porzeczki <33 i dzis sie nimi obżerałam xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podobają te dwa ostatnie zdjęcia, ładnie się wtapiają w tło XDD. Nice post.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto oprócz mnie lubi piosenkę Ma Chérie?

    OdpowiedzUsuń
  7. JULY BĘDZIE DRUGI WILK I TO JESZCZE TEN NORMALNY G2 W NOWYCH BLING BAGSACH O.O BĘDZIE BIAŁO SZARY CHYBA ;O

    OdpowiedzUsuń
  8. Summer ładnie wyszła na fotkach. Lena również nieżle. ;D Przedostatnie jest fajne.

    OdpowiedzUsuń