piątek, 29 czerwca 2012

29. Wakacje! New LPSki ;3

Nareszcie wakacje!!! <33



Na początek chcę napisać, że nieźle się zdziwiłam, że komuś chciało się pisać tyle komentarzy i nabijać ich liczbę. ;) Fajnie to wygląda, serio, o wiele lepiej od takich 6 kom. pod jedną notką. d:

Btw. kłótnia Anonimów też extra wygląda. xDDDD

LPS_Kochane:
Jak wybierzesz opcję pisania testu to masz tam chyba... trzy albo dwie 'zakładki'. Na jednej jest jakby normalny tekst (podstawowy) a na drugiej pojedyncze literki. ;d O, i pamiętam że na trzeciej są poj. słowa, np. Lol, Sexy, Love it! etc. ;d
Oceny staram się robić rzadko, jak dla mnie są nudne. ;/

Goldeniara:
Zrobię xDD

~~~
Wakacje! Znowu są wakacje!
Na pewno mam rację!
Wakacje znowu są!

Ehh pożegnałam moje drogie kol. i nie tak drogich kolegów. ;c  Ale nie czuję się jakby były wakacje i ciągle mi się wydaje, że przede mną jeszcze VI klasa. O_o'' Loool.
Ale dałam klasie (i kilku nauczycielom ;d) koszulkę, żeby mi się popodpisywali. xD Oczywiście niektórzy idioci musieli się popodpisywać "Spawacz Michałke" (Spawacz to nie nazwisko, po co on się wgl tak podpisał? ;d) "Kondrałke", "Szymałkę"... Jezuuu, już mi to bokiem wychodzi. >.<''

BOŻE ZA DWA MIESIAKI GIMNAZJUM DWA RAZY MNIEJSZE OD PODSTAWÓWKI I NIE POSIADAJĄCE SALI GIMNASTYCZNEJ. @_@'''
~~~
Zaszalałam i kupiłam dziś cztery LPS. A co! xD 
W sumie nie ja, bo tata płacił. Za świadectwo z średnią 5.4 + 7 książek-nagród :O

[image]
Zdjęcie z c-l XDD

Jako dodatek był lód. Mój pierwszy lód. O_o'' Jeszcze z popularnych dodatków okularów i kokardy mi brakuje. x.x''' Miałam kupić kózkę (głównie dlatego, że miała zieloną obrożę - Szarik by się ucieszył ;d) ale się rozmyśliłam na szczęście. xD 

Oto Summer. <3 
Bd się bawić (o ile sobie przypomnę jak to się robi ;d) że odkryła w Parvati talent do śpiewania - i pomogła mu rozkwitnąć. Jest menadżerką naszej jamniczki, kiedyś grała na perkusji. Mimo grubego futra, nawet w lecie nie doskwiera jej upał! Jej ulubioną porą roku jest lato, oczywiście. ;) 
Lubię ją. <3 Jest taka urocza! 

I jeszcze kupiłam przez allegro trzy LPS. Miałam cztery, ale niestety czarnego longhaira już mi kupili. T_T''

Ona ma chyba różowawe oczy, miast białych. D: Ale co tam! 
To było moje marzenie! (było, bo spełnione ;3)

Yang!
Kojarzycie Ying-Yang cn? No więc chciałam już dawno kupić te dwa kotki:
(NUMER #9 *.*)
(NUMER #55 *w*)

Ale nie miałam pomysłu na imiona - w głowie błąkało się mi tylko: Blacky&Whity, Czarna&Biała...
Aż w końcu pomyślałam, że te dwie kotki tak cudnie się dopełniają, niczym Ying i Yang. ;) Teraz jak patrzę, to chyba powinno być Yin... Ale tak lepiej brzmi. xD

No więęęęc...

Yang
Spokojna kotka, inteligenta i oczytana. Lubi mieć wszystko zaplanowane, nie cierpi gdy coś idzie nie po jej myśli, wtedy... Cicha woda brzegi rwie. ;) Ma siostrę bliźniaczkę Ying oraz kuzyna Percy'ego (w Petville). Kiedyś chciałaby napisać swoją własną książkę fantazy.

W sumie nie wiem czemu ją kupiłam. XDDDD

Oczarowała mnie. *.* Nie dość że stara seria, to jeszcze taki unikat! Real hair! Nierzadko widzę na aukcjach real hair bez włosów. ;/ 
Ahhh nie mogę jej znaleść na Nicole. xDD

*FACEPALM*
Boże ona ma numer #17 a ja jej szukam po setkach. xDDDD

Kolejny LPS z czerwonym magnesikiem. *.*

Nie ma imienia - pomocy!
[ale jest możliwość, że wymyślę gdy przesyłka z nią dojdzie]

To mój pierwszy pudel! Oto światowej sławy fryzjerka. :D Uwielbia szyk i elegancję, kiedyśtam była modelką, ale ta praca ją znudziła. Teraz szuka swojego miejsca w Petville, przyjaciół oraz chłopaka. ;)


Awww nareszcie mam stojącego boXera! <D

Zaś imienia nie ma. :d Może Dan..? (Dan, zjedz Snickersa! xD)

Wiem tylko, że to będzie extra ziomek. ;D Skater i wgl. xD Uuu no i dam mu może Eskę za dziewczynę! Zobaczymy jak będzie! xD 

Oczywiście zdjęcie z Nicole. ;)


Sorki za krótkie opisy, nie mam głowy do dłuższych, już nie bawię się tak bardzo LPSami. xDD


Podsumowując, moje new LPS to:
- Pers #2532
- Longhair #9
- Pudel real hair #17
- Boxer #83

No cóż, to ja już kończę. ;)
WAKACJE!!! <3
~NarQ

17 komentarzy:

  1. Ja też chcę tego longhaira T.T boXera możesz nazwać Snickers albo Scooby xD pudle i longhair będą miały chyba czerwone magnesy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, nie bój się gimnazjum. :) Przeżyjesz, a potem już liceum/technikum i studia. ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wszystkie, oprócz persa :3 Fajna notka.
    Komentarz Białej:
    Ooo, taka jak ja, tylko, że nie jak ja, ale jak ja! Wygląda jak ja, ale nie jest mną, to trochę dziwne, nie?
    + Utop w umywalce Rybkę Bul Bul.
    Biała.

    NN u mnie,
    nasze-slodkie-lps

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwaga, zaraz mi oderwą klawiatu...

      Rybki Bul Bul nie utopisz, to nie Świnioujście!

      Gabi,
      Oj, zwariowana, ty masz Szarotke w Pet Crown...
      To mój nowy nie nowy bo z przed miesiąca LPS
      Podkochuje się ona w Szarotce ;P

      Usuń
  4. Ja też nie umiem uwierzyć, że są już wakacje i nie wrócę już do starej szkoły (też skończyłam podstawówkę).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak by co to się nie chwalę tylko po prostu mówię: za średnią 5,2 tata na ebay znalazł chihuahua (jak to się odmienia?!) nr #1 i mi ją zamówił! Za jakieś 3 tygodnie powinna dojść bo z Wielkiej Brytanii, a wysyłka nie priorytetem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie prościej było znaleźć na Allegro..? Wysyłka byłaby tańsza, a szybciej by doszło. O_o

      Usuń
    2. Było na Allegro na aukcji za złotówkę, ale licytacje przegrałam ; (

      Usuń
  6. Fajne............. zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  7. O CHAOSIE gdzie kupiłaś tego persa?! Ja go szukałam w sklepach i nie mogłam znaleźć, a o nim marzę. T.T Reszta twoich petków jest supcio (bokser ekstra ;D), a pudelka możesz nazwać Larissa. Inne imię mi nie przychodzi na myśl. :U

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnee petkii *.*
    W Ropczycach tez jest ten kotek perski ale wolałam wziąć tubę z nietoperzem. Może jeszcze będzie ten kotek to sobie kupię bo takiego kształtu jeszcze nie mam... .__.'
    W dodatku ładne kolorki T^T

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam żadnego z tych, mam tylko różowego Longa
    a właśnie, mam od niedawna wilcia, nazwałam JĄ crazy...
    u wszystkich to boy!

    OdpowiedzUsuń
  10. NAZWIJ PUDLA PUDDY (WYMOWA: PUDI)
    fishcleo

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam tego persa też mój pierwszy lód a kot 8 moja ma na imię Anabell i kupiłam świnkę Natalkę ma białą kokarde

    OdpowiedzUsuń
  12. a ze smyka oba

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam tego pudełka. PS. Jak robisz te zdjęcia z góry.

    OdpowiedzUsuń